De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   *** Officiële aankondiging : De Paddock Leden Evenement 2003 !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6291)

flugel 24-10-2003 19:01

Quote:

Originally posted by Béné
Aiai rivaliteit in ons team :) . Als we allemaal rapper willen zijn dan de andere dan gaan we nog beetje scherpe tijden rijden opt laatste :D
hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd :D

ralff1 24-10-2003 20:48

hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd :D [/QUOTE]

Aan den toog :D

Anneke 27-10-2003 18:51

Ben dit weekend beetje gaan oefenen in Herselt :) en t was de moeite !! Ander circuitje, nieuwe pek op de grond en vooral helemaal nieuwe karts!!!!

Raceboy 27-10-2003 18:54

GE moet al die kostbare testinformatie ni aan de andere teams geven he :rolleyes:

Mistery 27-10-2003 20:05

Onnodig om dit zowat "geheime" info te noemen. Mistery Racing Team gaat er de komende dagen ook nog es een keertje oefenen, dus tegen dat de wedstrijd aanvangt weten we het ook wel :D

JFL 27-10-2003 20:09

Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...

Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder?

redje 27-10-2003 20:37

Quote:

Originally posted by JFL
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...

Nog altijd veel grip, remmen zijn beter, maar vorige week was er een kart met bijna geen remmen, maar we hebben dat gemeld en dat zou al wel in orde moeten zijn.

flugel 27-10-2003 20:39

Quote:

Originally posted by JFL

Ik had gehoopt op veel water... kwestie van mijn vislijn te kunnen gebruiken :p

Driesco 27-10-2003 20:44

De mannen van Speedlovers.com, ook wa gaan oefenen hé.

Een top 3 moet kunnen tussen al dat zware geschut weeral.

Pfff waar was den goeien ouden tijd dat moeder de vrouw zei : geef dienen beker maar aan die mannen van uw team hé.
Nu hebben we bijna nooit geen bekers meer.

Tip aan de organisatoren: sta hier met nog ongeveer 20 mooie aandenkens van de Belkarting. Nog geen bekers, 1 adres ! Enkel plaatje dient vervangen te worden.

Mark 27-10-2003 20:52

Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week ;), dit begint serieuse vormen aan te nemen :D

Mistery 27-10-2003 20:54

Marshal, neem een busje WD40 mee hé :D

Guido 27-10-2003 23:24

Quote:

Originally posted by Marshal
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week ;), dit begint serieuse vormen aan te nemen :D
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt... :+

Oneliner 28-10-2003 01:19

Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies :)

Isabelle 28-10-2003 09:36

Ik wou graag m'n collega's van www.24u.be nog eens terugzien, maar spijtig genoeg heb ik net dat weekend een citytrip richting Berlijn geboekt.

Anders zou ik vast en zeker een spaghetti'tje komen eten zijn. Karten ging ik niet doen. Jullie zouden er toch alleen maar grijze haren door kweken... ;) (en ik zelf waarschijnlijk ook!)

Enfin, have fun in Herselt (maar dat zal er niet aan mankeren zeker!).

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!

JV1 28-10-2003 11:08

Ik moet ook maar eens gaan oefenen, we zullen het gaan zien wie RaceProjects aan concurentie moet gaan zien.

flugel 28-10-2003 14:17

Quote:

Originally posted by Oneliner
Ge moogt hier allemaal uw tijden eens nekeer neerzetten na uw oefensessies :)
Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? :D 'k had da ergens opgevangen ;)

Speesman 28-10-2003 15:41

Quote:

Originally posted by Huudo
Heb mezelf ook voorgenomen om deze week al eens een verkenningkje te gaan rijden in Herselt. Om mijn knoken opnieuw een beetje te smeren.

Oh well, zolang er meer amateurs dan profs meerijden, zijn we in de meerderheid en kan er ons niets gebeuren... En anders monteer ik mijn airbrush installatietje wel op mijn kar. Zien of de mengeling thinner/uitlaatgassen door iedereen even goed verdragen wordt... :+

Ik ga zelfs vandaag (dinsdag) rond 21u gaan oefenen. Vooral omdat het zondag een manche van het BIK in Herselt is, maar op deze manier doe ik ook al parourskennis op voor de paddock meeting. ;)
Zal vandaag in ieder geval wel geen goede tijden draaien, want had gisteren kotcantus en ik voel het nog wel :frusty:

Oneliner 28-10-2003 15:55

Quote:

Originally posted by flugel
Waart gij daar toevallig nie gaan trainen? :D 'k had da ergens opgevangen ;)
Ikke???
Neuh... :p

Mistery 28-10-2003 21:10

Quote:

Originally posted by Isabelle

PS: ik zal vrijdag ongetwijfeld ook 'fun' hebben, want ik heb zo'n circuitdoop aangevraagd bij Eran Racing. Kwestie van het circuit ook eens vanuit het belangrijkste perspectief te bekijken!

