![]() |
Live Streaming
Voor de thuisblijvers alvast een link voor live streaming.
http://www.race-rally.be/2006/rf2006...ia/default.asp |
Waar kan ik een volledige entry-list vinden, die klopt...
Want deze : http://www.race-rally.be/2006/rf2006...orifreecla.pdf (resultaten vrije training) is niet volledig en klopt niet. Wie rijden er op die JMT Porsches? En het is wel knap om in Brno en Spa tegelijk actief te zijn...zoals het nu lijkt bij Jeroen Bleekemolen... |
Belcar Racing Festival - Van VT tot de RACE
In de eerste vrije training van de Belcar Original voor het Racing Festival te Spa was Val Hillebrand met de Stealth B6 de snelste van het pak.
Hij draaide op een half natte piste een tijd van 2.29. Hiermee was hij 1.2 sec sneller dan de GLPK Corvette. De SRT #1 klokte de derde tijd. Bron: SMSje uit Spa-Francorchamps Mvg... |
Resultaten van 1ste training.
Per klasse:http://www.race-rally.be/2006/rf2006...orifreecla.pdf ALgemeen: http://www.race-rally.be/2006/rf2006...s/borifree.pdf |
Amai, wat een knappe tijd voor de Stealth!
De kloof tussen de Vettes en Marcos is ook wel groot, Eurotech moet haast 10 seconden inboeten... |
Quote:
Naast Jos Menten, als gast, op de SRT corvette, rijdt ook Markus Palttala deze race, als gast op JMT Porsche nummer 2 :D |
|
Quote:
"Car n°7: All times deleted for qualification 1 - Decision clerk of the course (red light pitlane)". Hoogstwaarschijnlijk heeft de wagen dus het rode licht genegeerd bij het verlaten van de pitlane... |
Quote:
|
Bedankt Dries ;)
Weten we ook wat de oorzaak weer is. |
Ik krijg hier net de bevestiging binnen dat Bert Longin het rode licht heeft genegeerd bij het verlaten van de pitlane. In totaal namen er 37 wagens (32 'vaste' wagens, 5 in de Guest Klasse) deel aan deze eerste kwalificatie, waaronder maar liefst 24 Porsches. Van de 37 wagens werden er 33 geklasseerd.
- de tijden van de GLPK Corvette werden dus nietig verklaard wegens bovenvermelde reden. - de JMT Porsche #17 bleek niet conform te zijn met het technisch reglement en ook van deze wagen werden de tijden geschrapt. - de AD Sport Porsche #8 van Wauters-Schreurs en de Rudolph Viper #28 hebben de eerste kwalificatie aangevat, maar kenden al vrij snel problemen, waardoor ze niet de 130% kwalificatienorm haalden. Laten we voor elk van deze teams maar hopen dat het morgenochtend niet regent, zoniet zullen ze geen behoorlijke chrono meer kunnen klokken en bijgevolg vrij ver achteraan het deelnemersveld moeten starten. Enkele opmerkelijke vaststellingen: - Val Hillebrand heeft er eens goed de pees op gelegd (op de Stealth B6) - Stef Van Campenhoudt deed hetzelfde op de Porsche Supercup van NGT Racing - Het duo Penders/Lamot was tijdens deze kwalificatie meer dan drie seconden sneller dan hun belagers voor het kampioenschap in klasse 2, met op kop de BMW van Severich/Josten. De allersnelste tijd in deze klasse ging echter naar de Mosler MT900R van Kenis/De Keersmaecker. - In Klasse 3 is de Ultima GTR van Derdaele/Verhoeven een dikke vier seconden sneller dan de Porsche van Haane/Meert. Laatstgenoemden moeten blijkbaar nog wat wennen aan hun 'nieuwe' wagen. - Geen Daikin BMW te bespeuren in de uitslagen... |
Daikin Racing Team rijdt mee in de Dutch Supercar Challenge.
Ze staan daar in de uitslag van de qualifying. Er staat wel niet bij met welke wagen ze rijden. Maar dat zal wel de bmw zijn zeker. |
Quote:
'Wenen en uitleggen' :frusty: |
Quote:
|
Quote:
|
Wederom een of andere blauwe blazer die denkt dat ie het middelpunt van de meeting is:
Quote:
|
Gaan we Longin tot Belcar Blaatschaap 2006 uitroepen? Begin een beetje moe te worden van de media-strategie van de beste man.
