![]() |
De Corvette van GLPK Carsport gediskwalificeerd.
Bron.pitstop tv |
Dat is jammer.
|
Data-recorder niet aangesloten? Stomme fout of moedwillig?
|
Quote:
EDIT: Moedwillig? Misschien toch wel: Quote:
|
Quote:
|
Kumpen heeft het niet kunnen laten om er eens af te gaan. :frusty:
Moet hij forceren om de tijden van de andere te rijden? Trouwens knappe dingen gezien van Bertje Longin aan het stuur alsook Hezemans. Die mannen rijden precies snel met nog wat overschot. Voor de rest mooie wedstrijd alleen mochten er voor mijn part wat meer deelnemers zijn. Ook Penders en co sjieke dingen laten zien. |
Quote:
dan vermoed ik dat er toch wel meer aan de hand is dan pure domheid. Dan is "opzettelijk" toch meer van toepassing; en in dat geval is de uitsluiting terecht. |
GLPK is niet klaar voor een wedstrijd als de deze .
1. verkeerde bandenkeuze bij de start, kan ik inkomen waren niet de enige. 2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan. 3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar. Bij GLPK heb ik ook wel mijn bedenkingen in de Belcar en meer ivm met de 24 uur. Ik moet zeggen dat de Viper tijdens zijn eerste stint toch wel lang buiten blijft. Volgens mij is daar ook iets aan de hand. |
GLPK Carsport gaat niet in beroep, meer op: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...hp?newsid=9299
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk. Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar.... |
Niet de rijders op intermediates hebben bij de start verkeerd gegokt, wel de teams, zoals het grote Aston Martin, die op regenbanden zijn vertrokken. Ook Mike Hezemans is op intermediates gestart.
Dat intermediates de goeie keuze was, bleek na een dik halfuur, toen de piste begon te drogen. Dan zijn de Maserati's komen opzetten en zijn de Astons beginnen wegdeemsteren. Bij GLPK bleek de intermediate-Pirelli niet te werken, op de Maserati's wel. Pas tijdens de allerlaatste pitstop, toen het echt wel hard regende, hebben ze bij Vitaphone full wets gemonteerd. De rest van de race reden ze op slicks of intermediates. :) |
Quote:
Eén keer de stekker vergeten, ok, twee keer.... Verhaal van de ezel....!!! Leg dat maar eens uit aan je sponsor...!!! Viper en belcar. Mij is al opgevallen dat de laatste belcar races de controles om te lachen zijn, vb :"gesloten wagenpark in de box" hahahahaha!!! In de belcar blijft de viper de "vette" moeiteloos volgen en in spa (fia gt) kwam er geen viper ook nog maar in de buurt. Zou nie slecht zijn dat die viper is binnenste buiten gekeerd werd, of is het Paul Kumpen ( RACB lid) die dit tegenhoud??? |
Quote:
|
@936lover,
Met insinuaties zijn we niet zo blij op dit forum ;) Wat betreft de volgende quote in de persbabbel van GLPK: Quote:
(Mogelijke) Acties uit het verleden zijn bepalend voor de beslissingen van vandaag. Stel je eens voor, je bent in 2003 lid van de Technische Commissie van de FIA GT. Op een dag krijg je die supersnelle maar ietwat minder betrouwbare Viper onder je neus van Force One Carsport. Jij, als lid van de TC, kan niets ontdekken maar het geroezemoes in de pits omtrent deze wagens is niet van de lucht. Wat zou die dekselse ;) Hezemans met die wagen hebben gedaan? Hoe dan ook, als lid van de TC, kan jij je vinger er niet op leggen. Time-transfer to 2005. Hee, verrek........die "dekselse" Hezemans doet weer mee. Ditmaal met een nieuwe verse partner, GLPK geheten. Als lid van de TC heb je nog een "onbetaalde rekening ;)" openstaan met Hezemans. Onder het motto: "ik zoek en zal vinden" gaan we dan maar eens die C5-R onder loep nemen. Het minste of geringste is voldoende om de "rekening" met Hezemans te vereffenen. |
Sorry Mark maar ik moet toch zeggen wat er hier gezegd word toch wel de waarheid is.
Ik ben de hele week van maandag tot gisteren in Spa geweest, heb bij verschillende teams in de box geweest tijdens de koers, heb met verschillende personen gepraat en niet de minste en deze hebben ook hun bedenkingen bij dit hele verhaal. Ik heb met een persoon gepraat die ook tijdens de Belcar aanwezig is en heeft bedenkingen bij GLPK maar ik moet ook zeggen bij andere teams. Je weet ook als je iets fout doet komt het toch eens uit en spijtig genoeg voor glpk is dit tijdens de 24 uur gebeurd. Ik wist gisteren voor 8 uur al dat er iets niet pluis was met de corvette ben nog gaan kijken naar de keuring in f1 boxen na de wedstrijd en toen met de corvette aan het keuren was trokken die mannen al rare gezichten. Ik had wel niet verwacht dat men ze ging diskwalificeren. |
Quote:
Denken jullie nu echt dat ze (fia) gaan vitten op pietluttigheden om zo de goesting van teams te ontnemen om te komen rijden ij de FIA gt?? Zou Mr richards nu echt bang hebben van belgen??? Interview me hem gehoord en "klonk" heel nuchter over zijn project. Zit hij in de WRC ook te vitten op andere teams??? Ik volg da nie zo. |
Dit doet me denken aan de "fiets-race" tijdens èèn van de vorige 24 U Spa, op vrijdagavond werd er toen een fiets-race georganiseerd met piloten en amateurs tesamen, iedereen die mee fietste kreeg een sportieve mountainbike ter beschikking.
