Quote:
Originally Posted by PorscheGT
(Post 213870)
|
Ja, dat nieuws van de deelname aan de ADAC GT Masters was vandaag in de pits te horen. De dames hebben overigens 1000% gelijk, die meiden rijden dan wel voor hopenlijk 30.000 man i.p.v. 5 schoolbussen ;) Dat verklaard nog niet waarom deze wagen met nr. (3)10 als guest werd gezien.
De persreutel van SRO staat ook online, word ik toch alweer verkeerd geinformeerd door die gasten! Die durven wel zeg :D Geen probleem, we maken de mistanden kenbaar op dit forum:
Quote:
Au même moment, la BMW Z4 GT4 explosait son moteur et prenait instantanément feu dans une ligne droite noyée dans un nuage de fumée. Un show très apprécié par les spectateurs d’un jour courant dans les tribunes pour constater que le pilote (Lagrange) était heureusement bien indemne.
http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
|
Is de motor ge-explodeerd? Dat lijkt me wel heel stug, voor zover ik weet ligt de motor van een Z4 voorin. De brand was toch echt aan de achterkant, het was een echte benzinebrand, getuige de plas benzine die achterbleef toen de Z4 op de depannage-wagen werd getakeld. De oorzaak van die benzine-brand? Kapotte benzineleiding? Iets met de tank? Dat zal nader technisch onderzoek van G&A wel uitwijzen.
Kijk, heel simpel............de GT3 races die door SRO Belgium worden georganiseerd zijn tot op heden een aanwinst. Witmeur, zorg er eens voor dat de echte liefhebber ook een correct verslag krijgt van de feiten. Dit is te schandalig voor woorden. De tweede wedstrijd op rij dat jullie grondig de mist ingaan met de persreutel.
Wie ben ik? De borstelman op de plaats van het ongeval:)
Iets minder ernstig maar ik krijg er op bepaalde plaatsen jeuk van:
Quote:
C’est dans une ambiance assez estudiantine, avec des classes entières d’écoliers pique-niquant sur les tribunes et des enfants hurlant leur joie à chaque passage des bolides, que Peter Kox a signé, peu après la pause déjeuner, le meilleur temps des essais qualificatifs de la 4ème manche du Mediagroep Van Dyck Belcar disputée exceptionnellement ce jeudi après-midi.
http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
|
Pfff, zo kun je ook omschrijven dat er werkelijk geen kat aanwezig was. Als er 20 bussen voorbij de tunnel zijn gegaan mag je blij zijn. Welke studenten? Wist niet dat kids van 8 jaar als studenten werden gezien. Afgaand van je gemoedstemming is dat een schoolgaand kind of een vervelende blaag ;) :D
Wees gerust, ik heb een mooie dag gehad. Geen seconde spijt dat ik verlofdag heb opgenomen.
|