De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Mijn laatste wapenfeit in het bestuur VZW Depaddock (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7387)

laurent 05-03-2004 19:05

waar kan k die topic vinden? :p

Mark 05-03-2004 19:17

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Langs de andere kant vind ik het ook jammer: jullie aarzelden niet om een nieuwe thread op te starten als je ergens anders iets las
Weleens een Hollander tegengekomen die zijn mond kan houden? Die is nog moeilijker te vinden dan de ideale vrouw :D

Nieuwtjes, feitjes en al het andere wat ik tegenkom zal ik naar hartelust blijven posten.

Sennake 05-03-2004 19:18

Quote:

Normaal wordt daar dan toch democratisch over gestemd of is het bestuur geen democratisch orgaan dan?
Ik ga hier niet in details treden. Dat is nergens goed voor. Maar als er mensen van het Bestuur ontslag nemen is dat hun recht en moet daar niet over gestemd worden. En het enige wat in onze statuten staat qua bestuursleden is dat er minimum 3 moeten zijn. We waren nog met 4 dus in principe was er geen statutair probleem.

Maar de werklast wordt natuurlijk wel groot als je hetzelfde werk (of zelfs meer want het ledenaantal blijft maar groeien) moet doen met minder mensen, want dan moet je taken gaan herverdelen. En aangezien we allemaal vrijwilligers zijn gaat dat ten koste van onze vrije tijd.

Daarom hebben we ervoor gekozen 2 extra bestuursleden te co-opteren. Die mensen horen dus bij het huidig bestuur tot er een nieuw bestuur gekozen moet worden. Ze zullen een aantal taken van ons overnemen om de goede werking van De Paddock te garanderen, en daar heeft iedereen baat bij toch?

Ik hoop dat deze uitleg wat meer duidelijkheid verschaft over de genomen beslissingen?

Sennake 05-03-2004 19:19

Quote:

en als ik naaga hoeveel admins hier nog een (niet mod/admin gebonden) thread starten zijn we snel uitgepraat
Zeg nu niet dat je vindt dat ik niet genoeg schrijf eh maatje :D

Scapa 05-03-2004 20:09

Quote:

de uitzondering bevestigd de regel
;)

Pascal 06-03-2004 14:00

Quote:

@ Pascal: I will CU ( ;) )around. :)
Vele dingen zijn hier reeds door "oude" en "nieuwe" bestuursleden uit de doeken gedaan. Maar ik voel dat je ook van mij nog een woordje verwacht.

Wel, ik heb onstlag genomen omwille van meningsverschillen. Meningsveschillen kunnen voorkomen in een organisatie. Zeker in bvb een bestuur waar beslissingen moeten genomen worden, al dan niet door te stemmen. Dat ik een meningsverschil heb met iemand wil niet zeggen dat ik ruzie heb met iemand.

Ikzelf heb ontslag genomen uit het bestuur. Ook voor het voltallige bestuur kwam dit nogal hard aan omdat in het verleden bij meningsverschillen telkens tot een compromis kon gekomen worden. Ik koos ervoor om eerlijk te zijn met mezelf, het bestuur en de VZW en mijn ontslag zo realistich mogelijk aan te kondigen. Ik had mijn aankodiging ook kunnen verwoorden met : "Omwille van persoonlijke redenen blablabla..." Ten eerste was dit niet eerlijk geweest en ten tweede had ikzelf het daar nogal moeilijk mee.

Wat de toekomst betreft ben ik er zeker van dat het bestuur de rechte paden zal blijven bewandelen. Mijn positie is nogal duidelijk. Ik ga mijn best doen om nog evenveel te betekenen voor Depaddock als ik dat deed in het bestuur. Zowel jullie en het bestuur mogen weten (en dat doen ze al) dat ze steeds terecht kunnen voor allerlerlei zaken. Alleen stemmen (wat blijkbaar als belangrijk beschouwd word) zal ik niet meer kunnen.

C U

All times are GMT +2. The time now is 23:10.