![]() |
Quote:
ok, dat zit al goed... Eerst de reizigers aan de deur uit, dan pas het draaiboek? :D :+ Heb net de bevestiging binnengekregen dat ook mijn betaling in orde, dus gasten en gastinnen, jammer maar helaas, jullie zitten gans het weekend met mij opgescheept. Allez hup. :D |
Waar is de stopplaats in Antwerpen?
|
En in Gent? ;)
|
Quote:
@Mark: Schiet nu eens op met dat draaiboek :) |
Ja jong, wij zijn veeleisende klanten en ongeduldige mensen! :p
Neem gerust je tijd hoor, Mark. Zolang dat draaiboek ons vóór vrijdag bereikt, ist goed. ;) |
de eerste werkversie van het draaiboekje is af..................even wachten op de feedback.
m.vr.gr. Uw reislijder ;) |
Het spoorboekje is naar alle reizigers verstuurd. E.e.a. is verstuurd naar de email-adressen die geregistreerd staan bij de paddock. Eventuele bounce-backs zal ik a.s. woensdag hier melden.
|
Quote:
|
|
Heren, dames,
Net alle kaarten ontvangen. Het betreft Golden weekend kaarten voor Tribune 34. Jullie moeten maar eens gaan kijken, maar het zijn de beste kaarten die je kan krijgen. Met dank aan Dunlop. Verder heb ik nog 5 zulke inkomkaarten te koop aan 45 euro per stuk + paddock aan 15 euro stuk. Nog 5 kaarten tribune 23 aan 20 euro stuk + 15 euro paddock. Indien iemand nog kaarten nodig heeft, maar die niet met de bus meegaat, snel reageren is de boodschap. Zoniet verkoop is ze ginds gewoon aan de ingang. Tot vrijdag. Dries |
Quote:
Anders keken ze op het circuit wat voor kaarten er nog waren.... |
Quote:
Overigens, mijn volgende set banden zullen geen Pirelli's meer zijn, maar wel de juiste Dunlops. :) |
of Goodyears of Fulda, is van dezelfde groep hé.
Wat betreft de andere locaties op Le Mans, geen flauw idee, ik ben er nog nooit geweest |
Ik ben in 2001 naar de prékwalificaties voor de 24u geweest, toen kon ge aan de binnenkant van't circuit bij de eerste chicane draadloos foto's trekken. Maar dat is ondertussen misschien al wel veranderd.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Op het Bugatti circuit kan je mooie foto's maken zonder hinder van draad.
Je hebt 3 lange 180° bochten en aan de derde is het heel mooi foto's maken. Daar sta je wat hoger dan het circuit. |
Quote:
|
Voor alle duidelijkheid voor de mensen die opstappen in Kortrijk:
Het is dus op de parkeerplaats van de McDonalds bij de expo. |
Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?
Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren. :) |
Amai Le Mans, daar hebben ze pas rare Porsches, kijk maar eventjes op volgende link:http://www.endurance-info.com/2006_F...Spyder2020.jpg:p
Nog wat meer foto's van de paddock in Le Mans: http://www.endurance-info.com/articl...d=2727&thold=0 EDIT: Intresant filmpje om te zien wat we (buiten die Pug RC & 206 CC cup) mogen verwachten!http://www.ffsa.org/videos/flashvide...php?rep=06albi |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Aan deze Holiday Inn is er namelijk een hefboom dus zal de bus waarschijnlijk ook niet de parking opkunnen. Dit zodat de bezoekers van de Expo-hallen die parking niet gebruiken... |
Wie we daar ook aan het werk zullen zien is SRT. Piloot van dienst: Guino Kenis. Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.
|
Quote:
|
Uiteraard heeft De Paddock nog een leuk presentje voor jullie. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar daarvoor hebben dan ook twee dagen plezier van deze verrassing. Garanties op dit plezier geven we echter niet.
We hebben twee dagen prachtig weer in het vooruitzicht! :D |
De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop :D
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.
Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend :D Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :) |
Quote:
Voor alle duidelijkheid? Quote:
|
Quote:
Mensenlief, we lijken net een bende alcoholisten. :p |
De kindjes mogen ook eens buiten. :)
Pas op aan de grens hé, ze durven bussen wel eens binnenste buiten keren. |
Quote:
't zal iets voor de winter zijn ;) Om er zeker van te zijn dat je Dunlop's koopt. |
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik neem mijn camera toch mee de bus in. Eigenlijk heb ik nog een vraagje. Krijgen we voordat we het circuit betreden nog de kans om iets uit onze 'koffers' te pakken. Zonee, dan neem ik alles wat ik moet hebben voor op 't circuit mee in de bus. Is toch niet zoveel :D Nog 7 uurtjes en de bende die opstapt in Zolder kan gaan vertrekken :applaus: :worship: :applaus: Mvg... |
All times are GMT +2. The time now is 11:48. |