![]() |
Voor mij is het vanmorgen toch in orde gekomen. Wij stonden net naast Ottoke te wachten op parking 69, en ik heb mijn kaartje dus van hem ontvangen.
|
Nog eens bedankt voor de kaart. Ben wel alleen maar op de zondag gekomen maar me heel goed geamuseerd en prachtige foto's genomen.
@ Mark: Over Bob (Pompierke) zullen we maar zwijgen zeker? :D Mvg |
Quote:
opletten hoor, geen bezwarende foto's laten verschijnen van pompierke, kan je laatste vrijkaart geweest zijn!!! ;) :D :no: ;) :D :p :p :p |
Quote:
|
Quote:
Ik zou niet weten dat er ergens bezwarende foto's van mij bestaan, ik ben toch een deftige kerel, niet? :crazy: ;) ;) Allee, hij zal nu wel niet zo snel reageren want meneer ligt nu in zijne nest hé, ons hard werkend cafébaaske!! :D :D ;) ;) |
Quote:
|
Quote:
gij slaap bijna zo weinig als ik, Andy :bye: :D |
Quote:
|
Quote:
Jij kunt dan misschien wederom jou polsen oefenen voor de vol 24 uren de blauwe vlag te zwaaien. En die terrasstenen, gij zijt toch nen echte Hollander, :D :D , zo iets durven vragen. Misschien tijdens de 24 uren een bekertje plaatsen aan de publieksdraad met volgende tekst : "Voor mijn arme kinderen, graag een kleine bijdrage voor een arme alleenstaande vader." :D :D |
Gewoon zetten: "Deze Nederlander wil terug emigrereren naar Nederland maar heeft geen geld"
|
Quote:
Maar ik heb er zo 3 in mijn ploeg en of dit voor die alle drie gaat lukken dat is iets anders. :p :D PS : het zijn nog niet de slechtste hoor !! :applaus: , maar dat mag ik niet te groot schrijven hé, kwestie van ze met hun beide voeten op de grond te houden. :eek: |
All times are GMT +2. The time now is 22:39. |