De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   De Paddock-filmavond op 25-02-06 in Café Wheels. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12149)

Pinzie 23-01-2006 00:55

Kom de 25e ook, tenminste als er geen wedstrijd is van rittensport, dus onder voorbehoud ...

Speesman 23-01-2006 01:56

Heb ook gestemd.

Als ik die dag niets anders te doen heb, zal ik ook van de partij zijn.

Mario 23-01-2006 09:41

Quote:

Originally Posted by A.J.
lijkt me richting Le Mans en Grand Prix te gaan...
Cultuur in de Wheels...

Cultuur lijkt me een groot woord, tenzij je autosportcultuur bedoelt, zeker in het geval van Grand Prix, wat eigenlijk een rotslechte film is. Gelukkig zijn er nog de actiebeelden (sommige van echte races) en de acteurprestaties van de echte piloten, die soms hilarisch zijn, om het geheel verteerbaar te maken.

Ik mis trouwens "Death race 2000" in het lijstje.

Rohrl-fan 23-01-2006 11:02

Quote:

Originally Posted by Mario
Ik mis trouwens "Death race 2000" in het lijstje.

Tja, we hebben ons ergens moeten beperken. Er kunnen maar 10 films in een poll, hé! :D Zou het trouwens een probleem zijn als ik nog één iemand meeneem voor de filmavond?

Mark 23-01-2006 11:56

Quote:

Originally Posted by Rohrl-fan
Zou het trouwens een probleem zijn als ik nog één iemand meeneem voor de filmavond?

Iedereen is welkom ;)

bluelite 24-01-2006 21:56

Ik heb op "Le Mans" en "Grand Prix" gestemd... twee klassiekers :)

redje 24-01-2006 22:31

Bluelite, ikzelf en nog iemand komen ook naar de filmavond, als er nog plek is.

Kheb voor dezelfde films als bluelite gestemd. :)

Rohrl-fan 10-02-2006 18:59

Goed!

Ik denk dat we kunnen stellen dat de filmkeuze duidelijk is. Het gaan "Le Mans" & "Grand Prix" worden. U vraagt, wij draaien! ;)

bluelite 10-02-2006 19:27

Hoe zit het met de voedsel- en drankvoorziening tijdens de films? Krijgen we opnieuw zo'n "Ik heb dorst"-handje?

Mannen van de organisatie en/of Andy... weet het ons te zeggen aub.

Mark 11-02-2006 01:43

Quote:

Originally Posted by bluelite

Mannen van de organisatie en/of Andy... weet het ons te zeggen aub.

Zoals dat bij een echte filmvoorstelling ook gaat ;) Ergens in het midden van een de film een pauze.

Meer details als AJ terug is uit de States.

Baron 11-02-2006 14:26

Quote:

Originally Posted by Rohrl-fan
Goed!

Ik denk dat we kunnen stellen dat de filmkeuze duidelijk is. Het gaan "Le Mans" & "Grand Prix" worden. U vraagt, wij draaien! ;)

Geen verrassing. "Le Mans" en "Grand Prix" zijn met kilometers voorsprong de beste autosportfilms die er ooit gemaakt zijn! :worship:

Jo Smets 21-02-2006 09:26

Besten,

als ik het goed voor heb is er dan ook een voorstelling van Magyar motorsport in de wheels, de nieuwe MX5 voor 2006 in de BSC. Wij gaan hier eens een kijkje nemen.

Is er een mogelijkheid om stukjes van de film mee te pikken. Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd om deze films eens te zien.

Of is alles volledig afgeschermd voor pottekijkers :D:D

Race-groeten,
Jo Smets

Mark 21-02-2006 10:56

Quote:

Originally Posted by Jo Smets
Is er een mogelijkheid om stukjes van de film mee te pikken. Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd om deze films eens te zien.

Stukjes film meepikken? Daar zal Rohrl-fan niet blij mee zijn :) Maar je mag natuurlijk altijd in de "bioscoopzaal" erbij komen zitten ;)

Rohrl-fan 22-02-2006 14:49

De DVDtjes liggen al klaar in de wagen. (Ben nogal vergeetachtig, vandaar... :D ) En, euh, ik hoop inderdaad mijn films volledig terug mee te kunnen nemen! ;) Ik kijk er wel serieus naar uit! Tot zaterdag!!! :bye:

Jo Smets 22-02-2006 17:10

Rohl fan,

don't worry ik zal alles op mijn intern geheugen griffen ;)

tot zaterdag

All times are GMT +2. The time now is 21:55.