De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   F1 Prono 2005 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=50)
-   -   F1 Prono: GP F1 Turkije en volgende (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11166)

Ottooke 16-08-2005 23:17

F1 Prono: GP F1 Turkije en volgende

Beste deelnemers aan de F1 Prono,

Vanaf nu gaan we enkel nog werken met de F1 Prono pagina's. Er zal dus niet meer voor iedere GP een nieuwe thread gestart worden.

In de Calendar staan de Grote Prijzen vermeld. Wanneer er een GP is, zal dat onderaan de startpagina van De Paddock vermeld zijn op vrijdag. Dan kan je nog voor de trainingen van zaterdag je prono invullen. Je kan dus niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was ;)

Om naar het F1 Prono formulier te gaan klik je op F1 Prono in de grijze balk bovenaan het scherm (tussen Calendar en New Posts).

En bij deze wil ik ook graag Bart bedanken voor het vele werk dat hij gedaan heeft voor de F1 Prono. Bart heeft vele uren gespendeerd aan het lezen van alle prono's, aan het uitrekenen van de puntenverdeling en het plaatsen van een tussenstand na iedere GP.

Bedankt Bart ! :applaus: :worship:

The Interceptor 20-08-2005 15:48

Hmm, 't wordt weer warm daar bovenaan.
Zo een prono invullen voor een nieuw circuit is extra moeilijk, en marcel heeft dat het beste gedaan! Al goed dat ik Kimi nog op de pole had gezet, zo heb ik toch nog een puntje voorsprong :)

Ottooke 20-08-2005 17:28

Inderdaad, het wordt bovenaan spannend. De 8 traagste prono's pakken met hun tijd punten, opvallend dat in Hongarije de 8 snelste prono's punten pakten.
Ik had verwacht dat er vandaag wat meer grip ging zijn dan op de trainingen en dat de piloten toch stilaan de bochten zouden kennen. Niet dus. De ene na de andere maakte wel ergens een foutje. Over de grip klagen ze niet, maar er zou wel een stevige wind geweest zijn. Toch nog 1 punt voor Raikkonen in mijn prono, maar dat helpt niet veel als bijna iedereen op dezeldfe piloot gokt :)

Maarten 20-08-2005 17:34

Gij hebt dat goed gedaan Bartje!

Jan 20-08-2005 19:11

Dedoemme, was ik gisteren maar niet zo laat gaan slapen en vanochtend een paar uur vroeger opgestaan. Ik zou op Kimi hebben gegokt met een tijd van 1'26''372 :frusty: :frusty: :frusty:
De pronomachine zei vanochtend om 11 uur dat ik niet meer mocht meespelen :(

marcel 21-08-2005 00:06

hmm, eigenlijk verwondert het mij wel dat ik de enige was met een tijd boven de 1.26 :eek:

Raceboy 21-08-2005 00:17

een vraagje over het nieuwe pronosysteem. kan je nog zien wie als eerste de tijd heeft gepost in geval van gelijke tijd?

Ottooke 21-08-2005 15:59

Quote:

Originally Posted by raceboy
een vraagje over het nieuwe pronosysteem. kan je nog zien wie als eerste de tijd heeft gepost in geval van gelijke tijd?

Ik kan dat zien. Ben je van plan om iemands tijd te kopiëren? ;)

Raceboy 21-08-2005 16:26

Quote:

Originally Posted by Ottooke
Ik kan dat zien. Ben je van plan om iemands tijd te kopiëren? ;)

wat is dit de Spaanse Inquisitie? :D

Finish 24-08-2005 14:15

@ Bart:

:applaus:

;)

The Interceptor 13-09-2005 00:14

Valt dat mee dat ik toch nog aan de leiding sta in de tussenstand.
Ik moest woensdagmiddag mijn prono al ingeven omdat ik dan al naar ginder vertrok. Toen zag het weer er voor zaterdag niet zo best uit, dus maar een regenprono opgegeven. Nuja, regen is er geweest zaterdag, alleen zo'n anderhalf uur te laat voor mijn prono. Maarja zo schadelijk bleek het dus niet te zijn.
Nog drie prono's, 't einde komt in zicht! :)

marcel 14-09-2005 15:36

mja, gij hebt tenminste nog een prono ingegeven :D
ik ben da hier compleet vergeten

Mark 23-09-2005 21:14

Reminder..........het is weer prono-tijd ;)

Ottooke 07-10-2005 15:05

Aan de andere kant van de wereld zijn de eerste 2 vrije trainingen al gereden. Denk eraan dat je maar tot 02.00 uur kunt stemmen, die Japanners lopen voor...

