De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12618)

Mark 15-03-2006 23:43

FIA GT 24 uur van Spa 2006, de nieuwtjes vooraf
 
Het eerste plezierige bericht:

Quote:

Er zit nog meer in de pijplijn van het team. Gezien de 1000 kilometer van de Nürburgring twee weken voor de 24 uren van Spa plaatsvindt, kiest het team misschien voor een andere wagen tijdens de FIA-etmaalrace.

Lefort: “Wij dromen stiekem van een GT1 in Spa."

verslag presentatie Lefort-Lambert 2006, http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11091
Die GT1 zou dus weleens een C5R van PSI kunnen zijn. De link tussen Lefort-Lambert en PSI is die razendsnelle Fin die beide heren op snelheid hield in het LMES 2005 ;)

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
Hier mijn lijstje van de mogelijke GT1 wagens voor de 24 uren van Spa.
Diegene in rood zijn gissingen of geruchten dus kunnen nog wegvallen.
Wie meer weet post het hier en ik pas de lijst aan!

GT1
Aston Martin DBR9
BMS Scuderia Italia
#23 Fabrizio Gollin/Fabio Babini
#24 Christian Pescatori/Miguel Ramos/Matteo Malucelli
Race Alliance
#33 Karl Wendlinger/Philipp Peter/Robert Lechner
Phoenix Racing
#5 Jean-Denis Deletraz/Andrea Piccini/Marcel Fässler
Larbre Compétition
#. Gabriël Gardel/Pedro Lamy
Team Modena
#. David Brabham/Nelson Piquet/Nelson Piquet Junior/Antonio Garcia

Ferrari 550 Maranello
Larbre Compétition
#. Gabriel Balthazard/Jérôme Policand/Jean-Luc Blanchemain
Russian Age Racing (Cirtek)
#. Christian Vann/N. Smith

Maserati MC12
Vitaphone Racing
#1 Michael Bartels/Andrea Bertolini/Eric Vande Poelen
#2 Jamie Davies/Thomas Biagi/Vincent Vosse
JMB Racing
#15 Waaijenberg


Saleen S7-R
Zakspeed
#9 Sascha Bert/Jarek Janis/Uwe Alzen
Balfe Motorsport
#11 Shaun Balfe/Jamie Derbyshire
ORECA
#. Stephane Ortelli/Soheil Ayari/Bruno Hernandez

Konrad
#. Antonio Hermann

Corvette C5-R
SRT
#. David Hart/Jeroen Bleekemolen/Sebastiaan Bleekemolen
#. Cayrolle/Soave/Lebon

PSI Expèrience
#. Phillipe Alliot/David Hallyday


Corvette C6-R
GLPK Carsport
#4 Bert Longin/Anthony Kumpen/Mike Hezemans
PSI Experiènce
#. Markus Paltalla/Pertti Kuismanen/Jos Menten

Lamborghini Murcielago
B-Racing RS Line
#13 Peter Kox/Norbert Walchhofer


GT2
Porsche 996 GT3-RS
Vonka Racing
#54 Jan Vonka
Autoracing Club Bratislava
#77 Miro Konopka/Stefan Rosina
Renauer Motorsport
#52 Wolfgang Kaufmann/Luca Moro
Felbermayr-Proton
#69 Horst Felbermayr/Gerold Ried
1 x AB Motorsport

Porsche 996 GT3-RSR
Renauer Motorsport
#53 Hans Knauss/Manfred Jurasz
Felbermayr-Proton
#66 Christian Ried/Horst Felbermayr Junior
Ebimotors
#74 Luigi Moccia/Emanuele Busnelli
#75 Emmanuel Collard/Luca Riccitelli/Romain Dumas

Race Alliance
#99 Lukas Lichtner-Hoyer/Thomas Gruber
James Watt Automotive
#. Daniels/Cook/Simonsen

Porsche 997 GT3-RSR
Manthey
#. Luhr/Maassen
#. Bernhard/Tiemann


Ferrari 430 GT
JMB Racing
#55 Tim Sugden/Iradj Alexander
#56 Antoine Gosse/Peter Kutemann

