De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar Midsummer Race '07: de race (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=15785)

RegTimRallyteam 30-06-2007 22:31

Quote:

Originally Posted by gti-r (Post 214000)
Toen team-leden hun wagen na de race in het gesloten wagenpark
gingen halen, nadat deze vrij werden gegeven, zaten er verschillende
kinderen in de bolides!!!!!
In de gele A+ Viper zat er een kereltje van zowat 14jaar.
Het beste van dit is dat de motor nog draaide ook.
In de mosler en nog andere wagens hebben er ook kinderen gezeten.
Vind ik toch wel straf.

Inderdaad, toen wij richtign de gele viper gingen om hem op de aanhangwagen te zetten, zat er een gastje in van 14 tot 16 jaar zowat, de wagen stond te draaien, en de ouders van het kind stonden erbij, dit snap ik echt niet, de mosler van G&A daar stond dedeur van open en van de aston martin brandde de lichten...

Wij meldden dit aan circuit zolder, en ze zeggen ah ok we sturen iemand ter plekke, half uur later nog niemand te zien...

Is dit een "gesloten" wagenpark? Ok het was vrijgegeven ondertussen, maar dan nog mag zoiets niet gebeuren, wat als de A+ Viper in versnelling had gestaan en het kind had de wagen gestart? Voor wie was de rekening dan???63

Mark 30-06-2007 22:57

Quote:

Originally Posted by JorritVD (Post 214007)
Ik vind het wel kunnen zolang de motor maar niet draaid.

We zullen eens onaangekondigd op bezoek bij jou komen. We kijken alleen TV, plunderen de ijskast maar we maken geen rommel. Moet dus kunnen volgens jou ;)

Iedereen moet gewoon met zijn tengels van andermans bezit afblijven. Is dat nu zo moeilijk anno 2007? Dit mag met recht een fikse blunder van de organisatie genoemd worden. Kunnen de teams nog achterhalen met welke toerentallen de motoren gedraaid hebben?

fenixracing 01-07-2007 09:22

Heeft volledig gelijk. :agree:
En ik denk ook dat zo een wagen genoeg heeft gekost.
Ik werd al wegroepen omdat ik mijn camera door het hek(het hek van parcferme) had gestoken voor wat fotos op de belcar firstrace. Heb er tog eerst nog wat gemaakt.

guntha 01-07-2007 10:22

Die kinderen kijken ook niet naar die lintjes die er hangen. Ze heffen het gewoon op en staan dan in de pits terwijl het team dit niet wilt. Enige oplossing is die pitwalk voor die kinderen afschaffen of wel de kinderen onder begeleiding daar binnen laten. Stel je voor dat eentje vertrekt met een viper.:rolleyes:

RKG 01-07-2007 10:52

In principe is het gewoon de fout van de begeleiders. Die moeten hun kinderen de les spellen, maar dat doen ze niet.

Neo-242 01-07-2007 11:12

Zo gaat dat tegenwoordig met de opvoeding hé. Anno 2007 zijn kinderen baas:)

fenixracing 01-07-2007 11:35

JA echt niet tog niet bij mij thuis(is wel maar 2j oud).

Yannick R 01-07-2007 23:21

Ik heb vandaag het verslag op Sporza gezien en ik moet zeggen.. het was helemaal niet slecht :).

timo 02-07-2007 07:20

het verslag viel inderdaad mee.
Stephane lemeret was nogal overmoedig soms :no:

All times are GMT +2. The time now is 00:48.