Quote:
Originally Posted by LSD
(Post 219453)
Heb net het filmpje op van sporza gezien en vond dat het niet zo erg was van die gastjes. Een beetje spinnen aan de peage en snel rijden, pff. Als die moeten gestraft worden, wat dan met onze vriendjes uit laken!
|
Het filmpje is voor ons, de autosportliefhebbers dus, redelijk onschuldig. Ik zit liever naast Longin in de auto met 180 op de klok dan bij een bejaarde dame die met 70 over de weg kruipt. Maar probeer zoiets eens uit te leggen aan een fundamentalist die tegen autosport is ;) Denk dat van ons niemand vrijuit gaat, als ik een Duitse huurauto onder mijn gat heb is het ook pedal to the metal. Zwaar fout uiteraard maar het vlees is zwak :) Alleen, ik ben een simpele ziel zonder licentie en camera naast me ;)
Laten we het erop houden dat bij beide heren "jeugdig" enthousiasme boven kwam drijven. Pluspunt, ze probeerden iig geval autosport op de publieke buis te krijgen, uitvoering helaas niet helemaal geslaagd. De anti-autosport fundamentalist krijgt de kogels op een presenteerblaadje aangeboden.
Al met al denk ik dat wij autosportfans redelijk op 1 lijn zitten, sommige zien de gevaren in van "bedenkelijk gedrag in het openbaar"". Anderen misschien wat minder. Hoe dan ook, de autosport is een gewillig slachtoffer van de algemene pers. Zie het bedenkelijke stukje op HLN.be over de CO2 uitstoot tijdens het F1 weekend in Spa.
|