De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar 2011, de nieuwtjes.... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20056)

NetForce84 13-03-2011 05:07

Het autosportprogramma van Wim Jeuris zal zich dit jaar afspelen in de Dutch Supercar Challenge. Samen met teammaat Ronald vetters zal de symapthieke Hasselaar een Saker de sporen geven in het populaire Nederlandse kampioenschap. RSTT zal overigens ook dit jaar de Saker van de nodige service voorzien op de raceweekends. Afgaande op wat onze redactie in de wandelgangen hoort, is Jeuris alvast niet de enige die komend seizoen de Belcar inruilt voor de Dutch Supercar Challenge...

Meer info: http://www.racingworld.be/nieuws/756...Challenge.html

Speed997 16-03-2011 22:28

Leuk voor de vrouwelijke autosportfans die vandaag nog reageren:

"Zolder wordt in het week-end van de GT1-wedstrijd een heus "Glitter and Glamour" weekend ; alle vrouwen die zich via de website www.zolderglamourdays.be registreren voor 17 maart kunnen gratis toegang krijgen tot de GT1-wedstrijd en het Glamour Village dat in de paddock te Zolder zal worden opgezet."

bron: racingworld.be

Doen zou ik zeggen

Belle 16-03-2011 22:39

Quote:

Originally Posted by Speed997 (Post 266920)
Leuk voor de vrouwelijke autosportfans die vandaag nog reageren:

"Zolder wordt in het week-end van de GT1-wedstrijd een heus "Glitter and Glamour" weekend ; alle vrouwen die zich via de website www.zolderglamourdays.be registreren voor 17 maart kunnen gratis toegang krijgen tot de GT1-wedstrijd en het Glamour Village dat in de paddock te Zolder zal worden opgezet."

bron: racingworld.be

Doen zou ik zeggen

Hoe zalig! Ik heb wel een autosportkaart maar ik neem mijn zus en een vriendin net mee die dag dus die zullen supercontent zijn! :champagne:

Leuk initiatief! Nu gaat mijn zus denken dat het iedere autosportevent van dat zal zijn. :p

HaCo 17-03-2011 18:31

Je hoeft je niet in te schrijven, op de site v zolder staat gewoon dat vrouwen gratis inkom hebben. :)

Belle 17-03-2011 21:52

Quote:

Originally Posted by HaCo (Post 266938)
Je hoeft je niet in te schrijven, op de site v zolder staat gewoon dat vrouwen gratis inkom hebben. :)

Dat inschrijven is dan ook niet enkel voor de inkom, maar om toegang te krijgen tot de 'Glamour village'. :)

wix 18-03-2011 00:37

ik heb mijn vrouw eens ingeschreven, maar ik heb tot vandaag nog geen confirmatie mailtje gezien :-)

Belle 18-03-2011 00:42

Heb ook nog niks gezien...

fenixracing 18-03-2011 07:27

Hier het zelfde.

Jakke.be 18-03-2011 09:21

Quote:

Originally Posted by wix (Post 266962)
ik heb mijn vrouw eens ingeschreven, maar ik heb tot vandaag nog geen confirmatie mailtje gezien :-)

Zou je da wel doen joeng? :bye:

B.V.S. 18-03-2011 10:16

Quote:

Originally Posted by HaCo (Post 266938)

Onder begeleiding van een man dan :D

RKG 18-03-2011 15:20

De broers Franssen gaan BGDC rijden met hun BMW en gaan geen belcar rijden met de porsche die ze vorig jaar gekocht hebben. De 24u rijden ze misschien.

autosport.be

wix 20-03-2011 00:31

Quote:

Originally Posted by Jakke.be (Post 266970)
Zou je da wel doen joeng? :bye:

Gewoonlijk kost ze geld... nu is het voor een keer eens gratis ;-)

Mark 21-03-2011 23:23

Quote:

Tegen die datum kennen we de laatste geheimen van de inschrijvingslijst van het Belcar Endurance Championship 2011 dat opnieuw een hele mooie uitgave belooft te worden.

organisatie persbabbel
Als ik alles bij elkaar optel kom ik rond de 26/28 wagens uit voor de eerste wedstrijd uit. Als ik, hopenlijk de juiste, de lijsten er van vorig jaar erbij pak stond de teller op 37 bij de start. Van 37 naar 26/28? Dat klinken woorden als "mooie uitgave" en "super startveld" mij wat raar in de oren.

Of anders gezegd: je bent 1/3 van je klanten kwijt! Dat is een ramp!

GT2-R 23-03-2011 04:14

Quote:

WRT était très en force avec ses Audi R8 LMS et de nombreux pilotes : Bert Longin, Greg Franchi, Enzo Ide et François Verbist. Les Audi R8 LMS sont destinées au Blancpain Endurance Series et au Belcar.
Als we dit moeten geloven zullen we dus twee R8's zien van WRT. Piloten zouden Longin - Franchi en Ide - Verbist dan moeten zijn. Ik heb nog niet vaak geweten dat E-I erlangs zat dus ik vermoed dat we dit toch met behoorlijke zekerheid mogen aannemen.

BRON: Endurance-info.com

joost 23-03-2011 09:42

Quote:

Originally Posted by GT2-R (Post 267110)
Als we dit moeten geloven zullen we dus twee R8's zien van WRT. Piloten zouden Longin - Franchi en Ide - Verbist dan moeten zijn. Ik heb nog niet vaak geweten dat E-I erlangs zat dus ik vermoed dat we dit toch met behoorlijke zekerheid mogen aannemen.

BRON: Endurance-info.com

en toch zitten ze er ditmaal naast :). Maar dat komt dan ook omdat Laurent Mercier veel te lang alcohol heeft gedronken in de zon van Abu Dhabi :). Neen, er is één wagen voor Belcar (Verbist-Ide) en de andere rijders testten voor Blancpain, met name Franchi en Longin.

All times are GMT +2. The time now is 03:24.