![]() |
Quote:
|
Als je ziet dat de Viper van USCarWorld een stukje trager is dan die van GLPK/ Hart of Kuismannen dan is dat wel een goede vraag hé flugel
@ Corvetteboy: naar wat ik heb horen zeggen was de Viper van USCarWorld daar maar geen andere maar kan ook miszijn dat die andere Viper en niet was |
Ik heb maar 2 vipers gezien. Die van GLPK & die van US Car World.
|
Die witte met blauw vanvoor was duidelijk die van GLPK want er staat nog nr. 2 op...
|
idd, blauwe motorkap is de GLPK Viper
|
Quote:
|
Quote:
|
Gaat GLPK Viper opnieuw herspoten worden ? Hopelijk in eens iets totaal nieuw, want de liv van de afgelopen jaren vond ik maar niets, (maar over kleur, kunnen we natuurlijk niet discussieren é)
|
Niet opnieuw gespoten worden want dat is al gebeurd. De rest word allemaal met stickers gedaan maar ze willen het wel anders doen dan vorig jaar allé dat is toch wat ze me zeggen
|
Team Schnitzer / BMW M3 GTR (de enige echte) zijn dat de BMW's van BMW motorsport International van Müller.
|
Quote:
|
De Kamala gaat van GTB terug naar Guest:
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind hem ook niet zo mooi zo als straatmodel maar als racewagen heb ik hem nog nooit gezien. Bestaat deze wagen al in een racemodel zoja heeft er dan iemand al foto's van deze wagen.
|
Stond die "auto" er niet tijdens de 24u ?
|
All times are GMT +2. The time now is 13:07. |