![]() |
Belle, ge zijt ne schat om de Aston foto's te posten:worship:
Ik hoop echt dat er een team (of 2) toehapt voor zo'n wagen... Publicitair levert dat toch aardig wat op ipv de zoveelste Porsche. Echt megamooi wagen:applaus: |
ik denk wel dat als er volgend jaar enkel GT3's mogen rijden, er zeker een DBRS9 op de gird zal staan
|
Quote:
|
Zo net op http://video.google.nl/videoplay?doc...61526851&hl=nl (met dank aan pitstoptv) beelden gezien van de Belcar race...
- Ik vraag me af of Bert Longin niet al wagens aan het inhalen was voor de groene vlag...Wat denken jullie - Ik stel me toch ook de vraag bij de Porsches en hun crashes - De piloten die die wagens besturen zijn die capabel om hun wagen onder controle te houden... |
Quote:
|
Quote:
Overduidelijk te zien dan Longin meerdere wagens zonder twijfel voor de start al inhaalde! Snelste wagen of traagste wagen, regels zijn regels voor iedereen! (behalve voor GLPK in de Belcar blijkbaar weer) Nog een ding dat me opviel na de race: 20 na de race zie ik de kikker C5R staan in de pitlane voor de box van GLPK, terwijl al de andere wagens nog in parc ferme (voor de boxen van de FIA) staan! (Kumpen en Co zijn wel degelijk geklasseerd als 24e ofzo) De wagen stond niet alleen voor de box, er werd zelfs al "gewerkt" aan de wagen. Dusja weer is het overduidelijk dat er voor GLPK andere regels gelden in de Belcar... :( :no: :( |
Quote:
Ja, waaarom niet? Maakt niet iedereen (eens) fouten. Is het trouwens telkens hun eigen fout??? Groetjes Bart |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Amaai. Danny Dubois ligt ook wel ferm te slapen als ge zo iets niet opmerkt bij de start...
|
Dat was ook het eerste dat me opviel toen ik die beelden zag... niet moeilijk dat je dan na een ronde al derde hangt:bye:
Wel cool hoe de SRT's bij het uitkomen van de Raidillon terugkwamen door die gedubbelde!:applaus: |
Quote:
De race is bezig vanaf het moment dat het licht op groen gaat. Als je dan iets verder in het pak zit kan en mag je reeds voorbij gaan. Er staat nergens beschreven dat je niet mag racen voor de startlijn te hebben gepasseerd ( dacht ik ... ) Quote:
Op die plaats is dat niet op te vangen, je wagen gaat in een compressie en krijgt daarna zelfs lift ... De Prospeed wagen worsteld met een oliespoor, daar is echt niks aan te doen. ( Bidden kan misschien helpen, maar op dat moment wil je wel je handen op het stuur ... ) Bij JMT was er een onderdeel van de ophanging gebroken. Ook daarmee is het moeilijk te sturen. Allemaal voorbeelden waarbij geen enkele piloot die wagens onder controle zou kunnen houden. Niet op die kerels schieten als je de feiten niet correct kan/wil analiseren a.u.b.. |
Quote:
In het sportreglement van de BEC staat daarentegen wel dat inhalen tijdens de rollende start niet toegelaten is ... Ik veronderstel hierbij dat je pas gestart bent als je de finishlijn een eerste keer hebt overschreden. Pluim voor Gio ! |
Quote:
Ik trek m'n woorden terug...Bedankt voor de analyse. |
All times are GMT +2. The time now is 14:21. |