![]() |
deelnemingsnr 21
1. Loeb/Elena Citroën Xsara WRC 2. Grönholm/Rautiainen Peugeot 307 WRC 3. Solberg/Mills Subaru Impreza WRC 05 Scratches: Loeb/Elena Citroën Xsara WRC |
deelnemingsnummer 4
1:Sebastien Loeb - Daniel Elena 2:Petter Solberg - Phill Mills 3:Marcus Gronholm - Timmo Rautianen scratches: Sebastien Loeb - Daniel Elena |
Deelnemingsnummer 7
1 Loeb-Elena (Citroën) 2 Solberg-Mills (Subaru) 3 Grönholm-Rautiainen (Peugeot) Scratches: Loeb-Elena |
Nummerke 27
1. Loeb / Elena 2. Solberg / Mills 3. Gronholm / Rautiainen Scratches : Loeb / Elena |
Deelnemingsnummer 29
1. Loeb-Elena / Citroën Xsara WRC 2. Grönholm-Rautiainen / Peugeot 307 WRC 3. Duval-Smeets / Citroën Xsara WRC Scratches : Loeb-Elena / Citroën Xsara WRC |
1. Solberg/Mills
2. Grönholm/Rautiainen 3. Duval/Smeets Scratches: Loeb/Elena |
Deelnemer 20.
Was ik vergeten, sorry Huudo. |
Mijn 3 e plaats is de co piloot Rautiainen en niet Tautiainen. Dikke vingers he, met de warmte; :-)
|
deelnemingsnr. 25
1.Loeb/Elena 2.Solberg/Mills 3.Martin/Park scratches: Loeb/Elena |
Zo te zien 2 man die 1, 2 en 3 goed hebben......... Zaibatsu en Jurgen. Zelf de 1 en 2 goed..........mijn gorilla begint weer in vorm te komen :D
|
uitslag komt vanavond on-line. ;)
|
Ik vind het niet plezant meer.
In tegenstelling tot uwe gorilla, blijft mijnen ezel ..... den ezel uithangen. :mad: Volgende keer zet ik Loeb op 1. Of zou ik blijven volharden? :frusty: |
En voila, met een dagske vertraging hier de'n uitslag. Er waren idd 2 jongens die aan de "jack-pot" hebben getrokken. Hadden ze nu maar Joker gespeeld zeg ik dan... Zaibatsu Racing en Jurgen zijn de 2 helden van het weekend. :D
Goed gespeeld mannen! Zaibatsu Racing heeft de beste zaak gestaan en klimt korter bij die eerste plaats. En ja, Loeb zal waarschijnlijk ook Finland winnen ;) ;) ;) In Turkije stond ik nog op de 26ste, nu 2 rallies later, op een 12de. :D :D Anyway, hier de tussenstand. <table valign="top" > <tr> <td valign="top"> http://www.depaddock.eu/huudo/prono/...ono_greece.jpg<td valign="top"> http://www.depaddock.eu/huudo/prono/..._argentina.jpg</td> </tr> </table> |
ooohla als ge dit jaar al allen al telken hebt gegeve 1 loeb en schratches loeb.. manman had ik da aan het begin van het jaar gewete... :D
ik ga nu mijn nr 1 ook eens verwisselen in plaats van altijd solberg geef ik deze keer is loeb in.. die is toch op zen schumacher's bezig |
Das nu ne keer goed thuis komen ze!!
|
All times are GMT +2. The time now is 12:16. |