![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Schumacher en PSI hebben toch niks meer met elkaar te maken?
|
In het artikel op Pitstop.tv speculeert men over een Ferrari 430 GT3...
|
Quote:
Ben dan wel benieuwd of een Belcar team de Z06 zal overnemen. Ik hoop het in ieder geval, want ik wil graag dat de wagen het Belcarseizoen uitrijdt. |
Quote:
|
Laten we het hopen. :worship:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
opmerkelijk feit na de race
Toen team-leden hun wagen na de race in het gesloten wagenpark
gingen halen, nadat deze vrij werden gegeven, zaten er verschillende kinderen in de bolides!!!!! In de gele A+ Viper zat er een kereltje van zowat 14jaar. Het beste van dit is dat de motor nog draaide ook. In de mosler en nog andere wagens hebben er ook kinderen gezeten. Vind ik toch wel straf. |
Quote:
|
Quote:
tijdens de dsc op zolder lieten de russian bears ook mensen in de auto. |
Firstmotorsport heeft de snelste pitstop van het hele veld met de wagen 150
de 2e first wagen (155) doet het ook niet slecht.. 150: 53sec. 155: 55sec. http://www.raceresults.nu/uitslagen/...20-%20Race.htm |
De Corvette van PK Carsport staat te koop voor €210.000.
http://www.racecarsdirect.com/listin..._For_Sale.html bron: http://www.pitstoptv.be/ |
Kunnen ze nu niet wachten tot ik de lotto gewonnen heb ? ;)
|
Quote:
|
Ik vond het ook een aardig bedrag! Naargelang GT3's toch dicht aanleunen bij een productiemodel (GT4 nog wat dichter natuurlijk) is de prijs een grote factor meer:eek: Ik vind het ook interessant dat de wagen niet nieuw was, er waren al 2 FIA GT3 races mee gereden blijkbaar...
|
Quote:
Wij meldden dit aan circuit zolder, en ze zeggen ah ok we sturen iemand ter plekke, half uur later nog niemand te zien... Is dit een "gesloten" wagenpark? Ok het was vrijgegeven ondertussen, maar dan nog mag zoiets niet gebeuren, wat als de A+ Viper in versnelling had gestaan en het kind had de wagen gestart? Voor wie was de rekening dan???63 |
Quote:
Iedereen moet gewoon met zijn tengels van andermans bezit afblijven. Is dat nu zo moeilijk anno 2007? Dit mag met recht een fikse blunder van de organisatie genoemd worden. Kunnen de teams nog achterhalen met welke toerentallen de motoren gedraaid hebben? |
Heeft volledig gelijk. :agree:
En ik denk ook dat zo een wagen genoeg heeft gekost. Ik werd al wegroepen omdat ik mijn camera door het hek(het hek van parcferme) had gestoken voor wat fotos op de belcar firstrace. Heb er tog eerst nog wat gemaakt. |
Die kinderen kijken ook niet naar die lintjes die er hangen. Ze heffen het gewoon op en staan dan in de pits terwijl het team dit niet wilt. Enige oplossing is die pitwalk voor die kinderen afschaffen of wel de kinderen onder begeleiding daar binnen laten. Stel je voor dat eentje vertrekt met een viper.:rolleyes:
|
In principe is het gewoon de fout van de begeleiders. Die moeten hun kinderen de les spellen, maar dat doen ze niet.
|
Zo gaat dat tegenwoordig met de opvoeding hé. Anno 2007 zijn kinderen baas:)
|
JA echt niet tog niet bij mij thuis(is wel maar 2j oud).
|
Ik heb vandaag het verslag op Sporza gezien en ik moet zeggen.. het was helemaal niet slecht :).
|
het verslag viel inderdaad mee.
Stephane lemeret was nogal overmoedig soms :no: |
All times are GMT +2. The time now is 07:02. |