![]() |
Quote:
|
Betaling van 160€ gedaan, zijnde 120€ inschrijving + 4 eters.
Factuurgegevens : Belgian Race Invest Dam 1E 9160 Eksaarde BTW : in aanvraag Thanks |
Quote:
No problem. |
Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor ;) :
1. Karo"Breezz" Hannaert 2. Bart "Flugel" De Beule 3. Stijn "Jupiler" Coninx 4. Dieter "Ralf" Dussaert 5. Benedikt "Béné" Vandaele 6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen |
Quote:
|
Bon, van Team Automotomover, bestaande uit modelbouwers, zal niet veel in huis komen, aangezien de meeste plekkers, geen (nog nooit gekart) of enkel recreatie-karting ervaring hebben. Als we dan naar de overige reeds complete teams kijken dan is het niet echt verantwoord te noemen om te gaan deelnemen. We zouden toch alleen maar rijdende chicanes zijn en jullie race pret bederven. :(
De modelletjes zullen we wel meebrengen. :D :D |
Dit gezegd zijnde, ben ikzelf nog wel kandidaat, ben enkele jaren geleden bijna wekelijks gaan karten als rekreant en ken de piste wel een beetje. Ik zou dus moeten weten hoe er aan een kartstuurtje moet gedraaid worden. Dus als er nog een team op zoek is naar een piloot of om eventueel als reserve op een lijst te staan.
I'm da man! :D :D |
Ik ben ook nog steeds kandidaat als er nog een team een piloot zoekt !!!!!
|
Als Hezemans niet kan misschien de FAST GIKKE. Qua postuur gaat niemand da zien hé. Waar zit trouwens PIET KONIJN. Wil hem eigenlijk, na de Belkarting wel weer eens in de kart krijgen :)
|
Quote:
jan |
Dan rijden we toch gewoon 2 wedstrijdjes !!!!
Kan dat niet Sennaken ? |
Quote:
Admins: klinkt dit als iets om in de toekomst te organiseren als "randevenement"? ;) |
Er zijn precies nogal wat mensen nog op zoek naar een team...
Fordje en ik hebben daarnet onze hoofden es samengestoken, en voor hen die nog een team zoeken : contacteer Fordje maar, er is een oplossing uit de bus gekomen ! Dus : Davy, Gikke, Huudo, WRR en nog anderen : niet wanhopen, gewoon bevestigen aan Fordje of je wil rijden of niet ! |
Ze willen jullie gebruiken als pace-car om iedereen in toom te houden :) Aangezien je als winnaar dit een gans jaar mag meedragen zal iedereen er weer 200% voor gaan.
Zwaailicht op de helm verplicht !!!! |
Quote:
Geen Pace-car. Daar zorg ik zelf wel voor... :D :D vraag dat maar aan Flugeltje ;) Neen, we willen alle kandidaten de kans geven om deel te nemen. Het blijkt nu dat diverse mensen geen volledig team in hun directe groep kunnen samenstellen. Vandaar het initiatief van Mistery en mezelf (namens 24u.be) om die mensen trachten samen te brengen. Zoals Mistery al meldde; een mailtje met je bevestiging is voldoende. Wij hebben alvast een mogelijkheid open gelaten. Nu moeten jullie ze wel invullen. |
Wij, Calamitas Racing, zoeken ook nog piloten (we zijn nog maar met 2 :) ).
|
Ja, sorry mannen,
ik vind het tof dat er duchtig teams in elkaar gestoken worden, maar zelf zit ik die dag in Aachen, maar zal tegen 18.00 uur present zijn ! Schrijf mij dus maar in voor de spaghetti ! |
Quote:
Ervaringen: ik doe mee met verschillende kampioenschappen dit jaar bij Jacky van der Ende te Poeldijk ons team staat 2de in het algemeen klassement met nog 1 race te gaan. Laat mij nog even weten of dit mogelijk is?? mvg, Robin |
"Betalende" paddockleden heb ik naar ik meen voorrang..........
Dus als er op het einde een zitje over is,dan zou het kunnen......uiteraard met goedvinden van mijn twee paddock-teamleden Tibo & Driesco. |
Quote:
maar hier hebben we het anders zondag nog wel even over..... |
Nog een extra piloot voor ons team: Dirk Jespers, (nog) geen paddocklid
FF |
Huudo (paddock lid) rijdt ook mee met Calamitas. We zijn dus al met 4.
|
Quote:
|
De poddock kart dag
Ik heb Kelly gisteren gesproken en ze wist nog niet of ze wel kon die dag maar als ze kan dan wil ik een team vormen met haar en ik geloof dat Flugel ook nog een team zocht????
Dus een vraag aan Sennake zou dit dan mogen als we allemaal kunnen? |
Ik denk dat je eens een paar pages vroeger moet zien , maar dan wel degelijk in de topic over het paddock leden evenement, JV1. Flugel heeft al een team, waar Kelly dan ook deel zal van uitmaken, normaalgezien...
/* bij deze de post van JV1 aan deze thread toegevoegd, Bart */ |
Paddock meeting
Ik heb Flugel al een mail gestuurd met een voorstel
|
aan JV1 : zoals reeds gemeld zal Flugel (Bart De Beule) de kleuren van het Mistery Racing Team verdedigen, een team waarvan hij trouwens één van stichtende en vaste leden van is. Dat team zal ook nog deelnemen aan andere uithoudingswedstrijden deze winter en ook komend jaar.
Om nog maar eens duidelijk te maken met welk team wij aantreden citeer ik mijn post van 16 oktober : Vwala se, Mistery Racing is compleet (nog één piloot onder voorbehoud, maar daar hebben we dan ook een "waardige" vervanger voor) : 1. Karo"Breezz" Hannaert 2. Bart "Flugel" De Beule 3. Stijn "Jupiler" Coninx 4. Dieter "Ralf" Dussaert 5. Benedikt "Béné" Vandaele 6. Marc "Dré'ke" Goossens (onder voorbehoud) of Kelly Jamers of Anthony "Antoine" Kumpen Ik meen toch te mogen zeggen dat dit toen al duidelijk was... No Hard Feelings, JV1, maar de personen die jij in gedachten had, waren toen reeds onder dak... ;) |
Re: Paddock meeting
Quote:
Ik vind het wel spijtig, maar ons team was als één van de eerste samengesteld en het zou niet fair zijn tegenover de andere piloten om nu alles om te slagen. |
Heeft er al iemand een preciese timing van de wedstrijd aub ?
|
Ik heb er wel zin in :)
De plaats waarop we eindigen vind ik niet zo belangrijk, als ik maar sneller ben als Flugel :p :D |
Quote:
|
Team
Ik ben al geplaatst in een team nader info volgt
|
Een precieze timing is er (nog) niet maar wat al wel zeker is, is het volgende :
[list=1][*]Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur[*]Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur[*]Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs)[*]Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur[*]Start : 17.00 uur[*]Finish : 20.00 uur[*]Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur[*]Spaghetti : vanaf 20.30 uur[*]Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur[*]Uitloting Porsche doop : omstreeks 22.00 uur[/list=1] |
Quote:
:D |
23.00: straal bezopen naar huis waggelen
|
Quote:
|
Oefen al maar op het inhalen en wat fitness kan ook geen kwaad. Het nieuwe circuit is enorm zwaar, welgeteld ongeveer een 3 seconden rust, en karts die nog wa zwaarder sturen. T zal geen simpel koerske worden, als ge ziet wie er o.a. meedoet.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:14. |