![]() |
Quote:
|
@ Ottooke, geen probleem met je deelname..........
Vanavond ff de roest er vanaf rijden, busje met WD40 ligt al in de sporttas :D :D Lekker glijen in Lanaken ;) |
Quote:
en voor onzen teamchef een plezier te doen ga'k proberen ne 34 te draaien ;) :p |
Ik ga voor een 30.54, heb ik de laatste keer ook gereden.
Waar ik voorzl voor ga is de spaghetti. |
Update van het BPC Racing team
Wij hebben besloten ons team nog bij te vullen met volgend persoon: Gikke of papa Breez of meneer Hunnaert :) zoals ge het wilt :) en voor de spaghetti zit het zo: anneke eet spaghetti brosius ook bart ook Stijn niet maar zijn mama wel dieter eet wel spaghetti maar dan weet ik nog niet of nu papa Breez blijft eten? ma da laten we nog weten zo snel mogelijk :) dat was de update van Anneke :) |
hunnaert... Zal wel een typfout zijn zeker ;)
Ik ga voor de 25, moet makkelijk te halen zijn :p |
Verdomme
als ik zie dat Ottooke en Marshal samen met Driesco en Tibo gaan rijden dan jeuken mijn vingers ook, maar spijtig genoeg moet ik werken. :frusty: Pompiers moeten dikwijls werken in het weekend maar ik zou aan iedereen zeggen, amuseer jullie ;) en ik zal proberen de brandjes te blussen. :o groetjes pompierke |
@ pompierke, als uw vingers te fel beginnen te jeuken, dan laat ge maar iets weten en dan zullen we samen eens gaan karten.
Als TiBo het nu ook nog goed vindt dat ik meedoe, dan is het in orde. En uiteraard eet ik ook spaghetti na afloop! |
Quote:
Spagetti zal nie gaan vrees ik. Nogmaals dank |
Allee, weer een 24u-er onder "dak". OEF :).
Ja Gikke, soms duurt het even, maar geduld is een mooie deugd he. Ik heb hier sedert zaterdag nog een aanvraag liggen tot deelname. Tigerracing (Marc Van Goethem) zoekt ook nog een zitje.... Wie heeft nog een leeg plaatske over ? Aangezien er nog steeds teams zijn met minder dan 6 inschrijvingen, moet dat toch lukken he |
Sju, de roest er vanaf rijden..........heb nog heel wat spuitbussen WD40 nodig om mijn "oude nivo" te halen :D :D . Ongeveer 1.5 sec. trager als het "baanrecord" wat in de buurt lag van 40 seconden op Lanaken.
Maar oei, oei, oei....wat was ik blij dat het half-uurtje voorbij was :D @Pompierke, we hoeven echt niet te wachten tot maart 2004 ;) |
Ik zoek ook nog een plaatsje. Indien er nog iemand nodig is...
|
Quote:
|
Nope , dat gaat blijkbaar niet door... :(
|
Blijven zoeken, Race, ik bekijk ook al enkele mogelijkheden voor jou... laat je wel iets weten...
|
Quote:
|
Kelly Jamers komt dus NIET uit voor het MRT... Marc Goossens heeft het momenteel druk met zijn onderhandelingen inde States (MRT duimt voor jou Marc, dat alles moge lukken !!!), dus waren we op zoek naar een zesde piloot... en die denken we gevonden te hebben... jawel hoor ! Vrouwelijk gezelschap ! RaRaRa
|
Quote:
Nou????????? vertel!!!!!!!!!!!!! |
Wait and see...
|
Quote:
|
Da's ook de bedoeling :D :D :D
|
Quote:
hahaha leuk hoor maar ken ik haar? |
Quote:
groetjes, Frans V. ;) |
Quote:
hahahah ja geen idee jouw wel dan? Gr, Scheila V |
Hollandse humor?? :)
|
Quote:
|
Dermee dat ik er ni mee kan lachen :p
Bon, depaddock meeting dus... |
Hmm, lees dat enkele mensen nog op zoek zijn naar een plaatsje. Volgens mij zijn er bij enkele teams nog plaatsen vrij....
Zou toch jammer zijn als enkele paddockers niet kunnen profiteren van de DEPADDOCK-karting. De "solisten" worden door het depaddock-bestuur toegewezen aan de teams. Eerst overal de vijfde plaats opvullen en daarna de zesde plaats. We hebben het toch over HET leden evenement 2003 van Depaddock? ;) Op naar een uitverkocht huis? ;) |
Door onvoorziene omstandigheden is team Race Projects 2 jammer genoeg weggevallen, wat wel betekent dat er weer een plaats vrijgekomen is voor een nieuw team...
|
Dus laat je gaan mannen en vrouwen.
|
probleem al opgelost : Mistery Racing schrijft een tweede team in...
Eerste piloot reeds gekend : Rob Van Roey |
Vwala se, tweede piloot ook al gekend : Bram Heymans...
En de derde rijder is Jan "Boosterke" Van Herck ... |
Quote:
|
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier nog steeds verzameld.
Wil iedereen eens checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt? Let wel : wie er NIET opstaat heeft ook NIETS de 15e; geen karting en geen eten. Willen ook de mensen met een blauw vakje me ASAP meedelen of ze nu blijven eten of niet AUB? Dank je voor de medewerking. |
Ik wil ook spaghetti zene.
|
Voor mij 1 portie spaghetti.
Tx. |
De spaghetti vliegt je om de oren! :D
|
spaghetti-saldo van 24u.be team volgt via mail.
Saldo karting is reeds betaald. |
Bedankt aan iedereen die al geantwoord heeft. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :
[list=1][*]Breez[*]Stijn Conincx[*]Flügel[*]Dieter[*]R@ce[*]Dirk J.[*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Boosterke[/list=1] Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen... |
Sennake,
R@ce : Spaghetti Stijn C : Spaghetti Dieter : Geen spaghetti |
All times are GMT +2. The time now is 11:09. |