![]() |
Prachtige livery.
En maakt ook nog is reclame voor GTR3. j/k :applaus: |
Quote:
|
Quote:
|
Van alle Galiërs zijn de Belgen de dappersten! :D
http://www.fiagt.com/newsitem.php?key=1276 |
Quote:
|
Quote:
En hier enkel GTR en dan die 3. |
De teams worden dit jaar verdeeld over de twee pitstraten.
Volgens Endurance-info zullen de teams zelfs mogen kiezen waar ze staan. Aan de ene kant is de F1-box veel groter, (6,4m x 21m t.o.v. 4m x 8m) maar aan de andere kant kun je al het materiaal meteen op de startgrid plaatsen als je in een endurance-box staat... |
Quote:
En JTM had vorig jaar de intentie om met een Porsche 996 GT2 te rijden. Inderdaad, maar het sluit niet uit dat ze met een 997 GT2 komen. |
Quote:
|
Quote:
|
Wat kunnen we vrijdag 27e tussen 15.10 – 15.55 verwachten in de GT Parade?
Allemaal straatmodellen die hun rondjes op het circuit mogen doen? |
omgekeerd
allemaal circuit modellen die op straat rijden, gelijk als andere jaren |
Quote:
Vrijdag en zaterdag komen enkele oude en enkele meer moderne GT's (Bugatti, Jaguar,...) enkele rondjes rijden op het circuit. Quote:
|
Nieuwe livery voor SRT???? http://www.pk-carsport.com/2007/nl/fotos/135/
|
Verwarring
http://www.pk-carsport.com/pics2007/...4h%20U4B-g.jpg
Ik, als "leek", vind deze foto toch wel verwarrend. Het lijkt nu of de 4 piloten op deze 2 auto's rijden. Terwijl ze eigenlijk ALLEEN op de gele PK Carsport wagen rijden. |
SRT wordt ook gesponsord door Gordon... en rijdt ook met 4 Belgen.
Daarom dacht ik aan die nieuwe livery voor Srt. |
SRT heeft een andere livery voor de 24u
|
Was me weer stierlijk aan het vervelen en zocht dus maar wat in het De Paddock archief :)
Vorig jaar is er blijkbaar een bijeenkomst 'georganiseerd' tijdens de 24h van Spa. Is dit dit jaar opnieuw het geval??? Ben namelijk van plan te komen... :champagne: :+ |
AL mensen die hun tickets van ticketnet al ontvangen hebben?
|
Quote:
|
Bij mij nog niks... Ze hebben nog een week de tijd, komt wel goed :frusty: :D
Racingworld.be meldt dat er toch wel twee Lambo's GT1 aan de start komen! Overigens melden ze nog dat BMS misschien met één wagen start. Maar van een kennis weet ik dat ze al een tijdje een line-up hadden vrijgegeven. 22 Kosta/Alessi/Toccacelo/Monfardini 23 Kox/Davies/Babini/Charouz |
Vandaag bericht ontvangen dat de postbode aan de deur gebeld heeft. Je moet echter kloppen bij ons want de bel doet het niet :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Het is nu 99,99% zeker dat er twee Lambo's starten!
Volgens RaceXpress komt Jeroen Bleekemolen op de °8 samen met Kox en Menten. Hopelijk komt Biela op de °7! Nog beter! François Duval samen met Couwberghs op de Prospeed Porsche 997. Bron onduidelijk, maar lijkt wel te vertrouwen. EDIT: Moet Duval een rally rijden volgende week? Hopen van niet... Een grote naam blijft een grote naam. |
Quote:
Pitstop.tv |
Pfffffffff
Quote:
|
Quote:
Geen enkel beeld of informatie werden prijs gegeven, tot op de dag van vandaag |
Sean Edwards zegt op 10/10's dat Konrad probeert om hun Saleen in te zetten! (Goed nieuws voor Stranger :p)
Probleem is dat als we alle mogelijke Saleens optellen... En waarschijnlijk komt er maar ééntje... Of in het slechtste geval geen enkel. Ook zegt hij dat Spa een Porsche-omloop is en dat de Porsches betrouwbaarder zijn! Afspraak donderdagavond :) Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Prospeed zet ook hun GT3 in voor Kelders, Greish, Kerckhove en een nog nader te bepalen vierde piloot. :) (Loix, Nelissen-Grade?) |
En dan hier de BMS line-ups.
#22 - Alex Frassineti, Gabriele Lancieri, Riccardo Ragazzi,Enrico Toccacelo #23 - Diego Alessi, Fabio Babini, Jamie Davies, Ferdinando Monfardini #97 - Emmanuel Collard, Marc Lieb, Matteo Malucelli |
Alessi op de 23?!? Was dat volgens racingworld niet de man die een slechte beurt had gemaakt in Oschersleben? Had veel liever Charouz gezien...
Maar, laten we liever tevreden zijn met 2 BMS Astons! :) |
Quote:
Is iets wat niet kan gezegd worden van de Aston's :( Aston's hoop op een podium ligt mij dan toch volledig op de RaceAlliance Aston. Mij blijft mij de vraag, waarom kan BMS als (semi?) officieel team van Aston in het FIA GT geen beroep doen op enkele Prodrive piloten? |
Omdat dat nogal smerig zou zijn tov. de vaste BMS piloten :)
|
Quote:
Enrico Toccacelo en Diego Alessi hebben al eens gereden, maar vaste rijder zou ik hun niet noemen. Ipv. Alex Frassineti, Gabriele Lancieri, Riccardo Ragazzi als piloten in te lijven was hulp uit het Prodrive kamp wel welkom geweest als je een goede prestatie wilt neerzetten. |
Een Mosler van GRI aan de start met o.a. Ho-Pin Tung er op!
Quote:
|
Da's een knappe line up :applaus: Wel jammer, voor het eerst sinds 2001 géén Viper GTS-R aan de start :(
|
Quote:
Mvg... |
Misschien een beetje off-topic maar ik ga dit jaar voor het eerst de 24u van spa bezoeken en nou heb ik een aantal vragen. Heb veel rond gezocht op internet maar ze zijn nog niet allemaal beantwoord.
Worden er campings ingericht waar bezoekers kunnen overnachten (zoals grasvelden) of zijn er alleen de "echt" bestaande campings waar men kan overnachten zoals camping de l'eau rouge? En zijn deze campings op dit tijdstip al helemaal vol geboekt of valt dit wel mee? Kaarten bestellen heb ik online gedaan via ticketnet.be. Ik neem aan dat je het betaalbewijs moet laten zien op het circuit en dan krijg je daar je kaarten...? Ik heb de toegangskaarten + paddock besteld. Welke tribunes zijn voor mij dan toegankelijk en is er een kaartje te vinden waarop te zien is waar deze liggen? Alvast bedankt als jullie mijn vragen willen beantwoorden :worship: |
All times are GMT +2. The time now is 02:50. |