![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Is het niemand opgevallen dat de SRT Corvette C5-R #1 met twee rijders reed waarvan geen één deelgenomen heeft aan de eerste race eerder dit jaar op Zolder.
Als ik me niet vergis moet deze wagen dan verhuizen naar de 'Guest Class'. Na een klacht van Eurotech en GLPK is dit nog niet gebeurd. Mvg... |
Quote:
|
Quote:
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ja idd. Zal wel komen door die remschijven (zijn ze keramisch of van carbon?), rijden de Marcos en de Stealth met gewone stalen schijven? Weet iemand dit?
|
Enkel stalen remschijven zijn volgens mij toegelaten in de Belcar, vorig jaar was het allesinds zo.
|
Quote:
|
Quote:
Welke piloot crashte met de jmt Porsche? |
Quote:
|
Quote:
Volg even deze denkpiste : - Je mag niet voorbij steken TIJDENS de startprocedure. - Wanneer is de startprocedure voorbij ? - Als het licht op groen gaat !!! - Mag ik dan voorbijsteken voor de start/finishlijn : JA. Dit geldt voor mij in zowel FIA-GT, Belcar Original alsook Belcar Endurance. Ik heb het alleszins altijd zo gedaan en laat mij maar eens iemand het tegendeel bewijzen aan de hand van reglementen. Let er wel op dat je de start niet verwisseld met een HERSTART. Tijdens een herstart ( na een SC periode ) mag je pas terug racen, en dit is ook inhalen, na het overschrijden van de start/finishlijn. Daar staat letterlijk beschreven in de desbetreffende reglementen. |
Quote:
Ik redeneerde dat je tijd pas begint te lopen ans je start/finish overschrijdt, zelfs al ben je pakweg 20ste wagen ... dus je start maar op die moment. Maar ja, zo kan je over nog verschillende punten een boompje opzetten ! Misschien iets voor een nieuwe thread als de reglementen voor 2007 er zijn ... |
Quote:
De Stealth en de Marcos hebben echter stalen schijven eronder. Mvg... |
De stealth en marcos hebben volgens mij gewone stalen remschijven.
Keramische schijven worden standaard op sommige exoten gemonteerd, in racerij weet ik het niet. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Mvg... |
Quote:
Een beetje verder in het artikel cijfertjes. Verkocht door Prodrive: 14 DBRS9, 15 DBR9 en 20 (!) Vantage Rally's... De prijskaartjes schrikken niet af DBR9:£495.000, DBRS9: £175000. |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:56. |