![]() |
In Le Mans deden ze nochthans alle 2 mee. Zowel BMS met 2 550s en Larbre met 1 550
|
Quote:
|
SRT Corvette
De bemanning van de SRT Corvette :
Marc Duez / Jos Menten / Bruno Hernandez / Soheil Ayari te lezen op racingworld.be Ook nog ff'kes vermelden dat Porsche rijder Sascha Maassen op de Vonka Porsche zal rijden. |
Quote:
|
Dat ze die entry list is vlug releasen - dan kan het gissen stoppen :)
|
TT Racing of moet ik nu zeggen Penders Racing rijdt ook mee tijdens deze 24Uren.
Mvg |
Pitstop.tv meldt dat Ayari dan toch niet mee zal rijden bij SRT tijdens de 24U.
Mvg |
Welke Belcar teams zouden er eventueel nog meedoen?
GLPK zeker C5R SRT zeker C5R PSI misschien 997 GT2 TT Racing misschien 996 GT3RS |
Quote:
|
BMS heeft nog gewoon de 550's van vorig jaar, voor zover ik weet zijn alle 550's (Russian Age, BMS, Larbre en Menx) voorzien van dezelfde (laatste) updates van Prodrive.
|
Quote:
|
Quote:
Eveneens doen ze (volgens de kalender) mee aan de 24 uur van Zolder. Yvonne |
Die bedoelde ik ja, goed om ze er weer bij te zien.
|
Quote:
GPC I: Bouvy, Belloc, Melo jr en wellicht Morbidelli of Naspetti GPC II: Deman, Lemeret, Deletraz, Piccini e.e.a. volgens www.turbomagazine.be |
Quote:
|
Dat betwijfel ik, zeker omdat ze volgend jaar met de AM gaan rijden. Van BMS, Larbre en RAR vermoed ik alle drie dat ze een contract hebben om in 2005 met de 550 te gaan rijden, die zou worden vervangen door de DBR9 zodra deze beschikbaar is.
|
Verstappen niet in Spa
bron: www.verstappen.nl |
en ook niet in Champcar. want Sperafico heeft het zitje van bremer bij HVM ingenomen
www.autosport-atlas.com Dus zijn aan die speculaties ook een eind gekomen.Hoe moet dat nou met onze Jos??? |
Quote:
|
Quote:
inschrijven bij de VDAB? :D |
Slappe hap zeg...............nog geen 40 wagens:
http://www.proximus24hours.com/pictu...entry_list.pdf Idd, Twee zwaantjes op een MC12. Raar, RTM staat op de lijst met een RS. Die hebben toch alleen nog een Turbo? Foutje? Penders met zijn RS onder TT vlag? |
**edit, stond hierboven al gepost, beter eens refreshen :fight:
|
Quote:
|
mmm..40 autos ingeschreven. Da valt me toch een beetje tegen voor een 24 uurs race. Geen lambo's? en die AM van cirtek doet ook niet mee??
|
Dit is toch maar de voorlopige entry-list nog 14x slapen. Er kan dus nog wel wat bijkomen..
@ Admins: T ligt mss aan mij maar vind dit een heel onordelijke thread. Misschien wat onderscheidingen maken... |
Quote:
@ Iedereen: probeer het off-topic gezever te beperken en doe geen gissingen. Dat leest gemakkelijker voor diegenen die niet iedere dag deze thread lezen. |
moet mn mening herzien. Vorig jaar gingen er ook 41 van start. Dus wat dat betreft zijn Stephan en ik de kluts wat kwijt. (zie pitstoptv.be) en valt het weer alles mee.
we gaan genieten over 2 weekjes!!!! |
Waar is Freisinger? Toch echt gelezen, in de winterperiode, dat Manfred F. zou deelnemen aan de 24U van Spa en de Nurburgring. De ring hebben ze al niet gedaan.............Spa dus ook niet?
|
Quote:
|
Quote:
|
Geen Didier de Radiques op de Force One Viper, tijdens een ernstig motorongeluk in Franrijk, in voorbereiding op de Moto Tour 2005, heeft ie enkele kneuzingen en breuken opgelopen.
Er is dus nog een zitje vrij ;) |
Delcour & D'Ambrosio bij Vertigo...
Delcour ken haar niet maar geef haar het voordeel van de twijfel... Ze heeft ervaring in Endurance racing en met een trage wagen dat is dus wel een voordeel. Nadeel: Vertigo is een wagen die toch wat anders is dan een Porsche.. D'Ambrosio - volgens mij slinken de kansen op een finish voor Vertigo als hij achter het stuur kruipt. T. Gillet heeft voor geld gekozen. D'Ambrosio heeft geen ervaring in GT - D'Ambrosio wil zich bewijzen tegenover piloten (Kuppens/Leinders) die pak meer ervaring hebben. D'Ambrosio kent Vertigo niet. Ik snap T. Gillet toch niet echt zé... |
Quote:
http://www.proximus24hours.com/pictu...pa%2017.07.pdf SRT: 4de man is Eric Cayrolle Nr92: Een Porsche is weggevallen NR114: Een porsche erbij voor BPO Racing NR115: Renstal de Bokkenrijders met een Porsche Cup, Muytjens en Coenen als piloten...........is het er dan eentje van AD Sport of Speedlover? Her en der nog wat derde en vierde rijders die bekend worden gemaakt. |
zowel Muytjens als Coenen rijden dit jaar in de Belcar voor Speedlover dus zal het wel een wagen van hun zijn
|
Quote:
|
Volgens Pitstop.tv komt de Radiguès ondanks zijn blessures toch zo goed als zeker aan de start van de 24 uur.
|
Gisteren is er een korte shakedown geweest van de Gillet Vertigo op een militaire basis.
Naar verluid moest D'Ambrosio al direct fors ingetoomd worden... Preview Gillet Vertigo Streiff http://www.renaudkuppens.be/pdf/24hspa2005preview3.pdf |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Bij mijn weten reed Raphael Coenen niet bij KS motorsport tijdens de vorige 24 uur...
|
All times are GMT +2. The time now is 13:54. |