De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   De Paddock Karting 2005, 3 september bij Extreme Kart Herselt. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10850)

Scapa 01-09-2005 11:35

Hoe laat worden de karters verwacht? Ik kan zelf niet te lang blijven aangezien ik om 14u15 elders moet zijn.

Mark 01-09-2005 12:35

13.00 aanwezig..........even later zullen we dan van start gaan ;)

Raceboy 01-09-2005 13:12

Quote:

Originally Posted by Scapa
Hoe laat worden de karters verwacht? Ik kan zelf niet te lang blijven aangezien ik om 14u15 elders moet zijn.

ik dacht dat jij geen karter was? ;)

Scapa 01-09-2005 13:35

Ik kart inderdaad niet mee maar kom gewoon even langs. Dacht dat het karten zelf om 13u begon dus dat iedereen rond 12u30 daar al werd verwacht.

Raceboy 01-09-2005 14:05

Vanaf hoe laat kunnen we eigenlijk binnen? vermits de karting normaal pas om 14 uur opengaat.

Mark 01-09-2005 17:09

Vanaf 13.00 gaat de deur open ;) Dus voor alle duidelijkheid, start van de meeting is 13.00 uur!!!

Speesman 03-09-2005 21:02

Het is alweer gedaan (al een tijdje). Was wel leuk, weeral een aantal nieuwe mensen leren kennen en paar mensen teruggezien die ik al tijdje niet meer gezien had.

Uiteraard werd er ook gekart (al was dit in mijn ogen maar bijkomstig). En ik heb niet gewonnen, al dacht iedereen dat dat wel zou gebeuren na de chrono's (maar goed dat Pascal niet gewed heeft :) ). In de race had mijn kartje een iets mindere motor en draaide ik iets tragere tijden. En witte was in supervorm tijdens de race en heeft dan ook verdiend gewonnen, ikke 2de.

Merci voor het leuke middagje!!!!

Belle 04-09-2005 01:32

Ik vond het ook een gezellige namiddag. Het circuit was nieuw voor mij en dat was enorm wennen in het begin. Ben enkel bekend met JPR en heb daar en 10-tal stints en een endurance race achter de rug dus ik kwam niet met een pak ervaring aan de start zoals de anderen! :) Maar ik heb vooral voor de fun meegedaan en dat was het zeker! En nu heb ik toch mijn eerste sprint race achter de rug...

Aan iedereen bedankt voor het leuke gezelschap en ook aan Bart (Couwberghs) voor de deskundige uitleg. Ik heb alleszins veel bijgeleerd vandaag en heb m'n rondetijden toch met een seconde kunnen verbeteren (34.57).

Nu ons bedje opzoeken want het kruipt toch in je kleren...en kon het weer niet laten om nog eens in de Wheels binnen te springen! :rolleyes:

Scapa 04-09-2005 10:31

Zoals gezegd ook even langsgegaan. Veel bekende gezichten nog eens teruggezien. Gezellige hoop bijeen, meer moet dat niet zijn...

Dominique 04-09-2005 11:20

In het kort: het was (weer) een gezellige boel. En daar gaat het hem tenslotte om. Bedankt iedereen voor de mooie namiddag, en tot de volgende zitting!

Ottooke 04-09-2005 12:34

Ook voor mij was het een plezante dag. Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog gekart had. De tijden lagen redelijk dicht bij elkaar gezien dat enkelen wekelijks karten en sommigen een paar keer op een jaar. En door de tips van Bart kon ik ook mijn rondetijden naar omlaag krijgen. Iedereen heeft heel sportief gereden.
Ik zie jullie nog wel eens terug in Zolder, aan het circuit of in de Wheels ;)

Mark 04-09-2005 20:36

Een geslaagde middag. Na maanden van in-activiteit voelde ik mij een echte salon-plioot. Een koers per jaar op basis van arrive & drive is perfekt voor mij :D De snelle mannen zaten algauw in de lage 32's en ik, als dikke-buiken racer, zat in de lage 35's.

Na de training en het bekijken van Pitstop uitzending was het tijd voor de kwalificaties. Bart Couwberghs gaf voor de kwalificaties nog enkele tips, ben toch tot de conclusie gekomen dat op het gebied van lijnen rijden ik nog een hoop te leren heb ;) In de kwalificaties zat ik al rap een seconde onder mijn vorige besttijd.......................

Neemt niet weg dat ik mijn kwalificatie perfekt heb aangepast aan mijn landgenoten in de F1. Wat dat betreft pas ik perfect binnen de Minardi-cultuur, de laatste startrij bevalt mij perfekt :D

Dan de start, een plaats gepakt bij de start en meteen tot de conclusie gekomen dat ik als een halve gare in het stoeltje van de kart zat. Met nog 20 minuten voor de boeg was dat geen optie. Dus pitstop en als een echte Albers weer op de baan..............ver achter de rest. Bit tussen de tanden en knallen met die kart, voor zover dat met mijn beperkte capaciteiten mogelijk is. Mijn snelstetijd in de kwalificatie kon ik nu als een "constante" rijden.......de snelste tijd ging alsnog met een halve seconde omlaag zodat ik uiteindelijk op een mid-33' uitkwam.

Toch nog twee man weten in te halen.......en de toppers keurig voorbij gelaten. Totdat de Belgische Verschuur mij voorbij ging, ditmaal Raceboy geheten :D Hoe dan ook, deze situatie was onacceptabel voor mij ;) In de laatste ronde voor de finish floepte de rode lichten aan en Raceboy ging duidelijk van het gas af. Teken voor mij om gas bij te geven ;) In de laatste bocht heb ik mij weer ge-unlapped t.o.v. Raceboy. De schade viel dus mee, mijn imago heeft niet al te veel blutsen opgelopen. Kijk, in de briefing van Couwberghs kwam de regel: ''De prijzen worden aan de meet verdeeld en niet eerder" aan bod. Dat heb ik dus goed begrepen in mijn laatste ronde ;)

Belle 04-09-2005 22:12

Ik en een vriendin (kon moeilijk fotograferen en karten tegelijkertijd :p ) hebben trouwens foto's genomen van de event. Als ik morgen even de tijd heb, tracht ik ze online te zetten. Er zitten wel leuke tussen. :cool:

Speesman 04-09-2005 23:24

Quote:

Originally Posted by Belle
Ik en een vriendin (kon moeilijk fotograferen en karten tegelijkertijd :p ) hebben trouwens foto's genomen van de event. Als ik morgen even de tijd heb, tracht ik ze online te zetten. Er zitten wel leuke tussen. :cool:

Ah, die foto's wil ik wel zien!

Pascal 05-09-2005 01:57

Ik heb zelf niet kunnen karten maar was wel (even) van de partij. De meeste gezichten waren me uiteraard vertrouwd maar toch hier en daar wat nieuwe kanten ontdekt.

De finale heb ik helaas niet meer kunnen zien maar zag wel de tweede sessie waarin quasi iedereen zijn tijden van de eertse sessie kon verbeteren. Af en toe een lesje nemen is dus geen overbodige luxe.

Nog een bedankje aan Bart om ons weer zo gastvrij te onthalen...

C U (hopelijk volgende keer wel in een kart)

Kan iemand de volledige uitslag posten. Al is het maar voor de archieven...

All times are GMT +2. The time now is 02:17.