![]() |
Of na en voor school :D
Hopelijk krijgen we niks op tegen de maandag na dit prachtige weekend. Anders wordt het wat 'leren' in de bus. Mvg... |
Quote:
En ik moet maandag om 8 uur beginnen vrees ik... Oh en nog iets... Daarnet heb ik op Motors.TV naar Made in France: FFSA gekeken en ze zeiden dat de volgende round in LeMans zal doorgaan. Dus ja, dat is nog een bevestiging erbij toch... |
Quote:
|
Als ik het goed lees, zal de bus in de terugkeer dan eerst via De Wheels doorrijden naar Antwerpen. Raar eigenlijk want als we met de fanclub van MG naar LeMans gingen, passeerden we eerst Gent en reed de bus dan door. Zo was ik ook een uurtje vroeger thuis...
|
Zijn er nog plaatsen op de bus naar Le Mans?
Hello
Zijn er nog plaatsen op de bus naar Le Mans (2 of 3)? Ik weet het, ben misschien wat laat! De prijs nog altijd 115 euro? greetz! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Na die twee plaatsen zit de bus vol, zeker? Not bad... :)
Heb je een geupdate lijst van de mensen die meereizen? |
Peter en Johan gaan ook mee!
Quote:
Hallo Belle De betaling is gebeurd, Johan en Peter gaan ook mee met de bus naar Le Mans! Tzal daar weer een groot feest worden! Nog 3 weken en het is zover! groeten aan alle autosportfans die meegaan met de bus naar Le mans!!! |
Quote:
Blij dat er nog matekes van mij van de partij zijn! ;) |
Quote:
update van de reizigers: -Marlboro + partner -Chauffeur -Ottooke -Mark -Raceboy + begeleider ;) -Sennake -Yvonne -Thomaske_GLPK -Corvetteboy -HHugo -Fleabite -Sledge -Roverke114 -Werner333 -Pascal + partner -Ellen + partner -Belle -Viper GTS-R*** -Numan aka Musketier -Jo aka Musketier - 6 gasten |
Waar bevind zich de opstapplaats van Antwerpen?
|
Quote:
Om 20.00 vertrekken vanuit Antwerpen wordt namelijk best krap, voor mij, om na mijn werk te komen. Maar het scheelt als ik weet of ik de ring óver moet...of dat ik bijv. bij het Sportpaleis moet zijn. Quote:
Dit lijkt mij een beetje onzinnig (en onnodig). Of ik heb de planning verkeerd begrepen :( |
Heenreis: Zolder 20.00 - Antwerpen 21.00 - Gent 22.00 - Kortrijk 23.00
Terugreis: Kortrijk - Gent - Antwerpen - Zolder Gelieve toch een half uur op voorhand ter plaatse te zijn aub. |
All times are GMT +2. The time now is 23:59. |