pompierke |
29-06-2007 13:11 |
Quote:
Originally Posted by Stinio
(Post 213896)
Als ik het goed begrepen heb dan was het blussen, volgens Pompierke himself, in de eerste fase goed, toen wij nog niet gearriveerd waren. Maar wanneer er dan meerdere baancommissarissen ter plaatse waren, konden wij het vuur niet meer zien en dan kwam het bluswerk van achter de pitmuur wat ongelukkig.
Nja... nobody's perfect en ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben als ik achter de pitmuur stond. :)
Het voornaamste is dat Lagrange geen verwondingen opgelopen heeft (wat van mij niet gezegd kon worden) :p
|
Ja, dat is ongeveer de juiste omschrijving.
Op het ogenblik dat wij arriveren, was het beter voor ons geweest dat men van die kant even was gestopt, wegens het poeder wat ons richting werdt uitgeblazen, zodat wij de wagen van beide zijde beter hadden kunnen benaderen.
Maar nogmaals vind ik de reactie vanachter de muur een heel normale, die vele mensen zouden doen.:)
Na de beelden te hebben gezien was de wagen eigenlijk vrij vlug geblust.
Nogmaals aan iedereen die mee heeft geholpen een welgemeende proficiat.:applaus:
PS :eindelijk eens een actie waarvan ik een kick krijg,:drewl: ik weet dit klinkt naar sensatielust, maar dit is nu eenmaal beroepsmisvorming.;);)
Ook ik ben blij dat de piloot ok is, ik heb nog nooit iemand zo vlug uit zijn auto zien schieten !!;)
Voor mijn archief, indien er mensen zijn die foto's hebben van deze actie en die willen delen met mij, zijn steeds welkom. Dank U.
|