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik vindt die persoonlijk een slechte verliezer. |
Quote:
|
Quote:
|
Ik vind het is goed dat Longin zen gedacht zegt...
Hij heeft overschot van gelijk over het inzetten van die 2de SRT corvette. Wat een laag bij de gronds manoevre... Belcar Blaatschaap 2006 - Bert longin zal het dan toch moeten afleggen tegen enkele Paddockers die m.i meer "recht" op die titel hebben. Leve de Stealth B6! |
Quote:
|
Als Longin een echte racer is, dan laat hij zondag de resultaten spreken en klopt de twee SRT's op de track. Op voorhand zitten mekkeren over racevervalsing... Ze nemen toch geen punten af wegens in de gastklasse.
Trouwens, het rode licht staat er niet om te pesten, maar voor de veiligheid van de piloten... De mensen van de veiligheid zullen me bijtreden, hoog tijd dat een aantal piloten nog eens de reglementen gaan lezen. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Een andere wagen inzetten om te beletten dat GLPK kampioen zou kunnen worden is imo een beetje laag bij de grond... SRT verdedig op een waardige manier u titel door het in een 1 op 1 gevecht te laten zien..! Ik vond het zelfde ook vorig jaar in het WTCC door het inzetten van RBM van een extra wagen. |
Quote:
|
Quote:
|
Reglementen zijn er...om de achterpoortjes te vinden.
SRT heeft alles zeer goed uitgekiemd. Als je de middelen hebt, waarom ze dan niet gebruiken? |
Hi,
Wat een gedoe allemaal om een actie van Bert...en wat een gedoe om die extra wagen van SRT. De Belcar heeft al weinig positiefs te brengen, zoals een spannende competitie in klasse 1...dus wees eens blij met de positieve dingen, zoals een 3e Corvette in de race. Als de rollen om waren gedraaid, had GLPK ook gekeken of ze ergens SRT konden dwarsbomen. Laten we hopen op een super gevecht óp de baan tussen GLPK en de 2 van SRT! En dat het geen gevecht wordt op dit forum tussen de voorstanders en tegenstanders van wie dan ook.... Sorry, maar ik moest dit even van mijn hart :o |
Quote:
|
Quote:
Maar kzou wel graag aan je lijstje de Stealth willen toevoegen;) En de Marcos... als deze terug wat kan aansluiten want dat draait bij hen niet zo lekker..., probs?? |
Quote:
Het is het volste recht van SRT om hun 2e Corvette in te zetten. 'Op een handige manier gebruik maken van het reglement' noemt men zoiets. Meestal is dat een specialiteit van GLPK, maar ditmaal weet SRT er beter mee om te springen. Trouwens, als ik mij niet vergis, staat er in Hasselt nog een gele Corvette C6R. In plaats van op de boodschapper te schieten, had Bert - Het is altijd de schuld van de anderen - Longin er bij GLPK misschien kunnen op aandringen om ook een 2e wagen in te zetten? Dat zou pas helemaal mooi geweest zijn, niet? |
Quote:
|
Quote:
Woorden terug trekken aub. Dit gaat voor mij te ver! Niet omdat Bert Longin (toevallig) een rijder is van GLPK. Maar zo'n uitspraken doe je gewoon niet! Mvg... |
Quote:
Je zet Ronaldo toch ook niet in een ploeg in derde klasse... |
Quote:
|
Top 10: 19-1-12-33-21-5-23-49-29-7
|
ge moogt zeggen over Longin wat hij wilt, maar hij heeft wel gelijk... als hij niet de eerste wagen uit de pit is, waarom wordt dan alleen hij bestraft voor het negeren van dat rode licht? me dunkt dat de wagen vóór hem dat dan ook gedaan heeft...
|
Quote:
nochtans, de corvettes die in Belgie rijden, hebben allemaal al eens Le Mans gewonnen (of op het podium geëindigd). dus technisch gezien wordt "Ronaldo" hier al in "derde klasse" ingezet |
All times are GMT +2. The time now is 09:00. |