![]() |
Quote:
|
Oefen al maar op het inhalen en wat fitness kan ook geen kwaad. Het nieuwe circuit is enorm zwaar, welgeteld ongeveer een 3 seconden rust, en karts die nog wa zwaarder sturen. T zal geen simpel koerske worden, als ge ziet wie er o.a. meedoet.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
hm... rivaliteit zou'k da nie noemen ze... Coninx motiveert mij en omgekeerd :D [/QUOTE] Aan den toog :D |
Ben dit weekend beetje gaan oefenen in Herselt :) en t was de moeite !! Ander circuitje, nieuwe pek op de grond en vooral helemaal nieuwe karts!!!!
|
GE moet al die kostbare testinformatie ni aan de andere teams geven he :rolleyes:
|
Onnodig om dit zowat "geheime" info te noemen. Mistery Racing Team gaat er de komende dagen ook nog es een keertje oefenen, dus tegen dat de wedstrijd aanvangt weten we het ook wel :D
|
Goeie zaak. De laatste keren dat ik in Herselt reed, vond ik de remmen van mijn kartje ondermaats. Ik reken erop dat deze nu wel terug 'bijten'...
Hoe is die nieuwe asfalt?? Nog harder kleven, of juist wat gladder? |
Quote:
|
Quote:
|
De mannen van Speedlovers.com, ook wa gaan oefenen hé.
Een top 3 moet kunnen tussen al dat zware geschut weeral. Pfff waar was den goeien ouden tijd dat moeder de vrouw zei : geef dienen beker maar aan die mannen van uw team hé. Nu hebben we bijna nooit geen bekers meer. Tip aan de organisatoren: sta hier met nog ongeveer 20 mooie aandenkens van de Belkarting. Nog geen bekers, 1 adres ! Enkel plaatje dient vervangen te worden. |
Ik ga toch maar eens de roest er vanaf rijden volgende week ;), dit begint serieuse vormen aan te nemen :D
|
All times are GMT +2. The time now is 11:13. |