Quote:
Originally posted by stijnconinx
@ Pascal: I will CU ( ;) )around. :)
|
Vele dingen zijn hier reeds door "oude" en "nieuwe" bestuursleden uit de doeken gedaan. Maar ik voel dat je ook van mij nog een woordje verwacht.
Wel, ik heb onstlag genomen omwille van meningsverschillen. Meningsveschillen kunnen voorkomen in een organisatie. Zeker in bvb een bestuur waar beslissingen moeten genomen worden, al dan niet door te stemmen. Dat ik een meningsverschil heb met iemand wil niet zeggen dat ik ruzie heb met iemand.
Ikzelf heb ontslag genomen uit het bestuur. Ook voor het voltallige bestuur kwam dit nogal hard aan omdat in het verleden bij meningsverschillen telkens tot een compromis kon gekomen worden. Ik koos ervoor om eerlijk te zijn met mezelf, het bestuur en de VZW en mijn ontslag zo realistich mogelijk aan te kondigen. Ik had mijn aankodiging ook kunnen verwoorden met : "Omwille van persoonlijke redenen blablabla..." Ten eerste was dit niet eerlijk geweest en ten tweede had ikzelf het daar nogal moeilijk mee.
Wat de toekomst betreft ben ik er zeker van dat het bestuur de rechte paden zal blijven bewandelen. Mijn positie is nogal duidelijk. Ik ga mijn best doen om nog evenveel te betekenen voor Depaddock als ik dat deed in het bestuur. Zowel jullie en het bestuur mogen weten (en dat doen ze al) dat ze steeds terecht kunnen voor allerlerlei zaken. Alleen stemmen (wat blijkbaar als belangrijk beschouwd word) zal ik niet meer kunnen.
C U
|