![]() |
Bedankt voor de reakties, maar wat wil je zien diecast,straat,race,rally of gebouwde, straat,rally,race of dakar?:gas:
|
Alles !!!! :D moet enorm zijn zo te hooren
|
Quote:
|
2 Attachment(s)
Ik zal eerst deze nog eens laten zien:gas: , de decals staan er bijna allemaal erop, vragen laat maar komen:worship:
|
4 Attachment(s)
Hier een paar van mijn verzameling, is niet gemakkelijk voor te trekken staan normaal wat donker en hebben weinig of geen daglicht, ik hoop dat je hier iets aan hebt:bye:
|
Quote:
|
Quote:
|
hey ge hebt alles nog ni laten zien he :crazy:
en mannekes ik denk dat ze in winkel zoveel modellen nog niet hebben staan. ik ben blij dat ik ze al eens heb mogen zien. greetz tamiyake :bye: |
Ja man, jij hebt ergens een speelgoedwinkel overvallen zeker??
Deze foto's zijn dus van modellen die je niet bewerkt hebt, of heb ik dat mis? Ze staan allemaal in hun verpakking dus vermoed ik van niet. En dan nu je kasten met zelfgemaakte aub ;-) Grtzzzz |
ja ja ... foto's in de ene of andere winkel genomen zeker! Ge zijt ne freak, maar wel van het juiste soort! :applaus: :+
|
Het moet zijn dat zot zijn geen zeer doet. Ik ken er anders wel een paar die serieus zouden lopen brullen :D
|
Nog ene met een uit de hand gelopen collectie. Zeer mooi :applaus:
Jij bent wel slimmer, je laat ze in de doosjes. Den deze heeft er hobby bij, afstoffen:cool: verplichte hobby weliswaar. PS: Kan dat zijn dat je van Toyota houdt?:crazy: |
Quote:
|
Wat een collectie zeg !
het lijkt inderdaad net alsof je foto's van in een winkel hebt genomen ! Ongelooflijk |
Quote:
mooie collectie :drewl: |
All times are GMT +2. The time now is 15:08. |