Waarom?
Alles lijkt toch in orde met de homologatie. En JMB wordt klant, dat is mij toch duidelijk... |
Quote:
|
Streep die Lotus ook maar door, die gaat richting FIA GT4 ;)
|
is er zoveel kans dat die klasse georganiseerd wordt mss??
|
Quote:
Retour de VENTURI Au récent Mondial de l'auto une VENTURI GT3 figurait en bonne place sur le superbe stand de Gildo PASTOR. Affichée au prix de 254.000 € cette jolie voiture devrait retrouver les pistes dés 2007" |
.....
|
De gebroerders Jones keren met een Ascari KZ1R (GT3) terug in het Britse GT kampioenschap. Deelname aan de Spa 24H staat eveneens op de agenda (bron: DSC).
Hebben de heren nog niet aan de Zolder 24U gedacht? :D |
Jones... Reden die vroeger niet FIA GT in een Porsche?
Is wel tof, weer een exotische wagen erbij (op 29 november nog maar :p) Als de deelname van de GT3-teams dan niet zou verplicht worden, hebben we er toch al een Ascari bij... (YES!!!) |
heb dit super filmpje gevonden van de 2006 versie:
http://media.putfile.com/Spa24hfinal In dit filpje komen ook de bijklassen aan boord. een paar harde crashes, spannede inhaal momenten, een coureur die sleutelt aan z'n auto, een 997 GT3 RSR die net uit de muur blijft etc etc. Hopelijk vinden jullie het ook wat. |
Ik zie vooral camerawerk waar ik zeeziek van word.
|
Buiten het FIA GT3 programma van Apex met hun Jag XKR zullen ze ook aantreden tijdens de 24 uren SPa. Enfin dat zijn alvast hun plannen, laat maar komen die lading GT3's.
Quote:
|
hier foto's en computer model fot's van de Spa verbouwing.
http://66.249.93.104/translate_c?hl=...vaux2006-2007/ |
mwah...zoals ik het nu bezie rijdt GT3 dus ook niet:mad: in het voorprogramma van de 24H. Nu de Worldseries 2 weken later op Spa rijden wordt het bijprogramma wel wat magertjes: F3 UK, F Renault NEC en waarsch. dan maar weer die Maseratis. Ik zie verder geen aansprekende serie meer toegevoegd worden aangezien de kalenders nagenoeg bekend zijn. Jammer. Bovendien hebben wij Nederlanders in hetzelfde weekend DTM, dus 2007 helaas maar een keer geen 24H. (gelukkig 2 wk later 1000km:) )
|
Waarom zouden de GT3's niet rijden?
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:20. |