Enkel Paul Kumpen stond er op om mee te fietsen met zijn eigen Ridley race-fiets, hij ging toen zelfs in discussie met de organisatie! Ze hebben hem dan toch maar laten vertrekken en u raadt al wie er toen won..... |
Quote:
|
Quote:
|
Technische controles in de Belcar zijn nu eenmaal een lachertje. Het is ook wel enigzins normaal dat ze niet alle wagens van boven tot onder kunnen controleren gezien het liberale reglement.
|
Quote:
|
Quote:
Denk je dat men dat risico neemt om uitsluiting te riskeren? Zou ZEER slechte reclame zijn, toch? Of gaan ze wachten en net doen of dat er problemen zijn om dan 4e te worden, en hopen dat men er mee door komt, dacht het niet. Zelfs in de meest professioneelste teams (F1) gaat wel eens wat fout. Deze grote teams rijden toch voor de overwinning. Uitsluiting oke, dan zal het team-management eens beter moeten kijken wat voor een vlees men in de kuip heeft, omdat de zelfde fout gemaakt werd. Ergens moeten hiervoor toch koppen rollen.(oneerbiedig gezegt :bye: ) |
Quote:
|
Ik kan melden dat er geen opzet in het spel was. Het was gewoon een stommiteit. Door wie gemaakt? Dat weten we zelf niet.
Waarom zouden we dat systeem niet aansluiten? Het maakt echt geen verschil hoor als dat kabeltje insteekt of niet voor de prestatie van de wagen, dus... Mvg |
thomaske wat is uw rol of wat doet gij bij glpk.
het is maar een gewone vraag hoor zit niks achter |
Quote:
@ Mark : Toegegeven Mark, allemaal insinuaties en niemand kan bewijzen op tafel leggen. Maar er zjn toch een aantal zaken die tot nadenken stemmen. Rondom de Carsportwagens van superknutselaar Toine Hezemans hangt er, zoals jij zelf al aangeeft, al enkele jaren een gordijn van twijfels. En wat Paul Kumpen betreft. De man heeft ongetwijfeld een positieve input gegeven voor zowel de Belcar als Circuit Zolder. Het probleem is echter dat hij teveel petjes tegelijkertijd draagt. Het geheel van verbanden, door de persoon Paul Kumpen, dat er ontstaan is tussen Circuit Zolder - Belcar - GLPK - RACB, is niet meer gezond. Je kan in een dispuut onmogelijk tegelijkertijd rechter en betrokken partij zijn. |
Waarom ze de Carsport Viper nooit uit elkaar hebben gehaald is simpel: hij bereikte nooit de meet :D Indien de wagen zou winnen hadden ze wel meer gecontroleerd.
|
Quote:
Overwinningen Carsport Viper: 2000: 2 overwinningen (Hezemans-Hart) / Chrysler Viper GTS-R 2001: 1 overwinning (Hezemans-Bleekemolen) / Chrysler Viper GTS-R 2002: 1 overwinning (Hezemans-Kumpen) / Chrysler Viper GTS-R Mvg... |
Quote:
@Stepper: u gedrag ten opzichte van verschillende teams en piloten na bepaalde raceweekends zijn echt niet geliefd. Teams en piloten kunnen dit echt niet hebben en als u zo blijft doordoen, denk ik, dat De Paddock zal gaan ingrijpen. Mvg... |
Quote:
Mvg |
Quote:
|
de Hezemans-Kumpen overwinning was in 2002 in donongton dacht ik...
|
Quote:
Mvg... |
Quote:
Iemand die een beetje handig is met de search-functie van dit forum weet wie er schuil gaat achter Baron of Mark. Soms heb ik van die momenten na enkele jaren Paddock dat die "anonimiteit" me de keel uit komt......en die desbtreffende berichten waren de welbekende druppel. Wat Carsport betreft, ik denk dat ik mijn mening betreft Nonkel Tonnie niet verder hoef uit te leggen :D |
Quote:
|
We hebben de zaken omtrent de zoveelste Hezemans-soap ;) :D maar in een aparte thread gezet.
|
We maken het nogal bont hier.............de volgende press release kwam op hoge poten binnenrollen:
Quote:
GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen. GLPK had zeker/wellicht een goede reputatie, Carsport zeer zeker niet. Bij een "fusie" komen de lijken meestal later uit de kast. Dit is er eentje ;) |
Quote:
Het is makkelijk om je achteraf te verschuilen over een zogezegde tikfout . Beter je info juist opzoeken vooralleer je iets post Met sportieve groeten |
All times are GMT +2. The time now is 11:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.