![]() |
Hij is volledig terug, er staat net te lezen op f1racing.nl dat Jacques Villeneuve voor de volgende 2 jaar bij Sauber zal rijden, volgend jaar als teamgenoot van Felipe Massa.
Welcome back Jacques! ;) |
Quote:
|
Morgen zal trouwens Trulli de Toyota al testen in Silverstone.
De testsessie van Villeneuve is blijkbaar onderbroken door problemen met versnellingsbak. |
pff, bij sauber... hij gaat daar ni veel kunnen tonen, volgens mij
|
Ik denket wel, zijn sterk bezig, onder andere in Spa etc, hun ontwikkeling gaat goed vooruit, en met hun nieuwe windtunnel zie ik ze een deftige auto maken tegen volgend seizoen.
|
Quote:
|
Quote:
|
ik sluit me volledig aan bij Sennake. Hij gaat niet veel meer laten zien dan fisico dit doet dit jaar.
|
Quote:
|
Quote:
Met welk team werkt Sauber samen? ... Ferrari. Bij welk team was Massa, de collega van Villeneuve volgend jaar, vorig jaar testpiloot? ... Ferrari. Wie gaat Schumi vervangen als hij op pensioen gaat? ... |
Quote:
Nu, het bovenstaande (van Schumi op pensioen) had ik eigenlijk wel tegen u gezegd om te lachen, maar je weet nooit ... |
Quote:
|
idd, massa. ik denk niet dat ferrari zal investeren in iemand die zo oud is als JV. zo'n team wil zijn rijders zo lang mogelijk bij zich houden, om het zo goed mogelijk rond die rijders uit te bouwen. en dat lukt niet als die rijder over een jaar of 3 al pensioen gaat. vergeet niet dat JV niet veel jonger is als schumi he
|
Quote:
Remember Frentzen in de Jordan, Hill in de Arrows in Hongarije,... Het lijkt me te vroeg om zijn keuze nu al af te breken eerst afwachten. Je ziet gewoon op de foto's dat hij er terug zin in heeft. |
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:11. |