![]() |
Quote:
|
Quote:
Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek: Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D |
Quote:
'k zie Sennake al rondlopen met een koksmuts en ne schort aan... inkom vragen zou'k zeggen !!! :D |
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :
- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken. - Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken. - Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn. - Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen - Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede. |
Voila, de betaling van Calamitas Racing (karting + 3*spaghetti (speesman, fastfons en huudo)) is net gebeurd. Hopelijk staat het op tijd op jullie rekening.
|
Quote:
:D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Wijn zie ik ook wel zitten (bier ook eigenlijk ;) ). Ik moet enkel die avond nog wel terug in Leuven geraken, heb daar namelijk zaterdagnacht (heb wel al gezegd dat ik er niet voor 1u-2u ging geraken) ook nog een feestje.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Sennake, noteer voor mij in totaal maar 3 spaghetti's. 'k Ga grote honger hebben de 15e. |
Quote:
|
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !
:applaus: |
All times are GMT +2. The time now is 21:53. |