De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Tickets F1 Spa 2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6115)

The Interceptor 02-12-2003 01:49

Ik heb de affiches nu ook zien hangen, al de Belgische stations hangen er vol mee!!!

JPMontoya 09-12-2003 19:35

Voor de affichecampagne waren er al 18000 tickets de deur uit wist Serge Kubla te melden op de testdag van Gillet Vertigo in Spa.

Mr.Dallara 24-06-2004 20:46

Ik was daarnet eens toevallig HIER terecht gekomen, en wat blijkt: alle tribune plaatsen zijn al uitverkocht (behalve silver 8 & 9)!!! :)

Als dat geen goed nieuws is! ;)

De F1 "verkoopt" dus weer in ons klein landje ;) , zou dat Belgische tintje aan de F1 veld dan het verschil maken???

Aangezien er dan dit jaar weer overvolle tribunes gaan zijn, en er vele aanpassings werken aan het circuit zijn gebeurd (naar de normen van Big Bernie), ziet dat er goed uit voor de toekomst van "onze GP" :) .

The Interceptor 25-06-2004 16:42

Spa in gewoon een circuit dat altijd volk trekt.
En niet enkel de zondag, zaterdag is het er ook altijd al redelijk goed bevolkt, vrijdag wel niet echt.
Ik geloof niet dat er door het Belgische tintje zoveel meer tickets verkocht worden. Natuurlijk wel een aantal, maar niet om te zeggen 'wow' hoor. Dan zou ge maar eens moeten nagaan hoeveel Belgen er rondlopen tijdens de GP in Spa, allemaal Deutschland en Holland boven (mja nu zonder Verstappen misschien wel minder :D)

Als ge dan andere GP's beziet, tribunes bijna leeg, echt erg.
De organisatoren van de GP van Frankrijk verwachten zelfs maar 55.000 man, wat dus eigenlijk het dubbel zou moeten zijn :eek:
En dan hebben die de prijzen al verlaagd dacht ik.

marcel 25-06-2004 16:57

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Spa in gewoon een circuit dat altijd volk trekt.
En niet enkel de zondag, zaterdag is het er ook altijd al redelijk goed bevolkt, vrijdag wel niet echt.
Ik geloof niet dat er door het Belgische tintje zoveel meer tickets verkocht worden. Natuurlijk wel een aantal, maar niet om te zeggen 'wow' hoor. Dan zou ge maar eens moeten nagaan hoeveel Belgen er rondlopen tijdens de GP in Spa, allemaal Deutschland en Holland boven (mja nu zonder Verstappen misschien wel minder :D)

die hollanders zullen wel weer massaal afzakken. ze moeten gewonnen ergens de woorden verstappen, misschien, f1 te gebruiken in een willekeurige zin, en die nederlanders zijn niet meer weg te slaan van de F1-circuits :D

Nicki_Mks 25-06-2004 19:24

Quote:

Originally posted by The Interceptor
De organisatoren van de GP van Frankrijk verwachten zelfs maar 55.000 man, wat dus eigenlijk het dubbel zou moeten zijn :eek:
En dan hebben die de prijzen al verlaagd dacht ik.

Ik weet niet wat de mensen hebben tegen Magny. Ik ben daar geweest in 2001 en er was niets op aan te merken. € 100 voor heel het weekend. Daar moeten ze in Spa maar eens een voorbeeld aan nemen. Daar is nu weer een attractie minder. Nog de Raidillon en Blanchimont chicaneren en dan staan ze op hetzelfde niveau...

All times are GMT +2. The time now is 02:13.