De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   *** Officiële aankondiging : De Paddock Leden Evenement 2003 !!! *** (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6291)

Sennake 10-11-2003 11:53

Ok, da's genoteerd. Ik verwacht nog spaghetti-uitsluitsel van :
[list=1][*]Breez[*]Flügel[*]Fastfons[*]Dirk J.[*]Rob Van Roey[*]Bram Heymans[*]Boosterke[/list=1]

Woensdag sluit ik alles af. Wie nog moet storten dient dat ook vóór woensdag te doen. Als dat niet lukt verkies ik dat je het geld cash meebrengt naar Herselt, EN het mij ook laat weten. Wat we hiermee willen vermijden is dat het geld wel gestort is maar nog niet op onze rekening toegekomen is tegen de tijd dat ik het ga afhalen...

Speesman 10-11-2003 13:20

Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat?

flugel 10-11-2003 14:10

Sennake;

Breezz en ikke blijven ook :)

Sennake 10-11-2003 14:53

Quote:

Originally posted by speesman
Fast Fons gaat ook spaghetti eten, Dirk J weet ik nog niet, maar vermoedelijk niet.
Ik wou het geld vanavond met netbanking storten. Is dit ok, of heb je het geld dan te laat?

Vanavond is nog ok hoor :)

Sennake 10-11-2003 14:56

Juist telefonisch contact gehad met Bart Couwberghs van Extreme Kart : het zaaltje beneden mag door De Paddock gebruikt worden om zowel de modelbouwtentoonstelling als een foto-tentoonstelling te houden. Dus al wie interessante foto's en/of modellen mee wil brengen om eens aan zijn collega-Paddockers te tonen : hou je niet in! Ikzelf zal me ook eens laten geen :)

Het eten zal trouwens boven gebeuren (omdat het daar iets gezelliger is) zodat je kostbare modellen en/of foto's niet vol spaghetti hangen als je ze terug mee naar huis neemt :D

Scapa 10-11-2003 16:42

Quote:

Originally posted by flugel
Sennake;

Tis u geraden, met wie moet ik anders den boel afsluiten :D

Breezz 10-11-2003 18:38

Quote:

Originally posted by flugel
Sennake;

Da's gemakkelijk sé :D

Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek:
Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D

flugel 10-11-2003 18:44

Quote:

Originally posted by Breezz
Da's gemakkelijk sé :D

Dan zullen er wel al meer dan 60 spaghetti's zijn :eek:
Op tijd aan beginnen zou ik zo zeggen, eer ge al die ingredienten gevonden hebt ;) :D

is het mogelijk der een fleske Italiaanse Lambrusco bij te hebben? :D

'k zie Sennake al rondlopen met een koksmuts en ne schort aan... inkom vragen zou'k zeggen !!! :D

Mistery 10-11-2003 18:51

Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :

- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken.
- Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken.
- Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn.
- Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen
- Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede.

Speesman 10-11-2003 19:48

Voila, de betaling van Calamitas Racing (karting + 3*spaghetti (speesman, fastfons en huudo)) is net gebeurd. Hopelijk staat het op tijd op jullie rekening.

Scapa 10-11-2003 19:54

Quote:

Originally posted by Mistery
Kijk, bij De Paddock verdelen ze de taken heel goe. Ik heb uit goede bron vernomen hoe de taakverdeling er uit ziet :

- Sennake inderdaad met Koksmuts, aangezien hij daarvoor over het perfecte postuur beschikt. Daarnaast zullen we tevens supersnel over de spaghetti beschikken.
- Werner 996 gaat rond met nen bak Jupiler, probeert er zelf niet te veel van te drinken, zodat wij er ook nog eentje kunnen pakken.
- Pascal neemt de verdeling van den Duvel voor zijn rekening, en houdt er tevens rekening mee dat er nog andere "duveldrinkers" in de zaal zijn.
- Airco zorgt voor de nodige afkoeling bij verhitte gemoederen
- Jongeling Oneliner leidt (lijdt) het hele gebeuren in goede banen , met af en toe een gepaste zinsnede.

En wie zorgt er dan voor de verdeling van de cola en het water? :confused: Ik lust immers geen bier :frusty:

:D

Breezz 10-11-2003 20:01

Quote:

Originally posted by stijnconinx
Ik lust immers geen bier :frusty:
http://www.sport25.com/forum/images/smiles/lachplat.gif

flugel 10-11-2003 20:21

Quote:

Originally posted by stijnconinx
En wie zorgt er dan voor de verdeling van de cola en het water? :confused: Ik lust immers geen bier :frusty:

:D

Nog zo ene en 't regent bananen :D

JV1 10-11-2003 20:29

Quote:

Originally posted by Breezz
http://www.sport25.com/forum/images/smiles/lachplat.gif
Voor mij ook geen bier! maar lekker wijntje daar voor in plaats altijd goed......

Speesman 10-11-2003 20:52

Wijn zie ik ook wel zitten (bier ook eigenlijk ;) ). Ik moet enkel die avond nog wel terug in Leuven geraken, heb daar namelijk zaterdagnacht (heb wel al gezegd dat ik er niet voor 1u-2u ging geraken) ook nog een feestje.

Werner333 10-11-2003 21:36

Quote:

Mistery, als het dan toch een 9 nummer moet zijn, maak er dan 917 van he. ;)

A.J. 11-11-2003 00:08

Quote:

Originally posted by Werner333
Mistery, als het dan toch een 9 nummer moet zijn, maak er dan 917 van he. ;)
voelt gij u nu al nen oldtimer ???

Witte 11-11-2003 14:47

Quote:

Originally posted by Sennake
Alle informatie die ik tot nu toe heb staat hier nog steeds verzameld.

