De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar 2011, de nieuwtjes.... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20056)

NetForce84 31-08-2011 19:51

Quote:

De 24 Hours van Zolder zijn op een slechte noot van start gegaan. Uiteraard is het uiteindelijke getal van 31 wagens, 13 uit ons land en 18 uit Nederland, al geen succes, zeker niet in vergelijking met de 60 à 70 wagens die enkele maanden geleden vooropgesteld werden. Maar ook de ruzie tussen Dick Van Elk en de wedstrijdleiding tijdens de briefing vandaag was niet van die aard om het weekend positief in te zetten. Het laatste nieuws uit Zolder op een rijtje:
Lees de laatste nieuwtjes verder op http://sport.turbomagazine.be/news_N..._de_start.html

Mitchio 31-08-2011 19:56

De VW Golf van Konrad lijkt op de foto op 24u.be verdacht veel op een BMW :)

Mitchio 31-08-2011 19:58

Scotty uit koers omdat er geen crashtest is geweest. Ze mogen niet rijden van de RACB, man man man, op die manier gaan we idd aan niet veel wagens raken é :)

RKG 31-08-2011 20:00

Ik vraag mij echt af of de organisatie dit allemaal voor expres doet, om er zeker van te zijn de 24u zeker ten dode zijn opgeschreven.

Mitchio 31-08-2011 20:02

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig, da is gewoon niet normaal meer. Ik heb de organisatie altijd gesteund, maar ik begin toch stilaan te twijfelen ...

Mitchio 31-08-2011 20:03

Maar goed, het positieve is dat we toch enkele mooie wagens aan de start hebben é. Die Level Porsche blijft voor mij één van de smaakmakers :D

Mitchio 31-08-2011 20:05

Einde verhaal voor AD-Sport in de 24u. "Mij zien ze hier niet meer terug", aldus Vanierschot. Aiaiai

NetForce84 31-08-2011 20:05

Ze zijn daar op circuit zolder inderdaad niet goed bezig..... ze zijn bezig met hun eigen graf te delven:frusty:

Mitchio 31-08-2011 20:07

Ik denk dat het tijd wordt dat de toeschouwers ook ééns van zich laten horen, zoals in het voetbal. Dit is toch complete waanzin, komaan jongens ...

24u.be 31-08-2011 20:31

Quote:

Originally Posted by Mitchio (Post 270568)
De VW Golf van Konrad lijkt op de foto op 24u.be verdacht veel op een BMW :)

Opgelost

Tnx :)

Grig-O 31-08-2011 20:38

De Nederlanders gaan zich niet aan de normtijd houden! Gaat de organisatie alle DSC-wagens uitsluiten? :bye:

RKG 31-08-2011 20:46

Hup Holland Hup

Dries DS 31-08-2011 20:50

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 270577)
De Nederlanders gaan zich niet aan de normtijd houden! Gaat de organisatie alle DSC-wagens uitsluiten? :bye:

Ik hoop dat ze met zoveel als mogelijk onder die normtijd rijden, liefst ook tijdens de wedstrijd zelf :D . Gewoon om de clowns in Brussel en in Zaventem eens goed belachelijk te maken :+

Over het feit van de weigering van de Scoty´s omwille van het ontbreken van een crashtest : wisten ze dat nu pas bij de RACB? Moeten ze echt dat team alle moeite en investeringen laten doen om ze dan gewoon weer naar huis te sturen? De reactie van Albert Vanierschot is meer dan begrijpelijk. Hopelijk denken de rijders die ingeschreven waren op die wagens er ook zo over en sturen ze in het vervolg hun kat naar Speedworld wedstrijden. Oh ja... het zou wel leuk zijn als ze zouden aantreden bij onze noorderburen :D

JCE.72 31-08-2011 21:45

Ben er daarstraks even geweest maar bijna even snel weer voor gezien gehouden, er heerste een serieuze eindeseizoenssfeer.

Opvallend was de volgende mededeling: "BELCAR - Punten worden toegekend zelfs indien het vereiste minimum van 5 wagens de finish niet haalt".

Zouden ze zelf al een voorgevoel hebben...

fenixracing 31-08-2011 22:01

Quote:

Originally Posted by Dries DS (Post 270580)
Ik hoop dat ze met zoveel als mogelijk onder die normtijd rijden, liefst ook tijdens de wedstrijd zelf :D . Gewoon om de clowns in Brussel en in Zaventem eens goed belachelijk te maken :+

Over het feit van de weigering van de Scoty´s omwille van het ontbreken van een crashtest : wisten ze dat nu pas bij de RACB? Moeten ze echt dat team alle moeite en investeringen laten doen om ze dan gewoon weer naar huis te sturen? De reactie van Albert Vanierschot is meer dan begrijpelijk. Hopelijk denken de rijders die ingeschreven waren op die wagens er ook zo over en sturen ze in het vervolg hun kat naar Speedworld wedstrijden. Oh ja... het zou wel leuk zijn als ze zouden aantreden bij onze noorderburen :D

Hmmm ik weet het niet hij had zich ook op voorhand kunnen informeren.
En ergens kan ik het begrijpen dit is niet een onderstel van een andere wagen.
Maar een volledige eigenbouw hoe knap het ook is, hij weet niet of het 100% veilig is.
Voor de rest is het een dikke schande :mad:
WEG MET RACB WEG MET SPEEDWORLD!!!!!!!!!!!

All times are GMT +2. The time now is 07:07.