![]() |
Dit jaar kan je voor een spotprijs met de bus naar Le Mans met de fanclub van Marc Goossens.
Leden betalen slechts 50 € (niet leden 75 €) Dat lijkt mij een buitenkans om in Le Mans te geraken. Gelezen op www.marcgoossens.com Schijnt nog heel gezellig te zijn ook |
Quote:
maar ik kan dus jammer genoeg niet mee, stom examens :frusty: |
Mobilhome huren, fietskes meepakken, bbq en hoeveelheid eten meenemen waarvoor in Ethiopië al een paar burgeroorlogen zijn uitgebroken is veel plezanter ...
|
Ik vind het ook héél jammer dat ik niet meekan naar LeMans door die mijn examens van de Avondschool !!!! En ik keek er zo naar uit verdorie toch... Bovendien kan ik als lid voor 50 euro gaan! Maar goed, het zal voor volgend jaar zijn...sommige dingen hebben nog altijd prioriteit... :rolleyes: Mens wat zal ik lopen balen dat weekend...
Allé, hopelijk doet Marcske het goed tijdens LeMans, het moet wel beter zijn dan de qualifying! ;) Groetjes, Belle |
Ja, laten we hopen dat het goed gaat... Volgens Ouest France heeft Yves de ACO gevraagd de Mechachrome (JPX) motoren vanwege performance problemen te laten vervangen door de oudere AER's...
Ben benieuwd. Het lijkt er ook op dat een van de zusterwagens, de epsilon eruit ligt... |
Of die AER's het wel 24 uur uithouden.
Dus maar weer een overwinning voor Welter Racing in LMP2? |
|
Huh???? Daar ga ik me toch eens naar informeren...
-Belle- |
Dit is door de betrokken piloot bevestigd. Ook op racingworld staat er een artikeltje over.
|
Ik weet alleszins dat ze problemen hadden met de wagen maar dat ze van de lijst geschrapt zijn, daar weet ik dus niks van...
|
De officiële lijst die vandaag werd vrijgegeven maakt geen melding meer van de Courage van Marc Goossens. Elders op dit forum is er een ook thread over een Le Mans 2004 zonder Belgen...
|
Dit nieuws klopt jammer genoeg. Deze ochtend stond dit reeds te lezen op dailysportscar.com en Marc bevestigde het verhaal. Bovendien zouden er nog Courages van de lijst kunnen verdwijnen als de technische board het wisselen van type motor niet goedkeurt. Exit Courage en Epsilon dan. Wat het aantal wagens terugbrengt tot 46. Er is op dit ogenblik sprake van slechts één extra deelnemer, waar ik niets kan over zeggen, daar al overige reservewagens al op de lijst staan.
Joost ps. Belle, het moeten niet altijd dezelfde zijn met examens... |
:confused:
geen goed nieuws :( hopelijk is er nog een ander team dat gebruik wil maken van het talent van een van de beste sportscar piloten |
Volgens de Franse journalist Jean-Claude Virfeu wordt er 'mogelijk' gepraat met Creation Autosportif over de inzet van de DBA...
Ik ben heel benieuwd of de ACO haar eigen regels aan de kant schuift... |
Hoop dat de Creation DBA mag racen, deze wagen hoort gewoon op de grid.
|
All times are GMT +2. The time now is 07:35. |