AF Corse
#58 Mika Salo/Jaime Melo
#59 Matteo Bobbi/Rui Aguas

Scuderia Ecosse
#62 Nathan Kinch/Andrew Kirkaldy
#63 Chris Niarchos/Tim Mullen

RSV Motorsport
#. Peter Sundberg/Francisco Romero/Ronald Severin/Michel Ligonnet

Panoz Esperante
Team LNT
#57 Lawrence Tomlinson/Ricard Dean

Nissan 350Z
RJN Motorsport
#60 Darren Manning

Spyker C8 GT2R
Spyker Squadron
#. Donni Crevels/../..
#. ././


G2
Porsche 996 GT3-RS
Prospeed
#. Frans Lamot/Rudi Penders

Porsche 996 GT3-RSR
Ice Poll Gordon
#. Lambert/Lefort/...


Gillet Vertigo
Belgian Racing
#101 Bas Leinders/Renaud Kuppens/Jérôme D'ambrosio

Dodge Viper GT3
3 x Pouchelon Racing
Signa Motorsport
#. Laurent Neff/Patrick Chaillet

BMW Z4 GT
Duller Motorsport
#. Frédéric Bouvy/Hans Joachim Stuck/Dieter Quester/Dirk Werner

Aston Martin DBRS9
. x Barwell Motorsport

Ferrari 360 Modena
Team De Radiguès
#. Paul Belmondo/Didier De Radiguès/Charles De Pauw/Alain van den Hove

G3
Porsche 996 GT3 Cup
Prospeed
#. François Duval/Christophe Kerkhove/Pascal Nelissen/Christian
Kelders

1 x Daniel Droit Racing
1 or 2 x Mülhner Motorsport
1 x Alméras Frères


Bramzel 16-03-2006 00:39

Quote:

Originally Posted by Mark
Die GT1 zou dus weleens een C5R van PSI kunnen zijn. De link tussen Lefort-Lambert en PSI is die razendsnelle Fin die beide heren op snelheid hield in het LMES 2005 ;)

Snelheid, snelheid, vond Palttala toch vies tegenvallen in't LMES. Had meer van hem verwacht, z'n optreden in't LMES reflecteerde zeker niet zijn puike prestaties in't Belcar.

PorscheGT 16-03-2006 02:13

Ik dacht thans dat palttala (was dat nu donington?) op een begeven moment 6de algemeen reed in de regen .. Als je dat kan dan ben je redelijk goed bezig vind ik ;)

Yvonne 16-03-2006 09:14

Quote:

Originally Posted by PorscheGT
Ik dacht thans dat palttala (was dat nu donington?) op een begeven moment 6de algemeen reed in de regen .. Als je dat kan dan ben je redelijk goed bezig vind ik ;)

Klopt, al was dat op Silverstone. Als je de beelden daarvan terug ziet...dan heeft die jongen best wel lef. MotorsTV was ook verbaasd. Hun pitstop kwam daar zeer mooi in beeld!

@Bramzel:
En over Palttala...vergeleken met de rest van z'n team was ie toch een stukkie sneller. Kijk de gegevens maar na. Je kon aan de rondetijden zien wie er reed.

Ik ben benieuwd wat ie met die Corvette gaat doen. Tijdens een eerste test op Paul Richard kwam ie redelijk goed mee. Van Estoril heb ik helaas geen gegevens gezien.

Ook ben ik benieuwd of Ice Pol Racing / Gordon Team het resultaat van vorig jaar kan herhalen....ik ga ze zeker volgen vanaf de eerste race.

Bramzel 16-03-2006 11:44

Quote:

Originally Posted by Yvonne
@Bramzel:
En over Palttala...vergeleken met de rest van z'n team was ie toch een stukkie sneller. Kijk de gegevens maar na. Je kon aan de rondetijden zien wie er reed.

Zeker weten, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik vond dat hij vergeleken met de andere GT2 deelnemers niet zo goed uit de verf kwam. Zo denderend was de bezetting ook weer niet in de GT2 klasse afgelopen jaar, en met name qua qualifies had ik meer van hem verwacht, had ik hem meer vooraan verwacht. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem hoog zitten, hij heeft zeer zeker talent en kwaliteiten. Heeft hij al vaak genoeg laten zien, zowel in Belcar als in de scandinavische Porsche cup. Maar juist vanwege zijn kunnen vond ik dus het LMES optreden wat slapjes.

