![]() |
race 1 (top 10)
1 shedden (honda integra) 2 neal (honda integra) 3 turner (seat) :eek: 4 chilton (vauxhall) 5 collard (mg) 6 smith (vauxhall) 7 kaye (honda civic) 8 turkington (mg) 9 hughes (mg) 10 leggate (vauxhall) |
Quote:
De Leon komt ook topsnelheid te kort. Quote:
|
De BTCC Leons hebben ook niet dezelfde aero delen als de WTCC Leons.
|
Quote:
|
race 2 (top 10)
1 neal (honda integra) 2 shedden (honda integra) 3 collard (mg) 4 pinkney (honda integra) 5 turner (seat) 6 turkington (mg) 7 kaye (honda civic) 8 giovanardi (vauxhall) 9 chilton (vauxhall) 10 hughes (mg) voor race 3 wordt de top 7 omgedraaid.. maar weer eens een slecht resultaat voor vauxhall.. ze hadden muller en thompson nooit mogen laten gaan ! |
Wat is er aan de hand met Plato? Hij komt niet in de top 10 van race 1 en 2 voor? Zijn achterstand t.o.v. Matt Neal groeit zo wel heel snel :(
|
Quote:
|
Live timing van race 3 op http://www.sportsync.net/sportsyncac...imingTOCA.html
Momenteel safety car omdat Darner Turner er door Gordon Shedden afgetikt is. |
Quote:
1 turkington (mg) 2 neal (honda integra) 3 plato (seat) 4 kaye (honda civic) 5 pinkney (honda integra) 6 collard (mg) 7 smith (vauxhall) 8 chilton (vauxhall) 9 hughes (mg) 10 leggate (vauxhall) Mooie prestatie van Plato die als 16de gestart is en toch op het podium eindigt (geholpen door safety car). |
pff weer een rot weekend voor vauxhall... waar gaat het toch maar naartoe :(
in het kampioenschap begint neal trouwens ook al een aardige kloof te slaan.. vorig jaar was er teminste nog muller wat nog in de buurt kwam.. maja |
stand in kampioenschap
1 Neal (honda) 131p 2 Turkington (mg) 98p 3 Plato (seat) 86p 4 Thompson (seat) 77p 5 Shedden (honda) 76p 6 Chilton (vauxhall) 67p 7 Collard (mg) 51p 8 Smith (vauxhall) 48p 9 Jordan (honda) 44p 10 Giovanardi (vauxhall) 41p 11 Kaye (honda) 39p 12 Pinkney (honda) 32p 13 Turner (seat) 16p 14 hughes (mg) 10p 15 leggate (vauxhall) 3p 16 Bell (bmw) 3p hat begint al duidelijk te worden dat Neal dit jaar in het kampioenschap niet echt veel concurentie heeft.. thompson zou hem wel kunnen bedreigen, moest hij een heel seizoen rijden... maar er zijn wel nog 6 weekends te gaan wie weet wat er daar nog allemaal gebeurt.. het begint hoogtijd te worden voor vauxhall om zich te herpakken. want zoals het nu gaat :no: . |
Quote:
|
ik hab al verschillende malen iets voorbij zien komen dat ze niet tevreden zijn over de banden.. maar meer uitleg weet ik ook niet..
aan rijders zal het niet liggen, Chilton kan wel een aardig stukje rijden.. dat heeft hij vooral vorig jaar al bewezen met zijn civic !ook giovanardi is een goede rijder alleen moet hij zich nog wat aanpassen aan de btcc en de circuits leren kennen.. de circuits leren kennen is niet echt een probleem voor giovanardi volgens lij, maar de andere btcc rijders kennen echt alle hobbeltjes en trucjes en ik weet niet wat allemaal van die engelse circuits.. aan de wagen ligt het ook niet echt volgens mij, veel verschil tussen de wagens is er niet echt.. ook niet echt tussen de jaargangen kijk nu bijvoorbeeld naar de beste ronde tijden van thrixton van de afgelopen jaren 2005 - Tom CHILTON - Honda Civic Type-R - Arena Motorsport - 1:18.658 2004 - James THOMPSON - Vauxhall Astra Coupe - VX Racing - 1:17.949 2003 - Matt NEAL - Honda Civic Type-R - Honda Racing - 1:19.152 2002 - Yvan MULLER - Vauxhall Astra Coupe - Vauxhall Motorsport - 1:17.303 2001 - James THOMPSON - Vauxhall Astra Coupe - Vauxhall Motorsport - 1:17.603 dan zie je dat in 2002 de snelste tijd is gereden, ik denk wel dat de astra coupé een bettere wagen was om op te bouwen dan de astra gtc.. |
Plato geeft de moed nog niet op.
Quote:
|
Giovanardi heeft de hoop al opgegeven.
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 22:36. |