![]() |
Quote:
|
yep. Denk dat ze dat bewust hebben gedaan om op die manier meer GT3 deelname te verkrijgen voor de 24H. Het is natuurlijk lastig als je ook nog es 2 races en de bijbehorende quali's moet doen als je ook nog es de 24H moet voorbereiden en racen met dezelfde auto.
|
Ja, das waar. Sec gezien zou ik ook altijd kiezen voor de 24H, maar dan moet er wel een goed bijprogramma zijn vind ik want je blijft toch een nachtje of 2 over. Maar als racefanaat stel je nu eenmaal vaak hoge eisen aan een event.
Niet onbelangrijk is dat ik naast het circuit van Zandvoort woon en dat bovendien DTM een zeer leuk en druk voorprogramma heeft (leuker dan DTM zelf, das toch meestal een optocht);) Bovendien is de zaterdag van DTM met de quali en bijraces zonder twijfel de leukste dag van een DTM weekend. |
Ai, 'k zie nu ook dat er geen GT3 is in Spa. :(:(:(:(
Dat ze maar met een mooi voorprogramma komen! |
Volgens mij was het de bedoeling dat die GT3's een soort van estafette race tijdens de 24 uren doen. 3 wagens inschrijven allemaal 8 uur rijden, maar goed dat kan al weer veranderd zijn.
DTM op 29 juli is ook weer achterhaald, op de nieuwe kalender schijnt Zandvoort op 12 augustus te staan (ja..tegelijkertijd met de Rizla Racing Days in Assen!!!) |
Ook Autorlando Sport denkt er over na om met zijn Porsche(s) naar Spa af te zakken
|
Is dat dan een GT2 Porsche of een GT3 Porsche??
|
Hun nieuwe Porsche(s) 997 GT3-RSR
|
GT2 dus
|
GT4 zal toch ook in het voorprogramma staan?
En als de Mosler en de Vertigo alleen maar binnen mogen in de nationale kampioenschappen dan mogen ze toch ook deelnemen aan de 24 uren van Spa? |
te lezen op pitstop.tv:
Kenis: “ ... Het staat wel al zo goed als vast dat we de 24 uur van Spa betwisten met ondermeer Joël Schuybroeck en Patrick Smets op een Mosler. ... De Mosler van G&A/JDK dus in ieder geval van de partij :applaus: |
Quote:
|
Dus met hun GT3 gehomologeerd voor nationale kampioenschappen komen ze dan in G2 uit?
-- Eindelijk nog eens een Mosler aan de start in Francorchamps! Dit wordt wel echt lekker :p |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 09:45. |