Mbt die 6e plek algemeen; dat was idd in Silverstone, toen reed Xavier Pompidou op gegeven ogenblik nog aan de algemene leiding met een 996 GT3-R. Die race was niet echt representatief wat dat betreft.

Yvonne 16-03-2006 12:08

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Mbt die 6e plek algemeen; dat was idd in Silverstone, toen reed Xavier Pompidou op gegeven ogenblik nog aan de algemene leiding met een 996 GT3-R. Die race was niet echt representatief wat dat betreft.

Hmmm het weer op Spa en in Turkije was ook niet super ;) .

Als je het op jouw manier bekijkt, zit er een kern van waarheid in. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het Gordon Team zonder hem nooit zover was gekomen. Ik kijk daarom ook echt uit naar dit seizoen...waar het Gordon Team zonder hem mag strijden in GT2. En ik ken hun nieuwe 3e coureur (nog) niet...

joost 16-03-2006 13:59

Markus Palttala heeft vorig jaar menigeen in de perszaal en de paddock van de LMES verrast. Hij was continu bij de snellere/snelste Porsche-piloten en reed snel, regelmatig en zonder stukken te maken. Wat betreft Silverstone, Markus is daar een van de weinige piloten geweest die en snèl ging en op de piste bleef, in tegenstelling tot Xavier Pompidou.
Deze mening komt natuurlijk maar van een journalist die aanwezig was op de wedstrijden, wat weinig representatief is,

Joost

Yvonne 16-03-2006 14:27

Quote:

Originally Posted by joost
Markus Palttala heeft vorig jaar menigeen in de perszaal en de paddock van de LMES verrast. Hij was continu bij de snellere/snelste Porsche-piloten en reed snel, regelmatig en zonder stukken te maken. Wat betreft Silverstone, Markus is daar een van de weinige piloten geweest die en snèl ging en op de piste bleef, in tegenstelling tot Xavier Pompidou.
Deze mening komt natuurlijk maar van een journalist die aanwezig was op de wedstrijden, wat weinig representatief is,

Joost

Ach...het kan...Ik was er ook soms! Maar wat mij opviel waren de beelden van MotorsTv. Bij de eerste races zag je die Gordon - Porsche af en toe. Toevallig op de achtergrond rijden. Maar gedurende het seizoen werd de aandacht voor díe wagen groter. (Meeste reclame/beeld vullend was dus de pitstop op Silverstone). In Monza, Silverstone, Nürburgring en Istanbul zag ik de wagen toch steeds beeld komen. Dat zegt toch wel iets...

Oh ja, als supporter van die rode wagen zal ik ook wel weinig representatief zijn ;)

Bramzel 16-03-2006 16:53

Quote:

Originally Posted by joost
Markus Palttala heeft vorig jaar menigeen in de perszaal en de paddock van de LMES verrast. Hij was continu bij de snellere/snelste Porsche-piloten en reed snel, regelmatig en zonder stukken te maken. Wat betreft Silverstone, Markus is daar een van de weinige piloten geweest die en snèl ging en op de piste bleef, in tegenstelling tot Xavier Pompidou.
Deze mening komt natuurlijk maar van een journalist die aanwezig was op de wedstrijden, wat weinig representatief is,

Joost

Da's jouw mening, niet de mijne. Ik heb het LMES ook nauwlettend gevolgd, en mijn mening blijft staan. Hoe sarcastisch je ook doet :rolleyes:

strepper 16-03-2006 17:15

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Zeker weten, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik vond dat hij vergeleken met de andere GT2 deelnemers niet zo goed uit de verf kwam. Zo denderend was de bezetting ook weer niet in de GT2 klasse afgelopen jaar, en met name qua qualifies had ik meer van hem verwacht, had ik hem meer vooraan verwacht. Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem hoog zitten, hij heeft zeer zeker talent en kwaliteiten. Heeft hij al vaak genoeg laten zien, zowel in Belcar als in de scandinavische Porsche cup. Maar juist vanwege zijn kunnen vond ik dus het LMES optreden wat slapjes.