Aha, dan gaan we elkaar nog es zien, ik geef vrijdag les in zolder, bij ERAN, wel te verstaan...

Sennake 28-10-2003 21:18

Terug een beetje on-topic : alle 12 teams zijn op dit ogenblik ingeschreven, tenzij dat er nog een team wil meedoen en wij (admins) onze plaats afstaan. Elk team telt ook minstens 4 man, maar de 5e en 6e plaats mag gerust in de loop van de komende weken nog aangevuld worden; de prijs verandert er niet door en voor de deelnemende piloten wordt het een beetje goedkoper (en een beetje minder lang rijden ook natuurlijk)...

Wat de karting betreft zit alles dus wel op het goede spoor, maar waar ik nog maar bitter weinig informatie over heb is de spaghetti-maaltijd... Zowel de kartende als niet-kartende mensen zouden me nu toch stilaan moeten kunnen zeggen of ze blijven eten of niet. Ik wil niet met 5000 kg spaghetti blijven zitten en anderzijds zou ik ook niet graag hebben dat je de avond zelf vergaat van de goesting en we met de beste wil van de wereld geen spaghetti meer kunnen bieden... Voor de prijs hoef je het niet te laten en wie na de karting weggaat zonder deel te nemen aan de loting is niet goed wijs... alhoewel dat voor de meesten onder ons (mezelf op kop) eigenlijk wel een goede persoonsbeschrijving is :D :D :D

Driesco 28-10-2003 22:14

Ik heb ons ingeschreven met 4 als ik me niet vergis, althans toch voor 4 overgeschreven. Ik ga ervan uit dat mijn teamleden allemaal alleen komen = 3 + Inge en ikzelf is dus 5.

Wij zullen dus terplaatse nog voor 1 persoon betalen.

Effe off topic : Marchall + Tibo + ikke wie is onze 4de piloot ?
Hezemans kon toch die dag he mannen ?

Speesman 29-10-2003 02:10

Zal maar eventjes melden (voor ik het vergeet) dat ik ook blijf eten!!!

Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4

JV1 29-10-2003 03:00

Eten

Er komen misschien nog 2 goede vrienden van mij mee om te komen kjiken, mogen die ook blijven eten?

Sennake 29-10-2003 18:11

IEDEREEN mag blijven eten, karters, niet-karters, supporters, weet ik wie...

Maar het eten moet wel op voorhand besteld worden dus zou ik wel graag kunnen inschatten hoeveel eters we gaan hebben. Kijk, op 1 of 2 man gaat het niet aankomen, maar als iedereen denkt "och, ik zal die dag zelf wel beslissen of ik blijf eten" gaan we er natuurlijk niet komen... Daarom is op voorhand inschrijven (betalen doe je maar ter plaatse) de boodschap.

Met dank voor je bereidwillige medewerking.

Guido 30-10-2003 00:54

Ha, de keren dat ik al ooit te horen kreeg:

"Maar enfin, gij zijt niet goed wijs"

zijn allang niet meer te tellen. :+ Bon, dit gezegd zijnde, meld ik dat ik blijf eten. Ik lust wel een bordje spaghetti. Niet dat ik veel keus heb aangezien ik vanalles moeten komen tentoonstellen en zelfs iets moet komen ophalen... :D :D :D

Oh enneu, Ik blijf natuurlijk wel voor de trekking he :D :D Ge weet maar nooit.

Rallyloverke 30-10-2003 11:16

Ik kan al melden dat ik er die dag absoluut niet geraak, daar we al een tijdje hadden afgesproken voor de Condroz. (op zondag is er korfbal (alweer :rolleyes: ) en dus hadden we op zaterdag afgesproken voor de Condroz) )

Ik ga wel mee naar Essen (maar da's voor een andere thread)

Guido 30-10-2003 13:22

Ik ga op zaterdag ook naar de Condroz en zal de KP van 12.50 als laatste bekijken voor die dag en dan door naar Herselt. Moet lukken om dan nog op tijd te zijn. Op Zondag dan terug naar de Condroz.

Jan 30-10-2003 21:03

Doe mij maar een portie spaghettiiiiiiiiiii

jan

Mario 31-10-2003 09:21

Ik denk dat ik ook verstek laat gaan voor de meeting. Overdag al naar de Condroz (hopelijk) en daar stem ik mijn dag op af. Als het er eventueel bij kan, kom ik wel eens langs, maar reken er niet op.

Ik zal nog wel bevestigen of ik al dan niet kom en of ik dan een spaghetti eet. Veel plezier allemaal in ieder geval.

