De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   *** Officiële aankondiging : De Paddock Leden Evenement 2003 !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6291)

A.J. 11-11-2003 15:17

Quote:

Originally posted by Mistery
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !

:applaus:

goei zaak ?
dat weet ik zo nog niet :D

Mistery 11-11-2003 15:18

Seg, Meneer de Teamchef van MRT II : uw piloten nie onderschatten hé ;) ;) ;)

boosterke 11-11-2003 15:19

Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit eh

boosterke 11-11-2003 15:21

Quote:

Originally posted by boosterke
Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit waar ge u nx van moe aantrekke :D eh

boosterke 11-11-2003 15:22

damn ben ni goe wakker, kmoest edit pakke ipv quote...
sorry mensen

A.J. 11-11-2003 15:23

Seg Boosterke, als je uwe tekst wilt verbeteren moet je op "edit" klikken en niet op "quote".
Dit puur ter informatie... maar bij die van telenet duurt dat wat langer hé

boosterke 11-11-2003 15:25

waarom was ik u dan nog voor...

Mistery 11-11-2003 15:28

Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL

A.J. 11-11-2003 15:31

Quote:

Originally posted by Mistery
Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL
neen, we zitten niet in dezelfde gewichtsklasse :D :D

We zullen het nu maar terug over zaterdag hebben zeker?

boosterke 11-11-2003 15:32

terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.

Mistery 11-11-2003 15:38

MRT I is trouwens zondag een kijkje gaan nemen in Herselt. Het verslag van hun training kan je terugvinden op www.misteryracing.com , op de onderste button "MRT" klikken...

Driesco 11-11-2003 16:17

Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

flugel 11-11-2003 16:32

Quote:

Originally posted by Driesco
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

Sinds wanneer hebde gij training nodig :D

Sennake 11-11-2003 16:50

Quote:

Originally posted by Driesco

De timing staat er ergens tussen, maar het belangrijkste is dat je om 15.00 ter plaatse dient te zijn. Wil je daarvoor nog trainen, moet je wel zelf een kwartierke boeken eh...

Speesman 11-11-2003 17:23

Quote:

Originally posted by boosterke
terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.
Aha, dan zult ge mij en mijn kameraden (zelfde van vrijdag ;) ) ook zien. Ze vonden het karten de vrijdag namelijk zo leuk, dat ze de woensdag in extreme wouden gaan karten. Heb heat geboekt om 21u30. Misschien dat andere leden van Calamitas Racing ook komen, kwestie dat ze ook eens baan verkennen.

Tot de woensdag dus :)

All times are GMT +2. The time now is 14:31.