![]() |
Ik denk dat Button een goede kans maakt. Hij is heel betrouwbaar vind ik. :) Maar we mogen da renaults niet vergeten maar ja als ze uit de race gereden worden door tegenstanders kunnen ze MS ook niet stoppen
|
Dus u gaat er vanuit dat hij ook in monaco zou gewonnen hebben zonder dat hij zou uitgevallen zijn?
Ik denk het niet. Voor mij ist nog altijd kimmi die als eerste wk zal worde na schumacher... |
Ja ik schatte schumis kansen hoog in :) Maar ja we kunnen het niet weten of hij zou winnen want hij is eruit gereden door montoya. Maar ja de race is over ik kijk al uit naar de volgende race :cool:
|
Het is sinds gisteren toch duidelijk wie schumacher kan stoppen
de MUUR |
Ja de muur kan hem stoppen, maar niet op elk circuit staan de muren zo dicht op de baan, ik denk eigenlijk niet dat een zandbak of grasstrook MS kan stoppen :)
|
In Silverstone anders wel... Nee serieus, ik vond dat incident van gisteren daar erg op lijken.
|
Ja maar ik denk niet dat dit incident elke race gaat gebeuren :) Want dat zou ook niet ehct sportief zijn, en wie weet wat voor sancties er daar op volgen of zo :)
|
All times are GMT +2. The time now is 05:56. |