Speesman 02-11-2003 17:37

Quote:

Originally posted by speesman

Ben ook vandaag gaan oefenen op extreme. Het ging redelijk, maar kon nog stukken beter; Beste tijd was 33.4

Update: beste tijd is nu 32.88 met redelijke kart (met gemiddelde van 33.2) :D (kwestie van de concurrentie wat aan te moedigen ;) ).

redje 02-11-2003 18:42

Quote:

Originally posted by speesman
Update: beste tijd is nu 32.88 met redelijke kart (met gemiddelde van 33.2) :D (kwestie van de concurrentie wat aan te moedigen ;) ).
En voor de mensen die de besttijd willen kloppen, die is 31.35. :o

Mistery 02-11-2003 19:55

Een drietal leden van het Mistery Racing Team hebben zich vandaag voor de eerste keer op het nieuwe circuit te Herselt gewaagd. Twee van hen haalden 32.0 zonder dat ze echt vrije baan hadden. Onder de 32 is dus echt wel haalbaar voor hen, tijden van om en bij de 31.6 zouden moeten realiseerbaar zijn voor sommigen uit het team. En volgende week gaan de andere drie teamleden die meedoen aan de Paddock karting eens een poging wagen...

Speesman 02-11-2003 20:47

32.0 is echt wel heel goed!!!!!!
(vergeet niet dat baanrecord tot gisteren nog 31.9 was).

Zij hebben dan ook met het BIK meegereden?

Mistery 02-11-2003 20:50

Hebben na BIK gereden... ik hoorde dat het vrij koud geworden was na 17.30u , dus echt scherpe tijden zaten er dan niet in.

Ottooke 02-11-2003 22:00

@ Driesco, TiBo en Marshal: Kan ik jullie team komen "versterken"? Marshal heeft me afgelopen weekend gevraagd om mee te doen en aangezien jullie nog geen 4e piloot hadden....

redje 02-11-2003 23:07

Quote:

Originally posted by Mistery
Hebben na BIK gereden... ik hoorde dat het vrij koud geworden was na 17.30u , dus echt scherpe tijden zaten er dan niet in.
Koude omgeving, maar dat was er de hele dag. Het gripniveau van vandaag zal wsl nie snel opnieuw gehaald worden. Bijna constant reden er karts rond. Dus grip was er en da was doorheen de dag merkbaar, men ging gewoon sneller, wat geen afbreuk doet aan hun prestaties, want 32 is snel. Ik zou vandaag zeker nie sneller dan 32.5 kunnen gegaan zijn, moest alles perfect geweest zijn. Maar die ondergrond ligt mij nie. :(

flugel 02-11-2003 23:11

Quote:

Originally posted by redje
Koude omgeving, maar dat was er de hele dag. Het gripniveau van vandaag zal wsl nie snel opnieuw gehaald worden. Bijna constant reden er karts rond. Dus grip was er en da was doorheen de dag merkbaar, men ging gewoon sneller, wat geen afbreuk doet aan hun prestaties, want 32 is snel. Ik zou vandaag zeker nie sneller dan 32.5 kunnen gegaan zijn, moest alles perfect geweest zijn. Maar die ondergrond ligt mij nie. :(
'k had mij nochtans laten vertellen dat de ondergrond veel grip bood... dat een circuit sneller wordt naargelang er meer op gereden wordt is een feit... maar ze geven voor komende week toch een iets hogere temperatuur op dus ik zie zeker nog tijden van 32 en lager verschijnen :)

redje 02-11-2003 23:32

Quote:

Originally posted by flugel
'k had mij nochtans laten vertellen dat de ondergrond veel grip bood... dat een circuit sneller wordt naargelang er meer op gereden wordt is een feit... maar ze geven voor komende week toch een iets hogere temperatuur op dus ik zie zeker nog tijden van 32 en lager verschijnen :)
Iets hogere temp zal beter zijn, maar 'naar dat ik horen zeggen heb' zou da op EK t minste verschil geven. En opt einde van de wedstrijd zal er wel veel grip zijn, niet zoveel als vandaag, maar toch genoeg om onder de 32 te gaan, als ge goed zijt (ikke dus nie :+ ).

Driesco 02-11-2003 23:54

Quote:

Originally posted by Ottooke
@ Driesco, TiBo en Marshal: Kan ik jullie team komen "versterken"? Marshal heeft me afgelopen weekend gevraagd om mee te doen en aangezien jullie nog geen 4e piloot hadden....
Vanaf een 32'00 kunnen we je natuurlijk niet weigeren hé :) Als de teamleden akkoord gaan, waarom niet.

ralff1 03-11-2003 21:51

Nu hebben we al 32.0 maar volgend weekend proberen we er onder te gaan dries:gas: ;)

All times are GMT +2. The time now is 11:09.