De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   *** Officiele aankondiging - DePaddock leden evenement 2004 *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9445)

Ottooke 27-11-2004 16:52

En ik kan (weliswaar op het nippertje) bevestigen dat ik ook mee kan gaan :D Voor de eerste maal naar Essen !

Driesco 28-11-2004 10:10

Even dit nog:

Dirk Heyman gaat niet mee wegens " wie vertrekt er nu midden in de nacht naar een beurs".

Ik pik Sledge op om 04.45 aan de Mc Donalds in Lokeren. Pik om 05.15 Johan op aan Permeke in Antwerpen. Kom tegen 05.50 naar de afgesproken plaats om dan de groep te vervoegen.

Guido 28-11-2004 18:33

Ik pik Ottooke en Roverke114 (let 2x maal op de verkleinvorm :D ) op om 05.30 aan de parking van de Carrefour (ex-Bigg's) in Hasselt. 't is te zeggen 05.30 sharp vertrekken we ginder, want anders te laat in Geel.
Tot morgen.

sledge 28-11-2004 19:24

't zal een lange dag worden maandag en dinsdag :)
Vannacht rond 3u opstaan, dan rond middernacht terug thuis, en dan dinsdagnacht er om 4 uur alweer uit om te gaan werken ;) 't Zal proper zijn.

Sennake 28-11-2004 21:14

Quote:

Originally posted by Huudo
Ik pik Ottooke en Roverke114 (let 2x maal op de verkleinvorm :D ) op om 05.30 aan de parking van de Carrefour (ex-Bigg's) in Hasselt.
Heel vriendelijk van u, Huudoke :D

Raceboy 28-11-2004 21:18

Ma en ik komen niet naar geel. We zullen aan het buskotje voor de oprit aan de E34 in Turnhout wachten (iets na waar de snelheidsbeperking van 70 begint op de brug). Kunnnen jullie is schatten hoe lang jullie over Geel-Turnhout doen? Half uurtje?

Guido 28-11-2004 21:29

Quote:

Originally posted by Sennake
...

Als er vragen zijn kunnen ze hier best gesteld worden. Wacht niet te lang, want ikzelf zal gedurende het weekend niet online kunnen (zit aan de zee) zodat last minute beslissingen door mezelf niet geweten zullen zijn en dat is nogal ambetant voor de meeting-coördinator...

Quote:

Originally posted by Sennake
Heel vriendelijk van u, Huudoke :D
:confused:

Gij ging toch heel het weekend niet kijken? Of uitgeregend aan de zee en dan vroeger teruggekomen? :D :D

Quote:

Originally posted by sledge

.......
't Zal proper zijn.

Goed te horen dat ge u nog gaat wassen tussenin :D

Quote:

Originally posted by raceboy

.......
Kunnnen jullie is schatten hoe lang jullie over Geel-Turnhout doen? Half uurtje?

Ja, zoiets zal dat ongeveer zijn. ;)

-----------------------------

Ondanks een verkoudheid, is Huudo al dik in form. Diegene die hem kennen weten wat ze mogen verwachten :D :D :+

sledge 28-11-2004 21:31

Routenet.net zegt 30 minuten

Mark 28-11-2004 21:34

Quote:

Diegene die hem kennen weten wat ze mogen verwachten :D :D :+
Jawohl, ein doppel endrohr edelsthal sportauspuff anlage :D

Rallyloverke 28-11-2004 22:12

Ok,

Driesco, dat ziet er goed uit, om 04u40 opstaan , zien da'k niks vergeet en ontbijten thuis hoeft nie, da's makkelijk.

Tot vannacht/morgenvroeg
JOhan

FastFons 28-11-2004 23:08

Ik ga in extremis moeten passen, heb geen vervoer. Tzal voor volgend jaar zijn dan.

FF

Sennake 28-11-2004 23:10

Quote:

Gij ging toch heel het weekend niet kijken? Of uitgeregend aan de zee en dan vroeger teruggekomen?
Ja zeg, als ik in het holst van de nacht moet vertrekken naar Essen blijf ik natuurlijk niet tot middernacht aan zee eh ;)

Sennake 28-11-2004 23:14

Even een nieuw overzicht posten :

Chauffeurs
1. Sennake
2. Huudo
3. Driesco

Meerijders
4. Raceboy (Turnhout)
5. Raceboy's mama (Turnhout)
6. Mark (Venlo)
7. Werner
8. Dominique
9. Johan
10. Roverke 114
11. Sledge
12. Ottooke

Nog niet zeker
13. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?)

Klopt dat zo ongeveer een beetje? Op basis van deze lijst gaan we morgen in Geel vertrekken als iedereen die er moet zijn, er is.

Scapa 28-11-2004 23:38

Ik haak af. Werk voor school en sollicitaties verplichten mij voor beide opties af te haken :(

Mr.Dallara 30-11-2004 20:10

Intussen is de bonde DP bende in Essen geweest, en word het hier plots heel stil! :confused:

Zijn ze daar allemaal opgepakt in Essen? :D

Of is de Essen Motor Show zo tegen gevallen dat we er niks over mogen weten??

Of is het zo mee gevallen, dat jullie er stil zijn van geworden??

Waren er toevallig ook fototoestellen aanwezig daar in Essen???

All times are GMT +2. The time now is 03:05.