![]() |
Weet er iemand of er live timing is van de race?
Kan niets vinden op raceresults .. |
Vind ook nix op Race Results. :frusty:
|
http://www.raceresults.nu/uitslagen/...ve-results.htm
Ze hebben zonet een update gedaan, hier is de race te volgen :) |
Radermecker-Lemeret houden goed stand. Hopelijk kunnen ze het volhouden.
|
pk heeft de mosler met de pitstops gepakt precies.. nu zien of ze die snelle mosler achter zich kunnen houden
|
Kenis is zover terug gevallen. Zouden er problemen geweest zijn tijdens de pitstop?
|
Denk dat ze stilstaan ergens langs de baan. :frusty:
|
Mosler komt razendsnel terug.
En er voorbij in de laatste minuut |
Overwinning voor Radermecker-Lemeret!
Onze dames knap 11de algemeen. :D |
Mosler, Corvette en Aston, wat een podium:applaus:
|
Fantastisch dat de AM DBRS9 van Racing For Belgium het zo goed doet! Hopelijk zien nog meer van dat de komende wedstrijden!
|
Een rondje korte vragen voor hopelijk korte antwoorden
Was er volk in Donington? Wat was de pole tijd in Brits GT vs Belcar? Korte of lange circuit Donington? |
Quote:
Donington is een kort circuit. Op 1 minuut 10 (ongeveer, sommige waren sneller) rijden de snelle GT3's een tour rond het circuit. Aangezien ik mijn resultatenlijst niet bij de hand heb, kan ik u niet helpen met de pole-tijden. Het is wel zo dat de tijden van de Britse GT en dat van de Belcar GT3's dichtbij mekaar lagen... |
Quote:
Wel heel jammer dat de PK Vette net in de laatste ronde problemen kreeg. |
Quote:
"We will find out soon about the promised performance tweaks, but whatever happens we are guaranteed some great racing this weekend. At just £24 (= 36 euro...) for a weekend ticket, it’s cheaper than staying at home." (bron DSC) De tijden van Belcar waren sneller, maar gezien het verschillende rubber - Avon versus Michelin - is vergelijken zinloos. Het nationale circuit Joost |
All times are GMT +2. The time now is 03:01. |