![]() |
dat was op Mark zijn quote bedoeld...
|
Quote:
|
Voor wie geen kaarten heeft. Ik heb er juist tien gehad van Zolder. Ik heb er zelf 3 nodig de rest is voor de gene die er eventueel geen heeft.
|
Mijn voorkeur voor het weer:
Droog t/m 14.04 uur, dan een flinke bak water :) Quote:
Om het lot gunstig te stemmen zullen we zwarte kaarsen aansteken :D Gaat het druk worden? De verwachtingen vanuit CZ / SRO zijn niet erg hoopvol: Quote:
|
Hebben ze daarom in spa de safetycar niet buitengelaten, omdat ze schrik hadden dat ene van klasse 3 langs iedereen door zou gaan ;)
5 a 7000 leerlingen, weet ge wat een geluidscapaciteit die kinderen hebben, das meer als genoeg ;) |
De Mazda RX7 zal tijdens de Midsummer race zijn opwachting maken.
Piloten van dienst zijn Werner van Herck en Wim van Herck. Wagen staat toch op de entrylist op de sro-belgium website. Ben ook eens benieuwd of we die 3de Gravity Mosler eindelijk eens aan het werk gaan zien. |
Nog een extra deelnemer .. En niet de minste :) Kox/Ritskes op een Gallardo GT3 ..
zie bericht van Pitstoptv http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2058 |
Prachtig nieuws :applaus:
|
Lap ik kan niet komen, mijn een collega is ziek en den tweeden is in congé...
|
We zullen aan je denken wanneer we in de paddock rondlopen ;)
|
Henk Haane en Gosse Stielstra morgen niet aan de start wegens motor problemen
|
Lambo staat mooi in het zwart, ook heeft de Mosler van Lambert een nieuwe livery :)
|
|
Die Mosler :drewl: Heb je meer foto's waar de gehele auto te zien is?
|
Vond het al raar dat de mosler in spa niet meer met reclame van gordon reed. Enig idee hoe het komt dat er een andere sponsor is?!
|
All times are GMT +2. The time now is 03:11. |