De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Oplossing vraag 29 en 30 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6185)

Sennake 30-09-2003 20:16

Quote:

Originally posted by guy
4920 punten plus 2500 punten is gelijk aan 7420 punten ipv de vermelde 7170 punten........................
Klopt helemaal my dear Guy-son, en hetzelfde geldt trouwens voor Marshal, die ook 250 punten extra gekregen heeft. Om één of andere duistere reden had mijn excel-sheet 1 vraag gewoon niet meegeteld, en het was dan juist het jaartal van vraag 30, dat enkel jij en Marshal correct hadden... Goed dat je het opmerkte, want buiten jezelf of marc waren alle andere resultaten wel juist, zodat de andere deelnemers (tenzij ze alle resultaten natellen natuurlijk) geen lont roken...

Met mijn excuses, maar ja, "les excuses sont faites pour s'en servir" eh :)

Sennake 30-09-2003 20:19

Quote:

Originally posted by jan
Er was ook nog "derde" in het spel, nl. Arturo (hoofdredacteur van een Mexicaans autosportblad dat de Carrera covert). We hadden de afgelopen weken met z'n drieën een e-mail onderonsje opgezet (de Pres. Honorario Eduardo Léon was er enkel telefonisch in betrokken) en zij kwamen (weliswaar pas gisteren) tot het besluit dat ik er meer van wist dan zijzelf :D

De Paddock quiz goes international. Olé!

juanito

Kijk, dat zijn zo van die dingen die onverwacht en onverhoopt leuke contacten opleveren, en dan ben ik toch blij dat we zo'n quizke in elkaar gestoken hebben :)

Ik heb trouwens al met Werner afgesproken om in oktober een ganse dag te besteden aan het opstellen van de quiz 2004... Hou jullie maar vast want het gaat vonken geven!

Mark 30-09-2003 21:37

Quote:

Originally posted by Sennake
Klopt helemaal my dear Guy-son, en hetzelfde geldt trouwens voor Marshal, die ook 250 punten extra gekregen heeft. Om één of andere duistere reden had mijn excel-sheet 1 vraag gewoon niet meegeteld
Hmmmmm,niet opgevallen........maaruh, wil je mijn plaats dan ook even aanpassen............als een komeet stijg ik door van 7 naar 5. In de top 40 termen: de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week :D

Werner333 30-09-2003 21:49

Quote:

Ik heb trouwens al met Werner afgesproken om in oktober een ganse dag te besteden aan het opstellen van de quiz 2004... Hou jullie maar vast want het gaat vonken geven!
Om het anders te verwoorden: de quiz van 2003 zal, vergeleken met die via 2004, een gezondheidswandelingetje lijken.

Sennake 30-09-2003 22:37

Quote:

Originally posted by Marshal
Hmmmmm,niet opgevallen........maaruh, wil je mijn plaats dan ook even aanpassen............als een komeet stijg ik door van 7 naar 5. In de top 40 termen: de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week :D
Volledig terechte opmerking, Marc. En ik heb dan ook prompt de stand aangepast EN ook de grafiekjes, waarop je als een komeet naar boven schiet! Je komt zowaar nog in aanmerking voor een podiumplaats!

Mark 30-09-2003 22:48

Quote:

Je komt zowaar nog in aanmerking voor een podiumplaats!
Stel niet teveel vertrouwen in me, moet eerst nog die dames uit rusthuis Avondrood zien te vinden :D

Sennake 01-10-2003 19:15

Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Jan zelf zal de rest van de commentaar eraan toevoegen...

http://www.depaddock.eu/sennake/quiz...vraag_30_2.jpg
http://www.depaddock.eu/sennake/quiz_2003/vraag_30.jpg

sledge 01-10-2003 19:23

Ja, hier wist ik dus niks van. Dat Studinges? Wa's da? :s

Guy 01-10-2003 20:48

[QUOTE]Originally posted by Sennake
[B]Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Sennake, waar heb je deze foto nu weer vandaan ?

Jan 01-10-2003 21:29

[QUOTE]Originally posted by guy
[B]
Quote:

Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Sennake, waar heb je deze foto nu weer vandaan ?

Wel, die foto komt rechtstreeks aanwaaien uit Mexico en komt voor een keer niet uit de kollektie van Sennake. De foto werd mij bezorgd door toedoen van het illustere trio Arturo Perez y Perez, Chacho Medina (Presidente) en Eduardo Léon (Presidente Honorario). In hun ogen was het dezelfde als Sennake's foto die ik hen had toegestuurd en dus waren ze er stellig van overtuigd dat het om de versie van 2001 ging, al kon het ook die van 2000 geweest zijn, daarover waren ze het onder mekaar niet eens. Toen ik hen op de vele verschillen in bestickering wees gingen hun ogen open en raadden ze mij aan op een van mijn eigen suggesties te gokken (93, 94 of 96). En in gokken ben ik niet zo bedreven als Marshal :D
In ieder geval straf dat de organisatoren geeneens de geschiedenis van hun eigen koers kennen ;)

jan

All times are GMT +2. The time now is 22:44.