Quote:
Correct ;) Verwarde even de G&A Mosler G2 met de Mosler van Martin Short GT3 :) |
RSV Motorsport komt met één of twee Ferrari's naar de 24u van Spa...
Da's dus: -2x Scuderia Ecosse -2x AF Corse (of niet?) -1 (2)x JMB -2x Edil Cris -1x GPC (met Lémeret) -1x Ice Pol -1 (2)x RSV Motorsport Dat zijn dus 10 tot 12 Ferrari's :) :drewl: |
Weet niet waar ik dit moet plaatsen, daarom doe ik het maar hier:
Derweil hat Aston die Fahrzeugpalette weiter nach unten hin erweitert. Der V8 Vantage N24 (Bild links) trägt seinen Namen in Anspielung an die 24h am Nürburgring und soll als Kundensportwagen für die klassischen Langstrecken-Events wie am Ring, in Bahrein, Dubai, Spa-Francorchamps, Zolder und vielleicht auch Daytona zum Einsatz kommen. GT-Eins |
Quote:
In het Britse magazine Evo vond je enkele edities geleden een uitgebreide test van deze Aston. Joost |
Pitstop.tv meldt dat SRT aan de start zal staan met een C5-R.
Mvg... |
De Ferrari Challenge zal in het voorprogramma rijden... Volgens mij gaan ze al op dinsdag beginnen te rijden :) Tenzij de Maserati Trophy wegvalt natuurlijk
|
FIA GT3 valt toch weg?
|
Quote:
|
Quote:
|
Volgens mij moet elk team één wagen inzetten, waarom zet Ratel anders op de GT3 site: "and a non-official race at Spa!"
Als teams mogen kiezen of ze deelnemen gaat hij dat er toch niet opzetten... Voorts zal het voorprogramma bestaan uit GT4, British F3, Ferrari Challenge en mss Maserati Tropheo. NEC formule Renault komt niet, ze komen op 30 september naar Spa. |
Spyker vertelt mij zojuist dat ze aanwezig zullen zijn met 2 wagens in de 24 uren van Spa!!
|
Quote:
maar toch mooi dat ze met 2 komen in ieder geval. |
Ik vroeg dit aan "www.spykersquadron.com" en kreeg als antwoord:
'There are no plans to compete in all rounds of the FIA GT Championship. There are however plans to compete with 2 cars in the Belgium round, the 24-hours of Spa.' EDIT: twee Spyker wagens volgens mij. |
Aangezien het hele jaar 1 fabrieks Spyker en 1 semi-fabrieks Spyker (Speedy) worden ingezet kun je ervan uitgaan dat die combinatie ook Spa te zien zal zijn.
|
Quote:
Topman Bez reed de wagen trouwens plat, maar dat mocht de pers niet te graag weten:D Reportage +foto's van de gecrashte AM stond in Top Gear magazine van februari ;) |
All times are GMT +2. The time now is 17:16. |