Ik gok op regen tijdens de kwalificaties. Mijn enige kans om punten te pakken en hoger te eindigen in de prono is als ik nu tegendraads ga doen :)

Spijtig dat Raikkonen weer een nieuwe motor heeft moeten steken. Maar dat belooft voor de race. Mijn voorspelling: Een mooie inhaalrace voor de Fin, met als kers op de taart eindigen voor de kersverse WK :)

The Interceptor 08-10-2005 12:08

Gisterenavond net voor het slapengaan de plaatselijke weerberichten maar gecheckt omdat ik las dat er kans op regen zou zijn. En die weerberichten zagen er nogal nat uit, dus in extremis mijn prono nog maar gewijzigd, en het heeft geloond :D
Nog twee kanshebbers op de algemene overwinning ... :)

bazzie 08-10-2005 12:39

En ik maar denken dat ik de traagste tijd had. Ik had toch wat langer moeten op blijven om mijn prono aan te passen... :)

En met Button zat je er ook dichter bij dan ik. En ik wou dan nog eerst op Raikkonen gokken :p

lotuzzz 15-10-2005 10:01

Naar mijn gedacht is er een ex-aequo in de maak qua toppositie! Oh-oh... spannend!
Bazzie pakt 6 punten terug met zijn tijd, en eentje met Alonso als pole-sitter... En dat terwijl The Interceptor 7 punten voorstond :eek:

bazzie 15-10-2005 11:03

Als ik het hier allemaal goed uitreken wordt het inderdaad een ex-aequo:
The Interceptor had 68 punten en scoort 4 punten, bij mij komen er 10+1 punten bij mijn 61 punten. Dat komt alle twee op 72 punten.

Dan moeten we gaan kijken naar het aantal eerste plaatsen, en dan zie ik dat The Interceptor er 2 heeft en ik met de laatste erbij 3.

Maar dat is allemaal nog officieus, zolang de wedstrijdleiding het nog niet bevestigd heeft. :)

The Interceptor 15-10-2005 14:21

Ik heb het ook allemaal al nagetrokken deze morgen om 8.05.
Toen ik zag dat er na 23.30 gisterenavond Petter-Jan nog een prono tussen ons beide had gezet; wist ik al hoe laat het was ...

Verdorie toch, waarom niet om zeker gespeeld en ongeveer uwe tijd genomen :frusty:
Maar ik vond de tijden vanochtend toch maar behoorlijk traag in de kwalif. Het gebeurd zelden dat de beste tijden van vrijdag (die vd testrijders buiten beschouwing gelaten), maar amper verbeterd worden in de kwalifs. De piste werd wel duidelijk sneller naar het einde vd sessie toe, maar als dan Mister Kwalificatie tot twee keer toe moet corrigeren, en ik dacht dat ook Alonso nog een klein klein foutje maakte in S1, dan zit ik met de gebakken peren he ..

Pijnlijk :( :)

edit: Volgens mij STOND ik ook sinds de GP van Spanje aan de leiding, das dus iets van een 13 GP's zeker, met ongeveer constant een kloof van 5-10 punten, echt wel pijnlijk om dan in de laatste meters onderuit te gaan.

Kheb eens ff nagekeken, ALS de pole vandaag 0.137 sneller was geweest, dan had ik Bazzie niet de volle pot, en dus geen ex-aequo ... maarja als als als, zo kunnen we lang door gaan.

In ieder geval was bazzie me in de stand tot een maand geleden nog niet echt opgevallen, tot hem dan twee keer wint (3 weken terug en vandaag) en vorige week tweede, al een chance dat ik toen in extremis nog regenbandjes had laten monteren :)

Is het in de F1 zelf ooit al tot een ex-aequo geëindiged eigenlijk? Of hebben we hier met een primeur te maken? :D:p

En voor ik het vergeet, nen dikke en welgemeende proficiat bazzie ;)

Ottooke 15-10-2005 15:57

De einduitslag voor seizoen 2005, rekening houdend met 1e, 2e, ... plaatsen in geval van ex-aequo's:

