![]() |
Quote:
|
Quote:
trouwens zou het knap vinden als ze hun talent een laten zien en toch met die viper nig kampioen worden; dat betuigd van klasse... |
Quote:
|
Quote:
|
Voor BELCAR? Met alle respect, niets ten nadele van Belcar, maar een DBR9 inzetten in BELCAR zou een verspilling zijn imho. Van geld en van een DBR9 op een hoger vlak. Met een 550 zou je in het Belcar nog steeds alles zoek rijden, en da's goedkoper. Als BodyCoach/Goossens die DBR9 krijgt hoop ik dat ze hem op internationaal vlak (lees: LMES of FIAGT) gaan inzetten. Of dan desnoods Belcar gecombineerd met LMES of zo.
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Wie brengt dit gerucht buiten? Ik kan niet echt geloven dat een "klein" belgisch team een DBR full option kan krijgen. Als er iets van aan is, zal het eerder wel zo een GT3 versie zijn zoals ze volgend jaar gaan rijden in het Engels GT kampioenschap.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen. |
Quote:
Zo graag ik die DBR9's zie, als dat zou gebeuren moet die er voor mij niet komen ;) :+ |
Quote:
|
+ een interview met Goossens tijdens de 24u van Spa waar hij het zelf bijna expliciet zegt...
|
Quote:
Het zou goed kunnen dat het team bijvoorbeeld het eerste jaar aanziet als een leerjaar om de auto te leren kennen. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen dat het team dat de wagen zal inzetten geen Endurance-ervaring heeft, dan kan dat jaar eens zo nuttig zijn. Lijkt mij in ieder geval een verstandige keuze. Veel zal afhangen welke andere mogelijkheden Marc volgend jaar heeft... |
Quote:
|
Quote:
Serieus nu, moest die DBR komen is dat van ene kant een mooie zaak, maar waar houdt het in de Belcar eens op? De wagens worden elk jaar dikker en duurder. Als iemand die een team runt, weet ik maar al te goed wat de hele rommel kost om te racen, hoe kan een amateur daar nog aan mee doen? Maar dat is misschien de bedoeling! |
[QUOTE=Eddy V]Klein heeft hier niets te maken met kapitaal. Klein hoort men te verstaan als (en nu zal dit ook weer niet goed zijn zeker :D ) beginnend team. En neen, ik ken de familie Dumarey niet. Moet dat dan?
QUOTE] Voor ge een mening hebt over iemand, denk ik wel dat ge moet weten waar gij over spreekt. |
Quote:
|
De familie gaat dat zelf niet doen vermoed ik. Kopen de auto en een team met een stevige reputatie zal de wagen inzetten.
|
Quote:
|
Quote:
ik zie volgend jaar verschillende DBR9's naar België komen... zo rond eind augustus, voor de 24u van Spa :p |
Quote:
|
Quote:
Maar laat ons toch niet vergeten dat dit alles nog prematuur is en helemaal niet zeker is waar de auto zal worden ingezet... C U |
Quote:
Mvg... |
Quote:
PUNCH Punch International is a Belgian diversified industrial group focusing on providing total solutions. Over the years, Punch has evolved from a traditional subcontractor to the electronics industry to a company where technology, research and development play a prominent role. Today Punch provides total solutions to end-users in segments of the graphics, agriculture, telematics and telemetry industries. In addition, the group also operates as a subcontractor providing tailor-made services to the automotive, consumer electronics, agro-food and display industries. Employing more than 3,400 people worldwide, Punch operates in production facilities across Europe, Asia, and North and South America. In 2004, Punch reached a turnover in excess of EUR 215 million and an EBIT of EUR 12.1 million. Punch International (PUN) is listed on the Brussels Stock Exchange (Euronext) since 1999, and is part of the NextPrime Index. |
Quote:
|
Quote:
Bart laat één zaak duidelijk zijn het wordt een DBR9 waar hij wordt ingezet laat dit nog eventjes voor de speculaties. Een tweede zaak die duidelijk is is Marc |
Quote:
Tenzij je heel nauw betrokken bent met het hele gebeuren en je met de volle 100% kunt bevestigen dat het een AM wordt wil ik je best geloven ;) |
Quote:
ach ja, ge hebt gelijk natuurlijk... :p ik dacht nochtans aan de eerste maand van de zomer :frusty: |
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 04:36. |