![]() |
Ok, da's genoteerd. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :
[list=1][*]Breez[*]Flügel[*]Fastfons[*]Dirk J.[*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Boosterke[/list=1] Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen... |
Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat? |
Sennake;
Breezz en ikke blijven ook :) |
Quote:
|
Juist telefonisch contact gehad met Bart Couwberghs van Extreme Kart : het zaaltje beneden mag door De Paddock gebruikt worden om zowel de modelbouwtentoonstelling als een foto-tentoonstelling te houden. Dus al wie interessante foto's en/of modellen mee wil brengen om eens aan zijn collega-Paddockers te tonen : hou je niet in! Ikzelf zal me ook eens laten geen :)
Het eten zal trouwens boven gebeuren (omdat het daar iets gezelliger is) zodat je kostbare modellen en/of foto's niet vol spaghetti hangen als je ze terug mee naar huis neemt :D |
Quote:
|
Quote:
Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek: Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D |
Quote:
'k zie Sennake al rondlopen met een koksmuts en ne schort aan... inkom vragen zou'k zeggen !!! :D |
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :
- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken. - Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken. - Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn. - Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen - Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede. |
Voila, de betaling van Calamitas Racing (karting + 3*spaghetti (speesman, fastfons en huudo)) is net gebeurd. Hopelijk staat het op tijd op jullie rekening.
|
Quote:
:D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Wijn zie ik ook wel zitten (bier ook eigenlijk ;) ). Ik moet enkel die avond nog wel terug in Leuven geraken, heb daar namelijk zaterdagnacht (heb wel al gezegd dat ik er niet voor 1u-2u ging geraken) ook nog een feestje.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Sennake, noteer voor mij in totaal maar 3 spaghetti's. 'k Ga grote honger hebben de 15e. |
Quote:
|
Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !
:applaus: |
Quote:
dat weet ik zo nog niet :D |
Seg, Meneer de Teamchef van MRT II : uw piloten nie onderschatten hé ;) ;) ;)
|
Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit eh |
Quote:
|
damn ben ni goe wakker, kmoest edit pakke ipv quote...
sorry mensen |
Seg Boosterke, als je uwe tekst wilt verbeteren moet je op "edit" klikken en niet op "quote".
Dit puur ter informatie... maar bij die van telenet duurt dat wat langer hé |
waarom was ik u dan nog voor...
|
Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL
|
Quote:
We zullen het nu maar terug over zaterdag hebben zeker? |
terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.
|
MRT I is trouwens zondag een kijkje gaan nemen in Herselt. Het verslag van hun training kan je terugvinden op www.misteryracing.com , op de onderste button "MRT" klikken...
|
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Tot de woensdag dus :) |
Quote:
|
Quote:
Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs) Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur Start : 17.00 uur Finish : 20.00 uur Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur Spaghetti : vanaf 20.30 uur Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur Uitloting racewagen doop : omstreeks 22.00 uur |
De spaghetti's gaan toch grote porties zijn he, want ik vermoed dat ik na 45min karten wel grote honger ga hebben :)
|
speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh :)
|
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur
'k hoop dat da rekbaar is :D |
All times are GMT +2. The time now is 11:08. |