Mbt die 6e plek algemeen; dat was idd in Silverstone, toen reed Xavier Pompidou op gegeven ogenblik nog aan de algemene leiding met een 996 GT3-R. Die race was niet echt representatief wat dat betreft.

Het niveau belcar vs. lmes(lms) is groot.
ik heb ook de beelden gezien van silverstone en moet zeggen wat ik daar heb gezien van markus doen er toch niet veel na. u moet weten dat er doen tijdens de race een spoedvergadering is geweest tussen de teammanagers om te zien of het wel mogelijk was in deze weersomstandigheden verder te blijven rijden.
U zegt ook er was afgelopen jaar weinig tegenstand, daar heb ik ook mijn vragen bij als u zoiets zegt.

gwyllion 16-03-2006 17:38

Quote:

Originally Posted by strepper
U zegt ook er was afgelopen jaar weinig tegenstand, daar heb ik ook mijn vragen bij als u zoiets zegt.

Het GT2 van LMES bestond vorig jaar toch grotendeels uit gentlemen drivers. Het niveau was zeker een stuk lager dan GT2 in ALMS (en natuurlijk GruppeM in FIA GT).

strepper 16-03-2006 20:17

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Het GT2 van LMES bestond vorig jaar toch grotendeels uit gentlemen drivers. Het niveau was zeker een stuk lager dan GT2 in ALMS (en natuurlijk GruppeM in FIA GT).

oke das waar maar geef mij drie teams in fia-gt, alms of lmes die zonder
gentleman drivers rijden.
ze zijn er gewoon niet.
GT racen valt samen met gentlemen drivers, laat ze weg en het is gedaan met fia-gt e.a.

Bramzel 16-03-2006 20:35

Quote:

Originally Posted by strepper
oke das waar maar geef mij drie teams in fia-gt, alms of lmes die zonder
gentleman drivers rijden.
ze zijn er gewoon niet.
GT racen valt samen met gentlemen drivers, laat ze weg en het is gedaan met fia-gt e.a.

Tuurlijk. Maar in FIAGT en ALMS reden naar verhouding betere rijders dan in het LMES vorig jaar. Die kenden echte toppers in de vorm van GruppeM, Alex Job, Petersen White-Lightning. LMES kende geen toppers wat dat betreft, misschien Scuderia Ecosse daar gelaten.

Raceboy 22-03-2006 21:10

testdag ook bekend:

Quote:

The Royal Automobile Club of Belgium will hold a test day at Spa on Wednesday 5 July 2006 in preparation for the Spa 24 Hours event.

fia

Brecht 22-03-2006 21:17

Over de datum van de testdag kunnen we blijven discussiëren. 5 juli is 3 dagen na de race in Oschersleben

Voordeel : Alle teams zitten redelijk dicht bij Spa

Nadeel : Als er stukken zijn in Oschersleben....

JPMontoya 22-03-2006 21:44

Voordeel: hij is vroeger dit jaar...meer voorbereiding naar 24u toe.

Mark 23-03-2006 14:59

De C6R van PSI zien we alvast terug:

Quote:

Gedurende de winter hebben de onderhandelingen van Jos Menten Racing geleid tot een zeer ambitieus internationaal raceprogramma, Jos Menten start met een Chevrolet Corvette C6.R in de LMS. De Le Mans Series omvat een vijftal wedstrijden door geheel Europa. De ambitieuze Limburger heeft ook de FIA GT Proximus 24 Hours op het circuit van Spa-Francorchamps op het programma staan
persbericht Menten Racing

Yvonne 23-03-2006 16:28

Quote:

Originally Posted by Mark
De C6R van PSI zien we alvast terug:

Uit berichten heb ik begrepen dat beiden Corvette's te zien zijn op de 24 uur van Spa. Hopelijk zijn die geruchten ook waar :rolleyes:

Quote:

Originally Posted by Markus Palttala
Jep, nuo ovat nyt varmistuneet ja siihen päälle tulee sitten FIA GT:stä ainakin Span kaksnelonen ja varmaan jotain muutakin vielä keksimme. Nyt koitetaan kuitenkin saada vehkeet kasaan ja radalle.

