De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Dunlop & De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12949)

Chauffeur 12-10-2006 21:32

Wie we daar ook aan het werk zullen zien is SRT. Piloot van dienst: Guino Kenis. Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.

Belle 12-10-2006 21:34

Quote:

Originally Posted by Chauffeur (Post 189800)
Parking kan maar is te duur. Best laten voeren. Speedgril zal daar ook staan wachten. Bus zal stoppen in de buurt van de parking, aan de kant van de straat.

OK...is handig...kun je verderop via de nieuw aangelegde rotonde zo weer omkeren richting autostrade. Vorig jaar was dat nog niet mogelijk.

Mark 12-10-2006 21:46

Uiteraard heeft De Paddock nog een leuk presentje voor jullie. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar daarvoor hebben dan ook twee dagen plezier van deze verrassing. Garanties op dit plezier geven we echter niet.

We hebben twee dagen prachtig weer in het vooruitzicht! :D

Thomaske 12-10-2006 21:51

De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop :D

Mvg...

Belle 12-10-2006 21:53

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK (Post 189806)

Mvg...

En wat krijgen de vrouwen dan? :p

Sennake 12-10-2006 21:54

Quote:

Originally Posted by Belle (Post 189807)
En wat krijgen de vrouwen dan? :p

Een monokini natuurlijk ;)

Brecht 12-10-2006 22:14

Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.

Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend :D
Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :)

Mark 12-10-2006 22:23

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 189812)
Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :)

Zeg, ik wist niet dat jij een Nederlander was :D

Voor alle duidelijkheid?
Quote:

Wat zit er niet bij?
- het gele vocht met wit schuim of andere sapjes;
- de faciliteiten die in het hotel beschikbaar zijn tegen een meerprijs.
(Welk kamernummer heb je? Kom ik even een paar glazen bubbeltjes vocht proeven :) )

Belle 12-10-2006 22:26

Quote:

Originally Posted by Mark (Post 189814)

(Welk kamernummer heb je? Kom ik even een paar glazen bubbeltjes vocht proeven :) )

Net iets te laat...ik kreeg het laatste glas... :cool:

Mensenlief, we lijken net een bende alcoholisten. :p

Chauffeur 12-10-2006 23:41

De kindjes mogen ook eens buiten. :)
Pas op aan de grens hé, ze durven bussen wel eens binnenste buiten keren.

Chauffeur 12-10-2006 23:43

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK (Post 189806)

Mvg...

Die waren op!
't zal iets voor de winter zijn ;)
Om er zeker van te zijn dat je Dunlop's koopt.

Belle 13-10-2006 08:08

Het weer in Le Mans dit weekend:

http://www.meteoonline.be/cgi-bin/ci...cdb269953e4fc1

Ottooke 13-10-2006 11:00

Quote:

Originally Posted by corvetteboy (Post 189812)
Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.

Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend :D

Alcoholische dranken die meegenomen worden door minderjarigen zullen in beslag genomen worden. Op de terugreis zullen de flessen terug gegeven worden aan de oorspronkelijke eigenaar (enkel de flessen, de inhoud zal op miraculeuze wijze verdwenen zijn) ;)

Guido 13-10-2006 11:58

Quote:

Originally Posted by Ottooke (Post 189832)
Alcoholische dranken die meegenomen worden door minderjarigen zullen in beslag genomen worden. Op de terugreis zullen de flessen terug gegeven worden aan de oorspronkelijke eigenaar (enkel de flessen, de inhoud zal op miraculeuze wijze verdwenen zijn) ;)

Tenminste toch nog ene die zijne wereld kent. :D

Thomaske 13-10-2006 12:57

Quote:

Originally Posted by Chauffeur (Post 189802)
Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.

Geen probleem.

Ik neem mijn camera toch mee de bus in.

Eigenlijk heb ik nog een vraagje. Krijgen we voordat we het circuit betreden nog de kans om iets uit onze 'koffers' te pakken. Zonee, dan neem ik alles wat ik moet hebben voor op 't circuit mee in de bus. Is toch niet zoveel :D

Nog 7 uurtjes en de bende die opstapt in Zolder kan gaan vertrekken :applaus: :worship: :applaus:

Mvg...

All times are GMT +2. The time now is 08:54.