Wil iedereen eens checken of alles inderdaad klopt met wat je opgegeven hebt?

Dank je voor de medewerking.

Sennake, noteer voor mij in totaal maar 3 spaghetti's. 'k Ga grote honger hebben de 15e.

boosterke 11-11-2003 15:12

Quote:

Originally posted by A.J.
voelt gij u nu al nen oldtimer ???
ni iedereen voelt zich al zo oud eh :+

Mistery 11-11-2003 15:14

Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !

:applaus:

A.J. 11-11-2003 15:17

Quote:

Ha, Boosterke begint zijn weg te vinden hier... goei zaak !

:applaus:

goei zaak ?
dat weet ik zo nog niet :D

Mistery 11-11-2003 15:18

Seg, Meneer de Teamchef van MRT II : uw piloten nie onderschatten hé ;) ;) ;)

boosterke 11-11-2003 15:19

Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit eh

boosterke 11-11-2003 15:21

Quote:

Originally posted by boosterke
Alee late we dan zegge 'zaak'
voor sommige goei andere minder
moja as het uit A.J. zenne mond komt... sjah daar komt zoveel uit waar ge u nx van moe aantrekke :D eh

boosterke 11-11-2003 15:22

damn ben ni goe wakker, kmoest edit pakke ipv quote...
sorry mensen

A.J. 11-11-2003 15:23

Seg Boosterke, als je uwe tekst wilt verbeteren moet je op "edit" klikken en niet op "quote".
Dit puur ter informatie... maar bij die van telenet duurt dat wat langer hé

boosterke 11-11-2003 15:25

waarom was ik u dan nog voor...

Mistery 11-11-2003 15:28

Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL

A.J. 11-11-2003 15:31

Quote:

Mannekes : paar bokshandschoendjes hebben ??? LOL
neen, we zitten niet in dezelfde gewichtsklasse :D :D

We zullen het nu maar terug over zaterdag hebben zeker?

boosterke 11-11-2003 15:32

terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.

Mistery 11-11-2003 15:38

MRT I is trouwens zondag een kijkje gaan nemen in Herselt. Het verslag van hun training kan je terugvinden op www.misteryracing.com , op de onderste button "MRT" klikken...

Driesco 11-11-2003 16:17

Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

flugel 11-11-2003 16:32

Quote:

Originally posted by Driesco
Mannen, heb alles in sneltempo even nagelezen, is er ergens een timing te vinden ? Om hoe laat worden we daar verwacht ?
Kwestie van weer niet te laat te zijn he. Wat betreft de piloten van Speedlovers.com, ik ben niet gaan trainen en zal waarschijnlijk ook geen tijd meer hebben ook, is er nog een mogelijkheid om voor de wedstrijd even 15min. te trainen ?

Sinds wanneer hebde gij training nodig :D

Sennake 11-11-2003 16:50

Quote:

Originally posted by Driesco

De timing staat er ergens tussen, maar het belangrijkste is dat je om 15.00 ter plaatse dient te zijn. Wil je daarvoor nog trainen, moet je wel zelf een kwartierke boeken eh...

Speesman 11-11-2003 17:23

Quote:

Originally posted by boosterke
terug ff naar de topic komen... ik ga woensdag nog eens een kijkje nemen op extreme.
Aha, dan zult ge mij en mijn kameraden (zelfde van vrijdag ;) ) ook zien. Ze vonden het karten de vrijdag namelijk zo leuk, dat ze de woensdag in extreme wouden gaan karten. Heb heat geboekt om 21u30. Misschien dat andere leden van Calamitas Racing ook komen, kwestie dat ze ook eens baan verkennen.

Tot de woensdag dus :)

redje 11-11-2003 17:38

Quote:

Originally posted by speesman
Aha, dan zult ge mij en mijn kameraden (zelfde van vrijdag ;) ) ook zien. Ze vonden het karten de vrijdag namelijk zo leuk, dat ze de woensdag in extreme wouden gaan karten. Heb heat geboekt om 21u30. Misschien dat andere leden van Calamitas Racing ook komen, kwestie dat ze ook eens baan verkennen.

Tot de woensdag dus :)

Ik zal er ook zijn, zoals op vele woensdagen.

Mistery 11-11-2003 17:59

Quote:

Originally posted by Sennake
De timing staat er ergens tussen, maar het belangrijkste is dat je om 15.00 ter plaatse dient te zijn. Wil je daarvoor nog trainen, moet je wel zelf een kwartierke boeken eh...
en nu staat dien timing hier :D :

Aankomst deelnemers : 15.00 uur - 15.30 uur
Afhandelen inschrijvingen : 15.30 uur - 16.00 uur
Briefing en aansluitend kwalifs : vanaf 16.00 uur (ik tel 10 min briefing en 30 min kwalifs)
Klaarmaken voor de start : 16.45 uur - 17.00 uur
Start : 17.00 uur
Finish : 20.00 uur
Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur
Spaghetti : vanaf 20.30 uur
Prijsuitreiking quiz : omstreeks 21.30 uur
Uitloting racewagen doop : omstreeks 22.00 uur

Speesman 11-11-2003 18:04

De spaghetti's gaan toch grote porties zijn he, want ik vermoed dat ik na 45min karten wel grote honger ga hebben :)

boosterke 11-11-2003 18:09

speesman... hou u mor in voor te zondag voor het BIK eh :)

flugel 11-11-2003 18:43

Napraten, podium, aperitief : 20.00 uur - 20.30 uur

'k hoop dat da rekbaar is :D

All times are GMT +2. The time now is 11:08.