Rang Naam Punten
1 bazzie 72 (3x 1e)
2 The Interceptor 72 (2x 1e)
3 marcel 56
4 lotuzzz 48
5 Selespeed 44
6 vanni 43 (1x 1e)
7 HHugo 43 (2x 2e)
8 Mark 40 (2x 1e)
9 raceboy 40 (1x 1e)
10 Ottooke 39
11 A.J. 38 (1x 1e)
12 Finish 38 (1x 2e)
13 jan 36
14 sledge 34 (1x 1e)
15 Superdiesel 34 (2x 3e)
16 bart 33
17 smiley 31
18 Petter-Jån 24
19 Johan 14
20 IVY440 7
21 pascual 6
22 Pyle 6
23 airco 5
24 Benklak 4
25 Huudo 4
26 Maarten 4
27 Vertigo Streiff 3
28 AlesiRed27 1
29 Megane 1
30 Thomaske_GLPK 1
31 Autofan 0
32 BuG@WaR 0
33 Bugalfa 0
34 Dimi 0
35 Jo Smets 0
36 JPMontoya 0
37 Sennake 0
38 Smoove 0
39 yvdp 0

Proficiat bazzie met je overwinning :applaus: Ook The Interceptor en marcel een proficiat met hun ereplaatsen.
Ikzelf ben tevreden met mijn 10e plaats. Dat is 5 plaatsen beter dan vorig jaar. Volgend seizoen ambieer ik een positie in de top 8. Ik moet toch nog voor Mark en raceboy kunnen eindigen ;)

@ The Interceptor: Interessante vraag van je. Ik heb zo eventjes de kampioenschappen bekeken en het is, voor zover dat boekje hier juist is, nog nooit voorgekomen dat het kampioenschap eindigde met een gelijke puntenstand. Niet bij de piloten en ook niet bij de constructeurs. Dus we hebben hier een primeur :D

lotuzzz 15-10-2005 16:13

Gefeliciteerd aan de winnaar Bazzie, aan morele winnaar Interceptor (ik had hem verleden week nog gezegd van een tijd vlakbij Bazzie te posten, maar niet willen luisteren he :frusty: ;)) en aan Marcel.
Dat zijn dan ook meteen de enige 3 die ik voor me moet dulden, maar ik ben niet ontevreden: vorig jaar 2e en dit jaar 4e; ik vind dat schoon :)

Kan al niet wachten tot de volgende editie! :bye:

marcel 15-10-2005 18:15

3de geworden in mijn 2de jaar deelname :)
mooi zo :)

ik had eigenlijk pas redelijk laat door dat ik 2de stond (zo rond de GP van Turkije), en daarna heb ik niet echt veel punten meer gehaald.

proficiat aan Bazzie & The interceptor :applaus:

The Interceptor 15-10-2005 18:44

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
Gefeliciteerd aan de winnaar Bazzie, aan morele winnaar Interceptor (ik had hem verleden week nog gezegd van een tijd vlakbij Bazzie te posten, maar niet willen luisteren he :frusty: ;)) en aan Marcel.
Dat zijn dan ook meteen de enige 3 die ik voor me moet dulden, maar ik ben niet ontevreden: vorig jaar 2e en dit jaar 4e; ik vind dat schoon :)

Kan al niet wachten tot de volgende editie! :bye:

Om half twaalf stond ik ook nog dicht genoeg ;) Ik wou het natuurlijk op een zo mooi mogelijke manier kunnen afmaken, dus niet zomaar ff (bijna) dezelfde tijd ... Maar dan moest Petter-Jan nog een prono ingeven van een duizendste trager als mijne, achja, 't was plezant, had alleen nog iets plezanter kunnen zijn :D

bazzie 21-10-2005 15:05

Bedankt voor de felicitaties!

In het begin van het seizoen wilde het niet goed lukken en scoorde ik maar heel af en toe punten. Pas vanaf Monza ben ik aan mijn inhaalrace begonnen en de eindspurt was nog heel spannend.

Ik wou nog net voor de vrije trainingen van zaterdag kijken of ik mijn tijd nog moest aanpassen, maar ik was (gelukkig) net te laat thuis om dit nog te doen. Ik dacht dat ik net te kort ging komen, maar dat was zonder rekening te houden met het extra punt voor de polesitter.

In de F1 wordt er wel eens gediscussieerd over wie nu de verdiende wereldkampioen zou zijn, Alonso of Raikkonen. Die discussie kan hier ook gevoerd worden, maar mijn mening is dat degene met de meeste punten de verdiende winnaar is dus... tja :rolleyes: ook ne welgemeende proficiat aan The Interceptor!

Op naar een even spannend prono-kampioenschap volgend jaar! :)

All times are GMT +2. The time now is 00:27.