De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   De 3e Paddock Live Quiz 2007. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14349)

Jan 07-02-2007 14:38

Quote:

Originally Posted by Huudo (Post 201619)
Bij quizzen is het belangrijk om nooit van je eerste gedacht af te stappen. Dat uitgerekend regelmatige online quizzers zich daar door laten vangen is grappig. :)

Ah, maar dat is simpel: on-line quizzen doe je in principe alleen (er zijn altijd uitzonderingen :rolleyes: ). Niemand om je uit je lood te slaan. Bij live quizzen daarentegen zit je met drie pipo's die niets liever doen dan je te laten twijfelen en vragen naar harde bewijzen om je "eerste gedacht" te onderbouwen. De argumentatie " 't is mijn eerste gedacht" scoort dan niet hoog :+ :+
Anderszijds levert de samenwerking van zo'n kwartet wel volledige antwoorden op, dus 't valt nog maar te bezien welke elementen het meest invloed hebben op de uitslag. Een paar Palmkes hebben zeker een rol gespeeld.:D

hannu 07-02-2007 14:56

Quote:

Originally Posted by A.J. (Post 201622)
ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

't Zou niks voor mij zijn, heb ik zaterdag ondervonden, maar ik zou inmiddels wel weten op wie ik een aantal euro's van mijn zakgeld zou inzetten... :D

Baron 07-02-2007 14:57

Quote:

Originally Posted by A.J. (Post 201622)
ik zou wel eens een compleet individuele quiz, een soort autosport examen zien zitten...

Yeah! Dat is nog eens een idee! :applaus:
Naast het ploegenspel, ook nog eens een individuele quiz.

Ik neem die uitdaging zeker aan, Andy.
Waarschijnlijk zijn er ook nog andere kandidaten te vinden.

Juha 07-02-2007 15:57

Quote:

Originally Posted by hannu (Post 201626)
't Zou niks voor mij zijn, heb ik zaterdag ondervonden, maar ik zou inmiddels wel weten op wie ik een aantal euro's van mijn zakgeld zou inzetten... :D

Iemand heeft precies een groot vertrouwen in mij.:D

Ik zou er wel voor te vinden zijn.

bluelite 07-02-2007 15:59

Quote:

Originally Posted by Baron (Post 201627)
Yeah! Dat is nog eens een idee! :applaus:
Naast het ploegenspel, ook nog eens een individuele quiz.

Ik neem die uitdaging zeker aan, Andy.
Waarschijnlijk zijn er ook nog andere kandidaten te vinden.

Zie ik ook nog wel zitten. Puur met de eigen encyclopedie (geheugen) werken. En je hoort direct als er valsspelers tussenzitten, spreken immers niet toegestaan :D :D

pompierke 09-02-2007 01:28

Quote:

Originally Posted by jan (Post 201623)
Ah, maar dat is simpel: on-line quizzen doe je in principe alleen (er zijn altijd uitzonderingen :rolleyes: ).:D

Wie zou hij daar mee bedoelen????? :D ;) :D

Nu, vanwege de 3 echte spuitgasten en natuurlijk onze Hollandse spuitgast, al is het maar met een flesje water, een welgemeende dank u aan de organisatie. :applaus:
Het was een prachtige avond.
Vanwege mijn beide collega's laat ik jullie nu reeds weten dat we er volgend jaar opnieuw bij zullen zijn en liefst terug samen met onze Hollandse spuitgast.
Hopelijk schuiven we dan toch al enkele plaatsen vooruit. :D
Nogmaals en dikke proficiat vanwege Hugo, Tom, Bob en ons Markske.

All times are GMT +2. The time now is 15:08.