![]() |
Quote:
|
Quote:
trouwens zou het knap vinden als ze hun talent een laten zien en toch met die viper nig kampioen worden; dat betuigd van klasse... |
Quote:
|
Quote:
|
Voor BELCAR? Met alle respect, niets ten nadele van Belcar, maar een DBR9 inzetten in BELCAR zou een verspilling zijn imho. Van geld en van een DBR9 op een hoger vlak. Met een 550 zou je in het Belcar nog steeds alles zoek rijden, en da's goedkoper. Als BodyCoach/Goossens die DBR9 krijgt hoop ik dat ze hem op internationaal vlak (lees: LMES of FIAGT) gaan inzetten. Of dan desnoods Belcar gecombineerd met LMES of zo.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Wie brengt dit gerucht buiten? Ik kan niet echt geloven dat een "klein" belgisch team een DBR full option kan krijgen. Als er iets van aan is, zal het eerder wel zo een GT3 versie zijn zoals ze volgend jaar gaan rijden in het Engels GT kampioenschap.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen. |
Quote:
Zo graag ik die DBR9's zie, als dat zou gebeuren moet die er voor mij niet komen ;) :+ |
Quote:
|
+ een interview met Goossens tijdens de 24u van Spa waar hij het zelf bijna expliciet zegt...
|
Quote:
Het zou goed kunnen dat het team bijvoorbeeld het eerste jaar aanziet als een leerjaar om de auto te leren kennen. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen dat het team dat de wagen zal inzetten geen Endurance-ervaring heeft, dan kan dat jaar eens zo nuttig zijn. Lijkt mij in ieder geval een verstandige keuze. Veel zal afhangen welke andere mogelijkheden Marc volgend jaar heeft... |
Quote:
|
Quote:
Serieus nu, moest die DBR komen is dat van ene kant een mooie zaak, maar waar houdt het in de Belcar eens op? De wagens worden elk jaar dikker en duurder. Als iemand die een team runt, weet ik maar al te goed wat de hele rommel kost om te racen, hoe kan een amateur daar nog aan mee doen? Maar dat is misschien de bedoeling! |
All times are GMT +2. The time now is 17:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.