![]() |
Quote:
|
Ik breng ook nog een 5 tal mensen mee.
|
ik wandel niet mee. Ik probeer de soep en choco op tijd warm te hebben :D
|
Als ik in het land ben, kom ik en breng ik mijn zoon mee.
|
als ik vervoer heb kom ik, maar dat valt dus af te wachten
|
Quote:
|
Verdomme,
nu kon ik eens na 30 jaar dienst als baancommissaris het circuit eens grondig leren kennen (alsof ik dat nog niet kende) en dan doen ze dat toch op een zaterdag dat den deze moet werken.:frusty: Nu, het zal in elk geval een stille wandeling worden zonder mij. :D En Andy, het zal rustig zijn in de Wheels hé!!;) |
schrijf mijn naam ook maar in
|
wandeling op 25-02-06
Hier ben ik maar even om mijn aanwezigheid te melden op 25-02-06.
Dit lijkt me een zeer toffe namiddag te worden. Hopelijk gooit het weer geen roet in het water hé. Groetjes aan iedereen.:bye: Als het mogelijk is geef eens een seintje. Dit is weer iets nieuw voor mij. Bedankt op voorhand. |
Quote:
Welkom op het forum! |
Quote:
Klinkt het antwoord... WHEELS? :D Mvg... |
Quote:
Serieus nu. Mocht het slecht weer zijn dan begint de wandeling niet vanaf start/finish maar vanaf de eerste chicane tot aan de Jacky Ickx-chicane. Een korte wandeling dus. De die-hards kunnen, in het geval van slecht weer, alsnog het ontbrekende stuk lopen. |
:Offtopic:
Hey Reijnders, je kunt die dag misschien eens goed kijken waar je moet staan in die vernieuwde bochten om de blauwe vlag te hanteren.:bye: :p :crazy: :D |
Flauw zenne. Als het slecht weer is moeten de baanposten toch ook blijven door doen. :(
Keihard zijn en stappen, vind ik. Okay, ik trek mijne jas al aan. :bye: |
Ik kan jammergenoeg niet komen, ik moet werken...
Ik had wel graag eens de nieuwe generatie paddockers ontmoet... |
All times are GMT +2. The time now is 18:00. |