![]() |
maak dan rap ergens een fotositeje.. das toch nie zo moeilijk als je er een beetje mee weg kunt..
|
Quote:
|
Nadeel van een Microdrive is dat hij makkelijker kapot kan gaan dan een CF, een MD is eigenlijk gewoon een kleine harde schijf met bewegende onderdelen.
|
Quote:
http://users.pandora.be/pvrancken/De...4/IMG_0499.jpg |
echt coole foto ja, ik heb ne gelijkaardige van de WS in zelfde bocht, maarja geen site :(
|
Quote:
Aha, het bewijs voor de rapportjes dat de scherpe oogjes van team VDHB wederom goed gekeken hebben :D |
Kan er mij iemand foto's van de belcar bezorgen ? van vroeger en nu alles is welkom :) en reeds bedankt
|
Quote:
|
ok ik zal eens proberen :)
|
Heeft er iemand nog foto's van Rs racing Porsche biturbo nr 17?
|
Ruben, natuurlijk.... Huisfotograaf Guy Golsteyn heeft ook jullie opgenomen in zijn fotocompilatie van deze wedstrijd. kijk maar es op www.racingworld.be en je zal merken dat er bij de 80 foto's van Guy ook enkele van jullie wagen bij zitten...
|
Quote:
Microdrive is inderdaad iets trager. Maar in de plaats van snel snel foto's te nemen van zoveel mogelijk auto's tijdens 1 ronde neem ik nu de tijd om rustig de foto's te maken :) Alarma heeft ook gelijk: Microdrive is inderdaad gevoeliger dan flash kaartjes omdat het dus werkelijk een kleine harde schijf is. Maar iemand die investeert in een degelijk fototoestel zal we zorg dragen voor zijn apparatuur ;) |
Quote:
|
Quote:
|
de search functie werkt goed !!!!!! kheb weer veel foto's gevonden :D bedankt voor de tip !
|
Dank u
toffe foto's |
ik wil echt niet moeilijk doen maar heeft er ook iemand foto's van de volvo s40.
|
Quote:
|
8 mb op medium formaat, wat is dat voor camera, een Canon 1ds ofzo? uit mijn Canon 10D komt maximaal 2.5 mb in JPEG formaat per foto, als ik in RAW zou schieten zit ik ongeveer op 14 mb per foto.
|
kan iemand mij zoveel mogelijk foto's geven van deze wagens.. ik heb deze nodig voor het maken van deze wagens in Het carpack van de Belcar..
-GLPK Racing: Porsche 996 GT2| Patrick Schreurs -Coast Racing: Porsche 996 GT3| Philippe Dentant -Track Promotion: Porsche 996 GT3| Yves Lambert -Moore Int. Motorsport: BMW E36| Willie Moore -Garage Pino: Porsche 996 GT3| Nicolas de Gastines dank bij voorbaat |
Quote:
|
-Coast Racing: Porsche 996 GT3| Philippe Dentant
Ik stuur je wat gegevens door, als er iets ontbreekt hoor ik het wel |
@ kurtvaes: nee, geen rekenfout. Ik geloof dat er een speciale manier is om de foto's gecomprimeerd op de microdrive te zetten. Als ik de foto's op de pc zet zijn het er wel degelijk veel meer dan er eigenlijk op de microdrive kan. Dit weekend heb ik 235 foto's genomen met een totale grootte van 1,85 GB.
@ alarma: Fototoestel is een Canon EOS 300D @ mecano: http://users.pandora.be/pvrancken/De...4/IMG_0621.jpg |
Hoe kom jij dan aan 8mb met een 300d? de 300d en de 10d hebben dezelfde manier van wegchrijven en dezelfde CMOS, of schiet jij op RAW medium? dat zou het namenlijk verklaren :)
|
Quote:
|
iemand een foto van Qvick -Thiers - en Lambert samen ??
|
Ja ik heb er een van gezien maar waar was dat terug...
|
gevonden op racefotos.be
http://users.pandora.be/racefotos5/B...s/DSC_2404.JPG |
thx
|
Quote:
|
Ah op die fiets, lekker vaag allemaal, ik kan overigens wel in 6 verschillenden standen fotograferen in RAW
|
Dat weten we dan ook weer. En nu terug on topic!
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik zal het even wat eenvoudiger maken voor het op te zoeken:
ik heb dus foto's nodig van= 2.GLPK Porsche 996 gt2 5.RTM Porsche 996 gt2 6.AD-Sport Porsche 996 gt2 7.AD-Sport Porsche 996 gt2 17.RS Racing Porsche 996 gt2 20.Point Preparation viper 39.Coast Porsche 996 gt3 44.GPR Porsche 996 gt3 voila:D dat zijn dus alle wagens waar ik zoveeeel mogelijk foto's van zou willen hebben om dat in het carpack te zetten.. |
www.f1world.be/belcarenworldseries2004april.zip
een ruime 52 mb foto's, 199 om precies te zijn. Meer van in de paddock dan op de baan, wegens eenvoudige digitale Let wel, deze foto's zullen maar een tijdje online staan. Snel downloaden is dus de boodschap. Mensen die interesse hebben om foto's op andere websites te publiceren, gelieve me op voorhand te contacteren op robby@f1world.be Veel plezier ermee, Robby |
er zijn er nog een paar toegevoegd
-> http://www.renaudkuppens.be/gallery/sws04 |
Quote:
greetz Gregory |
Mijn foto's staan ook online.
Ik heb een kleine selectie gemaakt, voor meer foto's kan je me altijd mailen. Kris |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:14. |