Als antwoord op de vraag of hij nog deelneemt met de Corvette in het FIA - GT kampioenschap. Vertaald (ongeveer) "Ja, beiden nemen (waarschijnlijk) deel aan de FIA - GT race in Spa"

Bart.Vandecavey 23-03-2006 17:06

Quote:

Originally Posted by Yvonne
Als antwoord op de vraag of hij nog deelneemt met de Corvette in het FIA - GT kampioenschap. Vertaald (ongeveer) "Ja, beiden nemen (waarschijnlijk) deel aan de FIA - GT race in Spa"

Kon je de vraag niet in het engels gesteld hebben :rolleyes: :D

Yvonne 23-03-2006 17:21

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Kon je de vraag niet in het engels gesteld hebben :rolleyes: :D

Het was geen vraag van mij, maar van een Finse FIA - GT supporter...en daarom gaf hij in het Fins antwoord.

Indien interesse in het gehele stukje, zie dit bericht

Grig-O 24-03-2006 22:43

Maserati??
 
der wordt wel veel over Corvette gesproken, maar de grote winnaar van vorig jaar blijft Maserati; hoe zit et daar mee?
Ze spreken van Vitaphone, JMB, Racing Box, GPC,...

Bramzel 25-03-2006 11:53

Quote:

Originally Posted by Grig-O
der wordt wel veel over Corvette gesproken, maar de grote winnaar van vorig jaar blijft Maserati; hoe zit et daar mee?
Ze spreken van Vitaphone, JMB, Racing Box, GPC,...

GPC gaat met 1 575 rijden, dus da's out of the question. Waaijenberg heeft vorig jaar al aangegeven met z'n eigen MC12 te gaan rijden, de laatste race(s) smaakten daar naar meer. Vitaphone kunnen we ivm Bartels sterke banden met Maserati ook weer verwachten met 2 MC12's, en de Racing Box gaan we zowiezo zien bij alle europese races.

JPMontoya 25-03-2006 12:01

Thierry Boutsen Racing zal normaal gezien een Mégane inzetten in de 24u van Spa.

Bramzel 25-03-2006 13:50

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Thierry Boutsen Racing zal normaal gezien een Mégane inzetten in de 24u van Spa.

Serieus? Mag toch eigenlijk hopen van niet...

gwyllion 25-03-2006 13:54

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Thierry Boutsen Racing zal normaal gezien een Mégane inzetten in de 24u van Spa.

De Megane is een silhouette. Die hoort totaal niet thuis in een GT wedstrijd :no:

Mark 25-03-2006 15:28

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Thierry Boutsen Racing zal normaal gezien een Mégane inzetten in de 24u van Spa.

Hoe gaan ze die dan toegelaten krijgen? Daarvoor zullen ze toch eerst moeten deelnemen aan een of ander nationaal GT-kampioenschap. Zie de BMW M3-GTR twee jaar terug. Kan op de site van de 24 uur ng geen reglement ontdekken.

smiley 25-03-2006 18:27

Quote:

Originally Posted by Grig-O
der wordt wel veel over Corvette gesproken, maar de grote winnaar van vorig jaar blijft Maserati; hoe zit et daar mee?
Ze spreken van Vitaphone, JMB, Racing Box, GPC,...

vandaag toevalig net een bericht over masarati op racing1.de
http://www.racing1.de/web/fia_gt/art...wsID=9788&sid=

Raceboy 25-03-2006 20:52

Quote:

Originally Posted by Mark
Hoe gaan ze die dan toegelaten krijgen? Daarvoor zullen ze toch eerst moeten deelnemen aan een of ander nationaal GT-kampioenschap. Zie de BMW M3-GTR twee jaar terug. Kan op de site van de 24 uur ng geen reglement ontdekken.

Als BTCS een GT kampioenschap is, ga ik toch is hard lachen. :D

gwyllion 25-03-2006 21:33

Quote:

Originally Posted by smiley
vandaag toevalig net een bericht over masarati op racing1.de
http://www.racing1.de/web/fia_gt/art...wsID=9788&sid=

Vooral de laatste paragraaf bevat een belangrijk nieuws:
Quote:

Zudem plant das japanische Goh-Team mit einem MC12 die Teilnahme an der American Le Mans Serie. Als Piloten stehen Jan Magnussen und Seiji Ara bereits fest.

