![]() |
De feiten:
Voor de eenmalige deelnemers: Quote:
Quote:
|
M.b.t. de afwezigheid van KS Motorsport:
Quote:
|
Quote:
Ik denk niet dat je rapper bent met een gebroken duim... |
29 wagens in de kwalificaties, waarvan driekwart Porsches. Geen Ultima, geen Gillet of andere exoten meer. Wat een triest dieptepunt voor de Belcar. Nu gaan ze de gestrande wagens tijdens de wedstrijd binnenslepen. Kwestie van 's zondags om 16.00u nog wat rijdende wagens op de piste te hebben. Met dit soort ingrepen wordt de 24 Uren tot een soort veredelde VW Funcup gedegradeerd.
En nogmaals wat Pascal Witmeur betreft. De kwalijke reputatie van deze superclown was genoegzaam bekend. Toch besluit men in Zolder om met hem in zee te gaan. Begrijpe wie begrijpe kan! |
Ik snap niet dat jullie allemaal zo hard zijn!
Zelfs zeer goede voorstellen vinden jullie slecht. Er zijn dit jaar nog nooit zoveel kanshebbers geweest die voor winst kunnen gaan! Ok de kwantiteit is er niet. Ok, er zijn veel Porschen, maar die zijn wel onderverdeeld in 3 klassen. Er zijn ook 5 Vipers, 3 Moslers, een Corvette en een Aston Martin. |
En Belcar de voorgaande jaren was geen driekwart Porsche? Verbazingwekkend hoe selectief de geheugens van sommige mensen zijn...
|
Quote:
En ik kan me niet herinneren dat men vorig jaar meer dan twee kandidaat winnaars had, denk dat het nu wel wat anders is. De Ultima is een mooie verschijning maar het ligt niet aan de organisatie maar aan de renstal dat hij niet wordt ingezet he? |
Quote:
|
Quote:
|
inderdaad, variëteit genoeg bij de GT3 gehomologeerde wagens
|
Quote:
http://www.fiagt3.com/cars.php En ergens hangt er nog een vertigo, ford GT en jag te bengelen. |
Trouwens bijvoorbeeld in divisie 3 is elke Porsche uniek.
een 996 GT3-R met update naar RS en LMES vleugel een 996 GT3-RS met ophanging van RSR, supercup motor en 997 look een 996 supercup met ophanging R en RS-look Tussen die biturbo's is er ook een groot verschil... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:28. |