Mark 25-03-2006 22:26

Quote:

Originally Posted by raceboy
Als BTCS een GT kampioenschap is, ga ik toch is hard lachen. :D

Dan gaan we toch eens een fijn spandoek aan de draad hangen met een bepaalde boodschap ;)

Grig-O 25-03-2006 23:09

De Renault Mégane rijdt in een merkencup dus met wat gefoefel zou die kunnen deelnemen aan de 24 uren van Spa net zoals de Renault Spider in 2002

JPMontoya 25-03-2006 23:25

Quote:

Originally Posted by Mark
Dan gaan we toch eens een fijn spandoek aan de draad hangen met een bepaalde boodschap ;)

verklaar u nader...

Mark 26-03-2006 00:07

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
verklaar u nader...

Mocht die Megane via de BTCS worden toegelaten tot de "klasse nationaal" dan is dat natuurlijk koren op de molen voor de Belcar / BTouringCS watchers ;)

De optie Cups, zoals destijds die Spiders, was me even ontschoten. Benieuwd naar het specifieke reglement voor de 24 uur.

strepper 26-03-2006 00:16

ik hoop dat we dit niet gaan meemaken een megane tussen al die gt's.
als je mee wil doen aan de 24 uur van spa huur dan ergens een gt hé.
nee bij mij kan zoiets niet, ik hoop dat Ratel die mening deelt.

FIRE 26-03-2006 14:26

Quote:

Originally Posted by strepper
ik hoop dat Ratel die mening deelt.

Volgens mij wel. In het verleden is er een Clio V6 actief geweest in het Britse GT, sinds Ratel dat kampioenschap over heeft genomen werd de Clio volgens mij niet meer toegelaten.

Raceboy 26-03-2006 15:07

Quote:

Originally Posted by FIRE
Volgens mij wel. In het verleden is er een Clio V6 actief geweest in het Britse GT, sinds Ratel dat kampioenschap over heeft genomen werd de Clio volgens mij niet meer toegelaten.

de golf was leuker :D

Grig-O 26-03-2006 19:44

Ik heb nog gelezen da Andrea Bertolini vertrekt naar Vitaphone en dat Uwe Alzen op (één van) de Zakspeed Saleens gaat rijden

Mr.Dallara 28-03-2006 21:16

Ondertussen zijn ook al de ticket prijzen bekend voor de 24uren in Spa:


Practice (27 - 28 / 7 / 2006) 15,00 €

Week-end (27 - 30 / 7 / 2006) 25,00 € (45,00 € incl. paddock)

http://www.proximus24hours.com/htm/ticketing.asp

Viper GTS-R*** 29-03-2006 21:40

Nu Oreca zijn 2 Saleens heeft teruggetrokken uit de lijst voor 24u lemans kunnen ze zich volop concentreren op de 24uren van spa???????
laten we hopen van wel en dat deze keer de saleens uitrijden zonder problemen te hebben!

Thomas

Viper GTS-R*** 29-03-2006 23:27

In het intervieuw
HTML Code:

http://www.ffsa.org/detailArticle.php?id=11046
met Olivier Thévenin ( kampioen FFSA GT met de Viper van VBM) heb ik het volgende gevonden: Prévoyez-vous d’autres programmes en 2006 ?
Pour l’instant non, nous allons nous concentrer à 100% sur le FFSA GT. Cependant je pense qu’avec cette équipe cela fonctionnerait bien à Spa. Patrick est régulier il ne commet pas d’erreurs, pareil pour notre équipe qui est très performante. Donc j’aimerais vraiment faire Spa avec Patrick et l’équipe VBM. Maintenant Patrick n’est pas chaud à 100%, mais j’ai bon espoir de le convaincre. La rigueur dont fait preuve le team marcherait bien en endurance. Une ou deux autres courses exotiques, ça me plairait aussi… nous verrons bien !

HIeruit te lijden: voorlopig staat alleen het ffsa gt kampioenschap op de kalender voor VBM met hun VIper maar Olivier ziet 1 a 2 races buiten hun kampioenschap wel zitten. En hij denkt dan aan Spa, en vermeld Endurance. moeten we dan denken aan 24H spa?? of Belcar??

THomas


All times are GMT +2. The time now is 02:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.